Над 20 000 лв. събраха служителите на Нова тв в благотворителната си кампания "Заедно", обяви изпълнителният директор на телевизията Ива Стоянова.
„Събирането на средства по кампанията „Заедно” приключи на 30 април. Служителите на "Нова" дариха лични средства. Ние сме единствената медия, чиито служители събраха и дариха. И когато медиите казваме, че публиката, зрителите са ни най-важни, не само да го говорим, а и да го покажем. Събрахме над 20 000 лева, за да помогнем на хората в нужда. Дарихме храни на над 350 семейства. Все още имаме събрана сума. Ще можем да раздадем още пакети", обясни Стоянова в сутрешния блок „Здравей, България”.
Тя благодари за помощта в кампанията на „Метро”, които реагирали много бързо и опаковали пакетите с храна. Освен това направили голяма отстъпка. Ива Стоянова благодари и на „Спиди”, които са ги разнесли из цялата страна безплатно.
„Не спираме, продължаваме. Сумата, която сме събрали, ни позволява да помогнем на поне още 200 души. Помагаме с храна. Доброто провокира добро. Много хора ни писаха, че искат и те да помогнат”, разказа Стоянова.
В телевизията са получили много писма от благодарни зрители. „Това всъщност е благодарност към служителите на Нова тв за това, което направиха. Аз лично много благодаря", каза още шефката на медията.
На имейл [email protected] могат да пишат всички, които имат нужда от помощ.
Освен това "Нова Броудкастинг груп" като компания дари и 2 респиратора – единия на Белодробната болница в София, другия – на болницата в Плевен. „Дарението е на стойност 88 000 лева. Тези респиратори се оказа, че са най-добрите на пазара към този момент и болниците бяха много щастливи да ги получат”, каза Ива Стоянова.
Другата кампания на "Нова" – „Дарителите”, е в подкрепа на дарителството по време на извънредното положение. В нея телевизията разказва историите на хората, които отварят сърцата, душите и портфейлите си, за да помогнат на всички, които са на първа линия в битката със заразата.
„Аз като журналист винаги съм имала проблем – когато някоя фирма направи нещо хубаво, да не казваме името на фирмата, защото е реклама. Това беше и рискът в началото, когато започнахме кампанията. Искахме да обявим „Теленор“ и се чудехме дали да кажем името на фирмата. И когато взехме решението да ги обявяваме, показахме примера. Едни от най-големите дарители са нашите собственици – братя Домусчиеви. Те са едни от хората, които дадоха пример. За момента най-големият дарител е Делян Пеевски”, каза още Стоянова.
Сред другите големи дарители са „Америка за България”, „Теленор”, „Виваком”, „Фикосота”, „Фантастико”, „Уникредит”.
"Вдъхновени от клип на Си Ен Ен, от "Нова" изказваме благодарност на всички, които са на първа линия във времената на изпитания, с риск за самите себе си. Сред тях са и нашите репортери, които предават от най-горещите места. Но не се колебаем да бъдем заедно в кризата!", каза Ива Стоянова.