Ще свали ли Макрон мерника от тираджията

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/6866533 www.24chasa.bg

Още миналия август френският президент Макрон разбуни духовете, като поиска нови железни правила за превозвачите в ЕС. Ясно беше, че така се удря по бизнеса от т.нар. периферни географски страни в Европа. И дава бонус главно за колегите им от Западна Европа.

С тези и още други правила, които Макрон се опитва да наложи, България иска да се пребори, за да се стигне до компромис, който да е от полза за всички. Идеите, които станаха ясни на срещата на върха в София, са добри, защото е ясно, че страни като България трябва да бранят интересите на своя бизнес. Добре е, че ни подкрепя и Испания, която също е засегната от мерника на Макрон по тираджиите. Не е никак малко, че предложението е изработено съвместно от България и Европейската комисия. И дано този път успеем, защото едно е да се бранят интересите на големите превозвачески фирми, друго е българският или румънският шофьор да мечтае за европейска надница, а трето и четвърто е той да си запази работното място.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

  • Едно лицемерие по-малко в ерата на фейсбук

    Защо е важно да отпадне забраната да се публикуват данни от екзитполове в реално време в изборния ден в медиите? Първо, защото и бездруго данните се публикуват въпреки забраната. Вярно, че се прибягва до някакви алегории и под “маската” на зайчета, лъвове, слончета, заглавия на филми или на книги в крайна сметка онзи, който се интересува,
  • Защо арабите - 5% от населението на света, са половината от бежанците

    Петродоларовите икономики вече не изглеждат толкова впечатляващи РЕДИЦА промени настъпиха в арабския регион през изминалите десетилетия, за съжаление, не с положителен знак. Днес петродоларовите икономики, които доскоро се къпеха в златен дъжд, заделяйки огромни средства за инфраструктурни проекти, не изглеждат вече така впечатляващи.