
Европейската комисия представи стратегия за единния пазар с цел създаване на по-опростен и силен европейски вътрешен пазар. В стратегията се определят действия за намаляване на съществуващите пречки, които възпрепятстват търговията и инвестициите в рамките на ЕС, помагат на МСП да извършват и разширяват дейността си и облекчават предприятията чрез стимулиране на цифровизацията, съобщават от пресцентъра на ЕК. Стратегията призовава държавите членки да дадат своя принос за превръщането на пазара на ЕС в най-добрия избор за дружествата, работещите и потребителите.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.