24chasa.bg пак е новинарският лидер, добавя 300 000 потребители за месец

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7303446 www.24chasa.bg
24chasa.bg пак е новинарският лидер, добавя 300 000 потребители за месец

Само 200 хил. уникални посетители го делят от първа позиция за всички сайтове в България

Сайтът на вестник “24 часа” (24chasa.bg) има реален ръст от над 300 хил. уникални потребители през януари 2019 г. спрямо декември миналата година. Реалните потребители са скочили от 1 351 425 на 1 652 923 души. Освен това се наблюдава и ръст в събота, за разлика от предходни години, когато много хора не влизаха в интернет, защото не бяха на работа. Това показват данните на метричната система Gemius за първия месец на новата година.

Електронният сайт на “24 часа” запазва първа позиция в категория “Новини”, но още по-добрата новина е, че 24chasa.bg вече се нарежда на второ място спрямо всички сайтове в България. Така от първата позиция на практика го делят само около 200 хил. уникални посетитетил. Мобилният m24chasa.bg също запазва първата си позиция при мобилните сайтове на новинарска тематика.

И в началото на 2019 г. “24 часа” остава най-големият новинарски сайт в България - и в класацията на десктоп сайтовете, и при мобилните.

На месечна база 24chasa.bg е с ръст от +22,31%, а на годишна с +39,10%. Причините се крият в 25% ръст на трафика от търсачки, 14% референтен трафик и над 73% от социални мрежи.

m24chasa.bg е с ръст от +30,78% на месечна база, а на годишна с +87,15% благодарение най-вече на социалните мрежи и търсачките.

Нито един от тези

проценти не е

резултат от

купен трафик, което може да бъде доказано с пълни статистики от самото създаване на сайта преди 10 години.

Реално читателите на “24 часа” онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния m.24chasa.bg влиза от чужбина.

Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката “24 часа” още в началото на миналата година превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.

Пълните данни на Gemius показват още, че всички сайтове на “Медийна група България” са регистрирали ръст през първия месец на 2019 г.

168chasa.bg е с ръст от - 42,59% на месечна база, а на годишна +191.19%. Това се дължи на над 70% ръст на трафика от социални мрежи. bgdnes.bg е с ръст от +25,39% на месечна база, на годишна с +117,85%. Причините са ръст на всички видове трафик. m.bgdnes.bg е с ръст от 22,20% на месечна база, а на годишна с 209,41% заради ръст на референтния трафик и от търсачки.

bgfermer.bg е с +65,46% на годишна база, а dotbg.bg - с 198,26% на годишна база. mila.bg има ръст от 34,39% на месечна база, а на годишна е с +58,74%. mama24.bg е с +16,36% на месечна база и 12,05% на годишна заради над 63% ръст на директни посетители. hiclub.bg има +102.74% на годишна база и лек спад от референтен трафик. 24zdrave.bg е с +14,19% на месечна база и ръст от 122,70% на годишна база.

“24 часа” е една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития,

без да разчита

на български или

чуждестранни

донори

Към момента съдържанието на “24 часа” и на другите издания от “Медийна група България” се разпространява през над 50 онлайн канала.

Най-много медийни канали има брандът “24 часа” – включително десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.

“24 часа” остава медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са образовани хора в активна възраст.

  • Е-преброяването като машинния вот - трябва добра разяснителна кампания

    Е-преброяването като машинния вот - трябва добра разяснителна кампания

    Служебният кабинет удължи с 13 дни до 30 септември периода, в който хората могат да се преброят електронно (виж 8-а стр.). Причината - непрекъснатите атаки срещу сървърите на НСИ, които лишиха много хора от възможността да се преброят. Достъпният софтуер за преброяването не трябва да бъде толкова опростен, че да излага на опасност целия процес
  • Първан Симеонов: Протестът умря, срути се под собствените си претенции

    Първан Симеонов: Протестът умря, срути се под собствените си претенции

    Как Слави си е представял политиката? Като честен манастир? Да, протестът свърши снощи. Андрей Райчев го напомни. Ако искате, бройте го днес, петък, тринайсети – за по-лесно запомняне. Няма драма, протестът имаше смисъл. Моделът „Борисов“ вече трябваше да се смени. Даже протестът свърши, точно където трябваше – като протест именно; свали Борисов

МАЛКИЯТ ИВАНЧО

Малкият Иванчо