Publicis Groupe придоби Advertise BG, една от водещите агенции за маркетинг на ефективността (performance marketing) в България.
Със сделката Александър Георгиев, основател на Advertise BG, поема поста на директор „Дигитална трансформация“ и става член на управителния съвет на Publicis Groupe България.
Стратегическото придобиване, обявено днес, 10 януари, допълнително ще засили компетенциите на Publicis Groupe България в дигиталната трансформация, ускорявайки съществуващото предлагане в областите дигитална стратегия, данни, социални медии и създаване на дигитално съдържание, съобщиха от компанията.
Advertise BG в момента обслужва над 100 местни и международни клиенти в различни индустрии, като предлага експертиза и услуги за performance маркетинг, бранд позициониране и разпознаваемост, маркетинг в социалните мрежи, дигитален дизайн, анализи и оптимизация на конверсиите, както и обучение и консултиране.
С придобиването Advertise BG ще стане част от Digitas Sofia, дигиталната маркетинг агенция на свързаността в рамките на Publicis Groupe България.
Advertise BG е основана през 2007 г. от Александър Георгиев като агенция за дигитален маркетинг, предлагаща услуги на малки и средни фирми в Обединеното кралство. Постепенно компанията пренасочва дейността си към българския пазар и прилага своя опит за привличане на по-големи местни клиенти. Тя е главен партньор на Google Ads и е единствената агенция у нас, отличена два пъти поред от Google с награда от конкурса “Ready to Rock”.
“Визията и желанието на екипа на Advertise BG да стимулират растеж чрез каналите за електронна търговия съвпада с нашата амбиция да бъдем водещият и предпочитан партньор на клиентите си по пътя им към дигитална трансформация,” казва Весела Апостолова, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe България.
“Водещите таланти на Advertise BG ще могат да помогнат на Publicis Groupe да укрепи още настоящата си водеща роля в дигиталната маркетингова трансформация в Централна и Източна Европа”, казва Томас Лауко, главен изпълнителен директор на Publicis Groupe за Централна и Източна Европа.
“След като съм работил с Publicis Groupe България през годините по много проекти, това партньорство е естествена следваща стъпка и е от стратегическо значение за нас. Този съюз отваря за нас вратите към огромната глобална експертиза на Групата много по-ефективно, като така ще можем да ползваме наличните патентовани технологии и платформи, за да спечелим конкурентно предимство на местния пазар и отвъд него”, обяснява Александър Георгиев.