КЗК направи анализ на парното и излезе с препоръки за промени в закон и наредба. Което е похвално, защото идеите на антимонополния орган са изцяло в интерес на потребителите. Само един пример - да няма лихви за забавени сметки за парно, докато не излезе изравнителната. Което е съвсем правилно - след като ти дават фактура за услуга, която не е измерена точно, а е на база прогноза, не би трябвало и да те санкционират, ако не платиш навреме.
Явно КЗК трябва по-често да се сеща за потребителите и да прави подобни анализи във всички сектори. Така може да се окаже, че има и други разпоредби, които са във вреда на хората, и те да бъдат отстранени бързо.
Има и още нещо - колкото повече държавни органи са загрижени за потребителите, толкова по-добре. В случая с КЗК това ще помогне да се промени имиджът, че това е комисия, която се занимава само с бизнес спорове.