След сервизите иде ред и на автоморгите

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/6725947 www.24chasa.bg

Добре е, че се полагат усилия да се сложи някакъв ред в дейностата на автомоблните сервизи.  У нас има над 10 000 “гаражни” работилници, които в повечето случаи са в сивия сектор.

Повечето от шофьорите, които търсят техните услуги, са доволни от ниската цена на труда и частите, отколкото при официалните сервизи, но на практика те не получават никаква гаранция за качеството на работата. Това пряко влияе и на безопасността по пътищата, където, за съжаление, отново сме на последно място в ЕС. България е на първо място по замърсяване на околната среда заради стария си автомобилен парк, както и по брой загинали на пътя.

Освен контрола към сервизите трябва да се засили и този по автоморгите. През последните години автокъщите, които предлагат употребявани возила, се умножиха многократно, но ефект в държавния бюджет от тяхната дейност едва ли се усеща. Време е освен ред в сервизите да се въведе и сред търговците на автомобилите “нов внос”.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

  • Съдът не трябва да променя закони, а да ги прилага

    На съдебната власт не ѝ е работа да променя законите, работата ѝ е да ги прилага. А законодателната дейност е работа на парламента. Но ето, че Върховният касационен съд на практика заличи гражданската конфискация, предвидена в Закона за противодействие на корупцията и отнемане на незаконно придобитото имущество. (Виж 4-а и 5-а стр.
  • Европа мисли до 2021 г. за блокчейн вот

    Има срив в доверието към гласуването на избори по нови технологии ДОКАТО у нас дебатирахме как да гласуваме, по света големият ентусиазъм за електронното гласуване от 2015-а изчезна. Факт е, че в момента в Европа машинно гласуване няма, а дистанционно електронно гласуване има на две места - в Република Естония и в Конфедерация Швейцария за три