
Компанията „Майкрософт" е засякла в рамките на последните 45 дни руски онлайн кампании в САЩ, които имат за цел да повлияят на тазгодишните американски президентски избори, предаде Ройтерс, като уточни, че активността на подривната дейност е по-слаба в сравнение с предишните избори.
Според доклад експертите, ангажирани в проучването от фирмата, от свързани с Русия профили в интернет се разпространява съдържание, което цели разединение на американското общество, включително по темата за американската помощ за Украйна, която се отбранява срещу Русия.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.