
Близо четвърт милион души месечно се отбиват на шопинг в него
Разширението на “Търговски парк - Велико Търново” го превърна в абсолютен хит сред потребителите. Още в първия месец от отварянето търговският комплекс, налагащ се като една от емблемите на модерната визия на Велико Търново, е посетен от близо четвърт милион клиенти, отчитат от мениджърския екип.
Вторият най-голям в България
Напливът не изненадва никого, тъй като с последната инвестиция паркът стана вторият по големина в страната след “Джъмбо плаза” в София. С нарастването на “Търговски парк – Велико Търново” в старата българска столица стъпиха още реномирани 7 бранда, сред които “Синсей”, “Теди”, “Спорт Депо”, “Еден”, “Тенденз” и “Нечовешки магазин” (супермаркет за домашни любимци и ветеринарна аптека). Те се присъединиха към съществуващите в комплекса “Практикер”, “Техномаркет”, “Декатлон”, “Комсед”, DM, “Юск”, “Бурлекс”, “Кик”, “Мания”, “Пепко”, “Джамбалая” и “Макдоналдс”.
“В следващия, последен етап от развитието на парка ще имаме и приключенска зона за деца с трамплинен парк, който ще открием в началото на следващата година, плюс 140 паркоместа, изградени съвместно с община Велико Търново. Благодаря на всички наши партньори, които дадоха всичко от себе си в този кратък срок да отворим разширения “Търговски парк - Велико Търново”, заяви Красимир Гърдев от името на инвеститорите.
Над 30 млн. евро за повече от 32 000 кв. м търговска площ
Повече от 30 млн. евро са вложени в “Търговски парк – Велико Търново” от откриването на първия магазин до момента.
Последното разширение е за над 8 млн. лв., а допълнително изградените площи са повече от 6000 кв. метра. Създадени са и 120 нови паркоместа, с което общият им брой за парка нараства на 350. На следващ етап в южната зона е предвиден и заряден хъб за електромобили. Покривната конструкция вече е превърната в соларна централа. Ежегодно в хазната на община Велико Търново от Търговския парк ще влизат над 300 000 лв. под формата на данък сгради и такса смет, а инвестицията отваря и повече от 220 работни места.