Само 200 хил. уникални посетители го делят от първа позиция за всички сайтове в България
Сайтът на вестник “24 часа” (24chasa.bg) има реален ръст от над 300 хил. уникални потребители през януари 2019 г. спрямо декември миналата година. Реалните потребители са скочили от 1 351 425 на 1 652 923 души. Освен това се наблюдава и ръст в събота, за разлика от предходни години, когато много хора не влизаха в интернет, защото не бяха на работа. Това показват данните на метричната система Gemius за първия месец на новата година.
Електронният сайт на “24 часа” запазва първа позиция в категория “Новини”, но още по-добрата новина е, че 24chasa.bg вече се нарежда на второ място спрямо всички сайтове в България. Така от първата позиция на практика го делят само около 200 хил. уникални посетитетил. Мобилният m24chasa.bg също запазва първата си позиция при мобилните сайтове на новинарска тематика.
И в началото на 2019 г. “24 часа” остава най-големият новинарски сайт в България - и в класацията на десктоп сайтовете, и при мобилните.
На месечна база 24chasa.bg е с ръст от +22,31%, а на годишна с +39,10%. Причините се крият в 25% ръст на трафика от търсачки, 14% референтен трафик и над 73% от социални мрежи.
m24chasa.bg е с ръст от +30,78% на месечна база, а на годишна с +87,15% благодарение най-вече на социалните мрежи и търсачките.
Нито един от тези
проценти не е
резултат от
купен трафик, което може да бъде доказано с пълни статистики от самото създаване на сайта преди 10 години.
Реално читателите на “24 часа” онлайн са повече, защото Gemius измерва само българския трафик, а всеки пети в 24chasa.bg, както и в мобилния m.24chasa.bg влиза от чужбина.
Качествената и модерна журналистика е запазена марка на най-влиятелния всекидневник в страната, затова читателите му продължават да го харесват и предпочитат. Устойчивият модел и високи стандарти на марката “24 часа” още в началото на миналата година превърнаха онлайн изданието www.24chasa.bg в новинарски сайт №1 в България.
Пълните данни на Gemius показват още, че всички сайтове на “Медийна група България” са регистрирали ръст през първия месец на 2019 г.
168chasa.bg е с ръст от - 42,59% на месечна база, а на годишна +191.19%. Това се дължи на над 70% ръст на трафика от социални мрежи. bgdnes.bg е с ръст от +25,39% на месечна база, на годишна с +117,85%. Причините са ръст на всички видове трафик. m.bgdnes.bg е с ръст от 22,20% на месечна база, а на годишна с 209,41% заради ръст на референтния трафик и от търсачки.
bgfermer.bg е с +65,46% на годишна база, а dotbg.bg - с 198,26% на годишна база. mila.bg има ръст от 34,39% на месечна база, а на годишна е с +58,74%. mama24.bg е с +16,36% на месечна база и 12,05% на годишна заради над 63% ръст на директни посетители. hiclub.bg има +102.74% на годишна база и лек спад от референтен трафик. 24zdrave.bg е с +14,19% на месечна база и ръст от 122,70% на годишна база.
“24 часа” е една от малкото медии в България, които се издържат от реклама, продажби и организиране на събития,
без да разчита
на български или
чуждестранни
донори
Към момента съдържанието на “24 часа” и на другите издания от “Медийна група България” се разпространява през над 50 онлайн канала.
Най-много медийни канали има брандът “24 часа” – включително десктоп и мобилни сайтове, фейсбук, вайбър и туитър канали, както и други мултимедийни платформи.
“24 часа” остава медията с най-стабилна онлайн аудитория, основната част от които са образовани хора в активна възраст.