Време е да идва истински автомобилостроител

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7426174 www.24chasa.bg

Тенденцията на нарастване на инвестициите в производството на авточасти в България се наблюдава от около 5-7 години.  И може да бъде наречена конюнктурна само до известна степен, тъй като в основата ѝ лежи подемът на европейското автомобилостроене след измъкването му от кризата. Все пак тези инвеститори можеха спокойно да изберат и друга държава за заводите си, защото има страни с още по-ниски разходи за труд от България в самата Европа.

Ако гледаха само това. Но, изглежда, автомобилостроителите не се интересуват само от ниските разходи за труд, а и от цял комплекс от дадености и по някакъв начин България вече удовлетворява много от изискванията им.

Всичко, което трябва да знаете за:

При това у нас се произвеждат не само елементарни детайли от автомобили, има вече производство и на относително сложни и цялостни възли. Остава само черешката на тортата - да дойде истински западен автомобилостроител, който да сглобява цели коли. И да изведе българската икономика на друг етап от развитието ѝ.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

  • Само един на съд за хулиганство?!

    Целият футболен свят не спира да сочи с пръст България заради една група лумпени, попаднали НЕслучайно на мача между България и Англия. Заради срамните им нацистки жестове и скандирания хейтът срещу българите като народ и България като държава расте и набира скорост като огромна снежна топка. И вместо органите на реда да ударят с цялата строгост
  • Дали наистина тротинетките не могат да се движат по пътищата?

    Регистрационният им режим е като при мотопедите НАИСТИНА ли тротинетките не могат да се движат по пътищата? Всъщност могат! Но регистрационният им режим е като при мотопедите. Иначе законът е категоричен, че по пътищата се движат именно пътни превозни средства. Законът много ясно е казал, че “пътно превозно средство” е съоръжение,