Протест ли е, или фарс?

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/2897741 www.24chasa.bg
По идея на Румен Панов

Отдавна се виждаше с просто око, че колкото се засилваше пиарът на протеста, толкова отслабваше самият той. Така е - ако парата на локомотива отива в свирката, той с какво да се движи? Но събитията вчера на жълтите павета, обявени като “край на мирния протест”, съвсем потвърдиха тази закономерност. Уж се търсеше някаква символика в датата 10 януари, а то стана смешна работа, много шум за нищо. Отлага се за друга дата, когато парламентът няма да е празен.

Е, какъв е смисълът да се правят такива фарсови акции? Вместо властта да тръпне, организаторите им станаха за смях. И единственият резултат е, че много полицаи мръзнаха. Ако това е целта на занятието, жалко. И както е тръгнало “много пиар - малко протест”, накрая ще остане само един гол пиар.

  • За повече коли трябва добра инфраструктура

    За повече коли трябва добра инфраструктура

    България е в дъното на класацията на страните в Европа по брой автомобили на глава от населението. У нас са 407 на 1000 души. За сравнение, в Италия има 663 автомобила на 1000 души. Отделен въпрос е, че българският автомобилен парк е най-остарелият в Европа - караме вехти и потрошени коли. Докато светът върви към автомобили
  • Първан Симеонов: Протестът умря, срути се под собствените си претенции

    Първан Симеонов: Протестът умря, срути се под собствените си претенции

    Как Слави си е представял политиката? Като честен манастир? Да, протестът свърши снощи. Андрей Райчев го напомни. Ако искате, бройте го днес, петък, тринайсети – за по-лесно запомняне. Няма драма, протестът имаше смисъл. Моделът „Борисов“ вече трябваше да се смени. Даже протестът свърши, точно където трябваше – като протест именно; свали Борисов

МАЛКИЯТ ИВАНЧО

Малкият Иванчо