
Германският автомобилен производител BMW заяви в петък, че ще задълбочи сътрудничеството си с китайския технологичен гигант ByteDance, собственик на TikTok, за подобряване на приложенията на изкуствения интелект (ИИ) в маркетинга и обслужването на клиенти, съобщава Радио Китай.
Партньорството се фокусира върху приложението на ИИ в автомобилната маркетингова екосистема, като работи с Volcano Engine, платформата за облачни услуги на ByteDance. Общата цел на партньорството е да се подобри интелигентното преживяване при покупка на автомобил и да се подобри ефективността на обслужването за потребителите.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.