Катаджиите да кажат и на какви коли свалиха номерата

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/6028979 www.24chasa.bg

Не е все едно да пострада хондичка или джип

Катаджиите се счупиха да се хвалят на колко автомобила са свалили номерата.

67 изгорели. Дотук добре. Ама остава някак си едно неприятно чувство. Точно на какви коли са свалени номерата? Коя година са произведени?

Да не се окаже, че пак вадим калъчката на дребните риби. Не е все едно да свалиш номера на хондичка, направена в края на миналия век, или на последен модел “Кайен”.

Вероятно информацията е секретна точно заради това. Защото по традиция кайените не ги спират за проверка.

Докато се крие точно тази информация, ще отчетем отново, че сме загубили войната на пътя. За пореден път. С огромни глоби и какви ли не санкции. Защото поразиите не ги правят тези с малките коли, а с огромните джипове, за които няма правилник.

Затова е по-добре да информираме правилно обществеността, а не за пореден път да се крием зад закона. Не искаме имената на тези, които са с отнети книжки. Просто искаме да видим дали колите им са от санкционираните.

А че това не се прави, се вижда по улиците на София. Джипове със скоби не се виждат.

  • Бонус плюс родно производство на автомобили

    Европа търси всякакви варианти, за да направи въздуха в големите градове по-чист. И в различни страни по-гъвкавите вече предлагат или забрани, или бонуси. Хамбург например спря старите дизелови коли, а пък съседен Букурещ ще дава по 2400 евро на 10 000 късметлии, ако върнат старата си кола и купят нова.
  • Древните находки ли да се преместят, или да завие магистралата

    Ами ако се препроектира трасето на “Струма” и пак достигне до древно селище? ДЕСЕТИНА древни селища попаднаха под готовите лотове на магистрала “Струма” от София до Кулата. Всъщност, ако финансирането за изграждането на аутобана не беше осигурено, държавата едва ли щеше да намери средства за такива мащабни археологически разкопки.