Хипермаркет КОМО разширява асортимента си с нова продуктова категория – многофункционални кухни

https://www.24chasa.bg/idealendom/article/5767268 www.24chasa.bg

Хипермаркет КОМО добавя към продуктовите си предложения кухненски студиа на подбраните немски производители UNITEC и IKT. Включена е и безплатна доставка и монтаж до 23 октомври в рамките на гр. София

Висококачествени кухни с елегантен дизайн на известните немски производители UNITEC и IKT и множество практични нововъведения започва да предлага хипермаркет КОМО от този месец. Новите предложения на австрийската верига са на промоционални цени до 23 октомври, а в рамките на гр. София включват и безплатна доставка и монтаж до края на този период.

Любителите на модерната и функционална мебел имат възможност да създадат своята собствена уникална кухня, като избират измежду – 27 изпълнения за фронт, 46 изработки за плот и множество различни цветове за корпус. Компетентно обслужване, вземане на размери на място, съобразени с цялостния интериор и желанията на клиента, както и компютърно планиране са част от предимствата на нововъведенията в хипермаркет КОМО. Клиентите могат да уговорят час с проектантите на кухните на kitchen@como.bg, по телефона или да се информират на място за всички възможности на предлаганите модели.

Клиентите на хипермаркета ще могат да се насладят изцяло на презентацията на многофункционалните кухни в приятна атмосфера на 15 октомври. В три етапа от 11:00, 13:00 и 15:00ч кулинарни изкушения ще приготвя водещият на предаването “Бързо, лесно, вкусно” - Ути Бъчваров.

Новите продуктови предложения са част от дългосрочната стратегия за развитие и обогатяване на асортимента на австрийската верига. “Цел на КОМО е да удовлетворяваме потребностите на клиента и да сме все по-близо до него. Затова многократно променяме продуктовите и интериорни предложения, представени в рамките на хипермаркета с търговска площ от близо 10 000 кв.м ”, споделя търговецът.

Хипермаркет КОМО, един от общо петте филиала на австрийската верига К. Лудвиг, е създаден през 2005 г. и е единственият в България. Останалите 4 шоурума са позиционирани в столицата на Австрия – Виена, най-големият от които на площ от над 40 000 кв.м. Асортиментът на КОМО се избира след съгласуване на българската страна с централата в Австрия. Освен изложеното в шоурума клиентите имат пълната свобода да направят нетипични и силно индивидуални поръчки според продуктовите листи, предлагани от производителите.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Специална марка, посветена на 15-годишнината от приемането на България в НАТО, бе валидирана вчера в Министерски съвет. Пощенската марка изобразява трабантчето на тогавашния външен министър Соломон Паси. Освен него в церемонията участваха министърът на външните работи Екатерина Захариева и министърът на транспорта Росен Желязков.

Трябва да бъдем държани в ареста най-дълго време, за да може да се сложи ръка на фирмената ни собственост. От задържането ни се цели икономически ефект! Това заяви вчера пред апелативния спецсъд Евгения Банева, съпругата на олигарха Николай Банев, по повод дружествата, които двамата управляват, научи "България Днес".

Народният бард Веселин Маринов мина на повикване. Звездата бе изловена от топпапараците на "България Днес" търпеливо да чака пред столична бизнес сграда, тръпнейки да получи обаждане, за да бъде пуснат вътре. Изпълнителят на "Горчиво вино" чинно постоя десетина минути, говорейки по телефона с папка под мишница с надеждата да му отворят дверите на