
Целта ни е да достигнем до 80% от българите, казва изпълнителният директор на радиото
- Г-н Христов, някои от знаковите имена на “Дарик” напуснаха, има нов съвсем млад шеф на новините, какво се случва в радиото?
- Освежаваме екипа с по-нови лица, по-нови формати. Но основната промяна е, че вече създаваме съдържание за всички платформи - дигитални, за социални мрежи и за ефир. Старият модел беше: хора в радио или телевизия създават съдържание, после чакат някой да го качи в сайт и после трети да го публикува в социалните мрежи.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.