Лайфстайл 2018: Студено къдрене, протеин в кафето, вещици!

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/6628406 www.24chasa.bg
Марлене Дитрих.

Догодина на мода ще са корейското ядене, хърватските острови и широките гащи

Какво ще е модерно догодина? Яркожълтият цвят, маникюрът с геометрични фигурки и овчите кожухчета са добрата новина от модния свят на идните 12 месеца.

Лошата е, че обратно се завръща студеното къдрене! Буйни къдрици, по възможност поне до раменете, широки якета и обувки с пайети, ламе и брокат - това е последният писък на модата.

Преди да кажете, че писък този път явно се използва в буквален смисъл, нека кажа и хубавата новина. А тя е, че клиновете, впитите панталони, ластичните дънки и всичко в магазина,

което виси под

табелките slim, е

окончателно аут

На мода идват широките панталони тип Марлене Дитрих. (Как да сме модерно облечени догодина - виж още на 13-а стр.) Другото място, на което може да отпочине уплашен от къдриците поглед, ще бъде деколтето. Акцентът на 2018 г. при жените ще бъде около гърдите. Вече няма голи пъпчета и гръбчета с издайнически паласчици - на трона сяда добре подчертаният бюст.

Мъжете също не са пощадени от завръщането на 80-те години. За тях се препоръчва носенето на естествени материи, много геометрични форми по тях и задължително по едно агнешко кожухче в гардеробите.

Неонови сенки и

огромни обеци

В стайлингът също има ренесанс на дискотеката. Обеците стават още по-големи, сенките - ярки и дори неонови, миглите продължават да са XXL с всички средства - лепене на изкуствени, мазане със серум, увеличаване на обема с туш. При мъжете няма да е толкова шарено, за тях модната линия изисква всички дрехи да са в един цвят.

2018 г. не се връща само с дрехите в 80-те, а и с шарените партита по всякакъв повод. За ново коте, ново гадже, раздяла със старото гадже, нови обувки или пък ново бебе - всичко трябва да се отпразнува с пищен купон. Особено посрещането на новия член на семейството.

Бебешките партита са следващата жестока новина за консервативните - те вече няма да се правят в синьо или розово според пола на детето, а... в цветовете на дъгата. По-либерално от това, здраве му кажи!

Лекомислието навлиза и в сериозния свят на бизнеса. Не се учудвайте, ако шефът ви започне да прави заседанията според лунния календар,

помоли всички да

седят на пода,

докато обсъждат

бюджета,

и вика шаман преди важни сделки.

Да, не ви се е привидяло, точно това пише: на мода идва естетиката на мистичното, която напълно измества царящата досега скандинавска изчистена линия в поведението, облеклото, мебелирането и отношенията в офиса.

Мистичната естетика идва от САЩ и е по-досадна и от конвенционалните религии. Нейни привърженички са предимно жени, които се наричат една друга “вещици” и се смятат за носителки на мистичната женска сила, способна да създаде всичко - от нов живот до нов бизнесплан, само с присвиване на вагиналните мускули, което, разбира се, новата религия учи как става. Вещиците и вещерите са нещо като

модерна версия

на хипитата,

но за разлика от тях са силно консуматорски ориентирани. Вярват в мексиканските ритуали, таро картите, здравословното хранене и лечебната сила на шопинга.

И не стига, че в офиса ви в бъдеще ще се размотават жени с кристални топки и мъже с индиански огърлици под ризата, но една друга група досадни и шумни представители на обществото също ще поиска своето място там - милениумите. Да, децата, родени малко преди и около 2000 г., вече стават пълнолетни и току почукат на вратата на кабинета ви със съвети как да си вършите работата, при това, говорейки с напълно непознати за вас компютърни термини.

За милениумите ще трябва да се подготвим тепърва, защото те ще дадат посоката в следващите години. Това са и новите родители, които ще настояват въпреки факта, че са им се родили деца, да не променят тотално живота си.

Това ще промени тотално работната и жилищната политика в бъдеще.

В офисите ще е

нормално да

има бебета,

които се гледат от бавачки, докато родителите им са в съседния кабинет.

в кафето, вещици!

Бащи и майки ще делят отпуските за бебе по равно, ресторанти, изложбени зали, кина и театри ще променят тотално обслужването си, така че при тях да могат да идват и хора с малки деца.

Утопия? Не. Хората между 30 и 45 г. са онези, които им трябват като клиенти, те често са у дома си, изгонени от всички културни и обществени прояви заради малките деца до тях. За да върнат тази многобройна и плащаща клиентела, в бъдеще обществените заведения и центрове ще променят политиката си спрямо тях, което ще е свързано с промяна в законодателствата, бизнеса и услугите.

Тези нови хора ще променят изцяло и храненето. Още през 2018 г. ще видим началото на подобни тенденции, които един ден ще доведат до

месо за всички от

лабораторията

и с това ще приключат вечния спор може ли да убиваме животни, за да ги ядем. На мода идната година ще са богати на протеини храни, които обаче не са животински - леща, боб, киноа.

Протеин ще се слага дори в кафето. В хлебарството на мода идват произведения с брашно от насекоми. На първо време говорим за скакалци, които така или иначе са деликатес в Азия, но защо не и хлебарки? Ето един начин да се отървем от тях - като ги изядем.

Алкохолът остава враг за всички, които искат да живеят здравословно, а това са все повече хора. На мода са безалкохолните коктейли.

И в туризма има мода. Тази година модерни ще са хърватските острови. Побързайте да ги посетите, преди да се препълнят с туристи, както вече се случи с гръцките.

След годините на фалша през 2018-а се вижда все по-ясно очертана и новата тенденция в новините и медиите -

завръщане към

добрите стари медии,

проверката на факти, новините с ясни автори, медиите, които не крият кого подкрепят. Читателите и зрителите се напатиха от фалшиви новини и обръщат поглед към сигурните.

На медийния пазар ще се появят телевизионни предавания и медии, които успоредно с новината предоставят и верифицирането ѝ. Всяко видео и дори всяка снимка ще започне да излиза с автор, време на заснемане и посочване на евентуални по-късни манипулации. Разследващата журналистика ще се заеме и с издирване и доказване на истинските новини.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

  • Добре е, че се пестят време и нерви на данъкоплатците

    Добре е, че се пестят време и нерви на данъкоплатците

    НАП все повече заприличва на съвременна институция, която има за цел не само да гони длъжниците и да следи за повече приходи в хазната, но и спестява излишни усилия на тези, които я пълнят. Едно от тях е гласуваната законова промяна хората да не дават бележки, ако ползват данъчни облекчения, а НАП сама да попълва информацията
  • Да паразитираш върху наивници

    Да паразитираш върху наивници

    Как БСП отново “спечелиха” изборите НАПОСЛЕДЪК взе да ми харесва как Бойко Борисов търкаля стогодишната партия по паветата на София и я прави объркана и разногледа. Мая Манолова беше посочена за кандидат на БСП, преди Корнелия Нинова изобщо да схване за какво става дума. Дори само заради това трябва да си подаде оставката