
Това е още една от стъпките, които предприемаме, за да станем петзвезден регионален аеропорт, каза Хесус Кабайеро
Starbucks първи влезе в новата зона за заведения за храни и напитки на летище “Васил Левски” в София. Кафетерията отвори за заминаващите пътници от терминал 2 в сряда, преди майските празници. Тя е първата от новите търговски обекти, планирани на аеропорта.
Лентата на най-новия обект на Starbucks в София прерязаха Сюзън Фалатко - временно управляващ посолството на САЩ в България, Хесус Кабайеро - главен изпълнителен директор на концесионера “СОФ Кънект” и Джордж Антониу - управляващ директор на SSP за Източна Европа и Близкия изток.
SSP е водещ оператор на заведения за храни и напитки
в пътнически обекти по света и партньор на “СОФ Кънект”.
“Прекрасно е, че съм свидетел как легендарна американска марка като Starbucks става участник в модернизацията на столичното летище”, каза Сюзън Фалатко. Тя разказа как SSP е тръгнала от малък магазин в Сиатъл през 70-те години на миналия век, за да стигне до 32 000 обекта и заведения в целия свят.
Фалатко допълни, че е впечатлена от поразителните промени на летището, а откриването на Starbucks е само началото и предстои в новата зона да бъдат отворени още ресторанти и кафенета.
“Горди сме да открием символично новата зона за храни и напитки на летището с кафене Starbucks, проектирано с мисъл за пътниците. В партньорство с SSP създадохме иновативно преживяване за всеки пътник”, заяви Хесус Кабайеро.
Зоната от 2000 кв. м
е специално отделена за храни, напитки и ресторанти
“Това е още една от стъпките, които предприемаме, за да станем петзвездно регионално летище, първото такова в Европа”, допълни той и подчерта, че това няма как да бъде постигнато, без да се работи с пазарните лидери в тази сфера.
Кабайеро припомни, че неотдавна са получили награда от Международния съвет на летищата като най-добрия аеропорт в категорията от 5 до 15 млн. пътници.
Джордж Антониу заяви, че на летището ще предложат богата и иновативна гама от местни и международни марки, много от които правят своя дебют в региона. С разбирането ни за потребностите на пътниците се стремим да създадем среда, която улавя истинския дух на гостоприемство и наследство, които са толкова голяма част от българската култура. Тези великолепни барове, ресторанти и кафетерии ще затвърдят репутацията ни на този важен пазар”, каза Джордж Антониу, визирайки новите обекти, които предстои да бъдат открити.
Новото заведение на Starbucks е с площ от около 250 кв. м и 110 места, ще може да обслужва десетки клиенти на всеки час по пътя към изхода за самолета.
Вдъхновени от природата на районите, в които се отглежда кафе, естествената цветова гама и извитият таван напомнят за планинския терен на фермите за кафе. Ясно обозначените пътеки помагат на пътниците да се ориентират бързо и ефективно в търговския обект, независимо дали поръчват за вземане със себе си, или за консумация на място.
Партньорството между “СОФ Кънект” и SSP е от лятото на миналата година. Като част от договореностите SSP
ще открие на по-късен етап обекти на водещите световни марки Burger King и TGI Fridays
Те ще бъдат допълнени от утвърдени и международно признати брандове, сред които Camden Food Co, Levito - Pizza Pasta, Negroni, Ta.Sh.Ba, Upper Crust, Soul & Grain, Dao Dao - Asian Cuisine и концепциите по поръчка - Meshana - Taste of Bulgaria и Bar 09-27. Три от новите обекти ще бъдат открити в началото на юни.