Ще свали ли Макрон мерника от тираджията

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/6866533 www.24chasa.bg

Още миналия август френският президент Макрон разбуни духовете, като поиска нови железни правила за превозвачите в ЕС. Ясно беше, че така се удря по бизнеса от т.нар. периферни географски страни в Европа. И дава бонус главно за колегите им от Западна Европа.

С тези и още други правила, които Макрон се опитва да наложи, България иска да се пребори, за да се стигне до компромис, който да е от полза за всички. Идеите, които станаха ясни на срещата на върха в София, са добри, защото е ясно, че страни като България трябва да бранят интересите на своя бизнес. Добре е, че ни подкрепя и Испания, която също е засегната от мерника на Макрон по тираджиите. Не е никак малко, че предложението е изработено съвместно от България и Европейската комисия. И дано този път успеем, защото едно е да се бранят интересите на големите превозвачески фирми, друго е българският или румънският шофьор да мечтае за европейска надница, а трето и четвърто е той да си запази работното място.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

  • Меки умения за твърд доход

    72% от европейските граждани се страхуват, че ще загубят работата си заради роботизацията на индустрията, а в 37% от професиите вече са изискват “меки умения”. Комбинацията от дигитални, технически и комуникативни умения до 2030 г. ще е необходима за 50% от професиите. Тези данни бяха съобщени от евродепутатката от ГЕРБ/ЕНП Ева Майдел в Брюксел.
  • Време е да спрат гаврите с разследващата журналистика

    Който е решил да влиза в политиката - да го направи. Но не стъпвайки по телата на колегите си. За близо 30 години в журналистиката, от които поне 20 с основно занимание разследвания, си мислех че съм видял и търпял много. Няма, като някои съвременни "герои", да изброявам колко пъти съм съден, малтретиран, заплашван и т.н.