
Когато продаваш продукт или услуга, имаш 2 вида купувачи – държави и частни дружества/хора. Тръгнеш ли да губиш едното, другото невинаги може да те спаси. Но ако и двете решат да преминат на алтернативен продукт, загубите могат да са катастрофални.
В подобна ситуация се намира и Илон Мъск, след като неговата компания Starlink почва да губи контракти и от двете страни. Тя дава възможност за достъп до интернет в изолирани региони на Земята, където комуникационната инфраструктура не функционира добре. Като Мъск всъщност продава терминали, които установяват връзка с най-близкия спътник.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.