Катаджиите да кажат и на какви коли свалиха номерата

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/6028979 www.24chasa.bg

Не е все едно да пострада хондичка или джип

Катаджиите се счупиха да се хвалят на колко автомобила са свалили номерата.

67 изгорели. Дотук добре. Ама остава някак си едно неприятно чувство. Точно на какви коли са свалени номерата? Коя година са произведени?

Да не се окаже, че пак вадим калъчката на дребните риби. Не е все едно да свалиш номера на хондичка, направена в края на миналия век, или на последен модел “Кайен”.

Вероятно информацията е секретна точно заради това. Защото по традиция кайените не ги спират за проверка.

Докато се крие точно тази информация, ще отчетем отново, че сме загубили войната на пътя. За пореден път. С огромни глоби и какви ли не санкции. Защото поразиите не ги правят тези с малките коли, а с огромните джипове, за които няма правилник.

Затова е по-добре да информираме правилно обществеността, а не за пореден път да се крием зад закона. Не искаме имената на тези, които са с отнети книжки. Просто искаме да видим дали колите им са от санкционираните.

А че това не се прави, се вижда по улиците на София. Джипове със скоби не се виждат.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари

Сортирай по:

Добави коментар

Добави коментар

аватар
  • Защо ЕМА трябва да дойде от Лондон в София

    Разводът с Лондон още е на етапа дискусии, но всички страни се оглеждат какво може да спечелят от него. Тръгна и надпреварата за двете агенции на ЕС в Лондон - за банков надзор и за лекарствата, които ще трябва да се преместят на континента. И за двете има големи апетити - офертите вървят от миналата есен.
  • Макрон или Орбан

    В Централна Европа трябва да избират - повече интеграция или политическа маргинализация В КРАЯ на 2016 г., сринати от Брекзит и объркани от победата на Доналд Тръмп на президентските избори в Америка, много европейци изпаднаха в дълбоко отчаяние. Примириха се, че историческият момент на ЕС е отминал.