
България е сред печелившите туристически дестинации по време на криза. Евтините почивки в България, Турция, Тунис са хит най-вече сред семействата с деца от средната класа. След големия спад миналата година тази пролет се наблюдава възраждане на интереса към почивките.
Това стана ясно на представянето на българския щанд на Международната туристическа борса в Берлин вчера. За откриването му в германската столица пристигна българска делегация от икономическото министерство, начело със зам.-министър Иво Маринов. България е отбелязала 10-15% ръст на резервациите за почивки у нас от германски туристи. За да запази и увеличи тази тенденция, страната ни започва масирана рекламна кампания в Германия от началото на април. Близо 200 клипа ще бъдат излъчени по немските тв, огромни билбордове ще рекламират туристически цели у нас в Берлин, Мюнхен, Хамбург, Щутгарт и други големи градове.
Страната ни участва за 42-и път на най-голямото изложение за туризъм в света. Щандът ни тази година е 540 кв. м и показва 32-ма изложители. Сред височайшите гости, отделили време да го разгледат, бяха кметът на Берлин Клаус Воверайт и министърът на икономиката Райнер Брюдерле.