И Ambiente 2022 стана жертва на новата ковид вълна

https://www.24chasa.bg/idealendom/article/10638463 www.24chasa.bg

Ethical style във фокуса на панаира онлайн

След като месеци наред ръководството на Франкфуртския панаир полагаше огромни усилия да организира първите изложения наживо за тази година след паузата през 2021 г., в крайна сметка те няма да се състоят. Заради рязко покачващите се случаи на новозаразени с последните щамове на covid-19 от Messe Frankfurt съобщават, че няма как да се проведат Christmasworld, Paperworld и Creativeworld, които трябваше да се състоят в края на януари, както и Ambiente, планирано за средата на февруари.

По време на дългоочакваното Ambiente социално отговорни продукти можеха да бъдат видени наживо във Франкфурт на Майн, но сега остава възможността те да се проследят онлайн на информационната платформа Conzoom Solutions 365 дни в годината.
Общо 160 компании, 85 от които нови изложители, бяха заявили своето участие, но след като повечето от тях се въздържаха от пътуване, събитието естествено пропадна. Ethical Style бе водещата тема на Ambiente тази година, най-авторитетният световен панаир за стоки за бита.

И Ambiente 2022 стана жертва на новата ковид вълна

Компаниите са избрани от експертно жури, след като са доказали, че произвеждат по екологични и социално отговорни критерии. “Етичният стил е ценен инструмент за ориентирани към бъдещето търговци на дребно и насочва посетителите на изложението към всички продуктови гами”, каза Ивон Енгелман, директор Ambiente Living & Giving. Шест ясно определени категории формират насоките: екологосъобразен материал, пестящо ресурси производство, социално справедливо производство, дизайн с рециклиране, както и занаятчийски и устойчиви иновации.

И Ambiente 2022 стана жертва на новата ковид вълна

За съжаление вече втора година залите на Франкфуртския панаир остават празни, а бизнесът на търговците на дребно със стоки за бита е сериозно застрашен. Изложенията няма как да се отложат за по-късен период, защото е нормално цикълът на този вид търговия да започва с представяне на тенденциите в началото на всяка година. Затова остават надеждите за следващата 2023-а, защото нищо не може да замени срещите наживо. А плановете за бъдещите дати ще бъдат обявени през февруари, уточняват от директорския борд на панаира.