Лесно ли е да избегнеш скобата

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/2625232 www.24chasa.bg

Постъпленията от санкциите за поставени скоби на автомобили в София за изминалите 11 месеца на годината са 2,3 млн. лв. Паякът пък е донесъл приходи от 1,6 млн. лв. Общо от нарушители на правилата за паркиране - близо 4 милиона лева.
А приходите от шофьорите, които си плащат за паркиране, са 6,9 милиона лева.

Виж тук новите електронни издания в MediaMall - цени от 1 до 4 лева

Излиза, че "приносът" на нарушителите за приходите е доста голям. От това може да се направят два извода. Първият - у нас масово не се спазват правилата, но това е известно. Вторият - щом пък толкова много са глобите от нарушения, проблемът е и в системата на паркиране в София. Има ли шофьор, на когото не се е случвало да обикаля дълго улиците, защото няма място за паркиране дори ако искаш да си платиш с есемес. А в кварталите около блоковете колите също са нагъчкани. Трябват повече паркинги и да се мисли дългосрочно и системно за решаване на проблема.

  • За повече коли трябва добра инфраструктура

    За повече коли трябва добра инфраструктура

    България е в дъното на класацията на страните в Европа по брой автомобили на глава от населението. У нас са 407 на 1000 души. За сравнение, в Италия има 663 автомобила на 1000 души. Отделен въпрос е, че българският автомобилен парк е най-остарелият в Европа - караме вехти и потрошени коли. Докато светът върви към автомобили
  • Първан Симеонов: Протестът умря, срути се под собствените си претенции

    Първан Симеонов: Протестът умря, срути се под собствените си претенции

    Как Слави си е представял политиката? Като честен манастир? Да, протестът свърши снощи. Андрей Райчев го напомни. Ако искате, бройте го днес, петък, тринайсети – за по-лесно запомняне. Няма драма, протестът имаше смисъл. Моделът „Борисов“ вече трябваше да се смени. Даже протестът свърши, точно където трябваше – като протест именно; свали Борисов

МАЛКИЯТ ИВАНЧО

Малкият Иванчо