
Президентът на САЩ Джо Байдън и неговият предизборен екип дебютираха в социалната мрежа "Тик Ток", като целта е да бъдат привлечени младите гласоподаватели в САЩ, предадоха световните агенции, цитирани от БТА.
Кампанията на Байдън публикува кратък клип в акаунта си в социалната мрежа.
Правителството на САЩ в последните години критикуваше яростно точно "Тик Ток". Мрежата е собственост на китайската група "БайтДенс" и е набеждавана от много американски политици, че е средство за пропаганда на китайското правителство. Китайската компания отрича това.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.