
С Меглена Кунева, европейски комисар по защита на потребителите, разговаря Йовка Димитрова
- Г-жо Кунева, защо обща сметка за ток, а не за водата или за парното? Там също има грешки, хората са недоволни.
- Да сме наясно, че не може всички проблеми на България някой да ги реши в Брюксел. Там, където сме ги идентифицирали, трябва да ги отстраняваме. Защо да не направим потребителски индекс в България и да видим къде са нашите проблеми и кои са областите, в които трябва да се инвестира повече, за да може и бизнесът да е доволен и да има равни условия да работи, и да има потребители, които получават стойност срещу парите си. Ние изследвахме пазара по 5 индикатора: цена, безопасност за стоки, смяна на доставчика на услуги, оплаквания и задоволство на потребителите. И установихме, че хората са най-недоволни от банковите услуги и от енергийния пазар.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.