Висшият административен съд на Шлезвиг-Холщайн взе решение което може да има сериозни последици за собствениците на приблизително 7,8 милиона дизелови автомобили в Германия. Анализатори разкриха, че при нормални експлоатационни условия емисиите като цяло са в съответствие с нормите, но има вътрешен механизъм за деактивиране на системата EGR, когато двигателят е студен или когато околната температура падне под 10 градуса. Този механизъм намалява ефективността на обработката на емисиите при чести експлоатационни условия.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.