София Антонова: Вече предлагаме и индивидуални полици по поръчка на клиента

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7455736 www.24chasa.bg

Само трябва да ни потърси и ще си поделим рисковете. Който има застраховка при нас, няма нужда да мисли за нищо друго, казва София Антонова, директор на дирекция в ЗК "Лев Инс"

- “Лев Инс” е компания, позната на пазара като лидер в автомобилното застраховане, г-жо Антонова. Виждам, че не сте съгласна.

- Категорично не съм съгласна. Наистина сме лидер в автомобилното застраховане, но не отстъпваме на останалите и в общото застраховане. Нещо повече, едни от най-иновативните, едни от най-популярните застраховки, които се предлагат в момента, са нашите. Стремим се ежедневно да подобряваме условията и да предлагаме нови продукти на клиентите си.

- Сезонът на отпуските дойде, хората тръгват да пътуват и у нас, и в чужбина. Какво ще им предложите да потърсят при вас?

- “Помощ при пътуване”. Определено. Тя е една от най известните на пазара и същевременно една от незаслужено подминаваните полици. Хората са свикнали, когато пътуват чрез туристическа агенция, да разчитат на туристическата застраховка, която тя купува. Когато пък пътуват сами, неорганизирано, някак си нямат навика да помислят за спокойствието си. А тя е много полезна.

- Срещу какви рискове ги осигурява тази полица?

- Покрива медицинските разходи. Вече пуснахме и всички други разширения към тях - например спасителни действия, спасяване с хеликоптер, което ние единствени предлагаме не само у нас, а и в чужбина. Покрива лични разходи, като например телефонни разговори, когато се налага обаждане до асистънс компанията, изпращане на съобщения, осигурява дневни пари, ако човек е настанен в болница - по 20 евро на ден за кафе, извънболнична храна, книга, вестник, а не само за плащане на лечението.

Самото лечение

се заплаща

100% без никакво

самоучастие,

в зависимост от лимита - от 4000 до 100 000 евро за едно лице. Независимо от застрахователната сума полицата включва и спешно зъболечение до 350 евро при всяко пътуване. Покрива се репатрирането, което е много важно, ако например се транспортира човек със счупен крак, се налага пътуване при специални условия, на повече седалки в самолета или автобуса и др.

- Всичко това срещу каква сума?

- Срещу смешната сума от 20 цента до 1 евро на ден за времето, което се прекарва в чужбина. Много от хората обаче я подминават,

правейки

грешката

да разчитат

на здравната

осигуровка

- Каква е разликата между здравната осигуровка и здравната застраховка? Двете допълват ли се и в какво?

- Здравната осигуровка покрива само част от лечението, като в различните държави включва различни неща в зависимост от договорите между съответните здравни каси и нашата НЗОК. Зъболечението навсякъде е напълно изключено. Обичайно здравната осигуровка покрива транспортирането до болница или спешен център, първоначални прегледи и спешни интервенции. Те в различните страни имат различни лимити, а в повечето случаи има и самоучастие. Купуване на лекарства не се покрива в нито една държава, докато застраховката покрива и това. Предлагаме застраховка за изгубен багаж. Покриваме и получаване на правна помощ, което е особено важно при пътуване в чужбина - сблъсъкът с други правила води до налагане на различни глоби, покриваме разходи по пътуване на близки и роднини.

- А имате ли застраховки, предназначени за специфични групи - например за ученици, студенти, или пък за различни рискове?

- Предлагаме широка гама от продукти, които са свързани със спокойствието и сигурността на хората. Например сега пускаме отмяна на пътуване, от което никой не е застрахован. Направил е разходи да го организира, но може да се разболее, да не му подпишат отпуск, да се разболее член на семейството му, да има лошо време и отменен полет. Това е застраховка,

която покрива

направени

разходи, ако я

няма, човек

ги губи

А ако си е направил резервации година преди това, както вече стана модерно, не може да бъде сигурен дали ще замине наистина. С нея срещу символични суми например ако подготовката за пътуването е 1000 лв., полицата струва 10-20 лв.

- Ако пътувам в чужбина, е ясно, но ако пътувам у нас, има ли продукт, който да си купя?

- Има една друга, сравнително непозната за пазара туристическа застраховка. Можете да застраховате дете, което тръгва на зелено училище. Можете да я купите при лични или бизнес пътувания. Всички знаем какво е нивото на здравната помощ у нас. Лятото например, когато заминем на морето и

личният лекар

е далеч, един

преглед струва

от 200 лв. и

нагоре,

и то само прегледът. Затова има такъв тип застраховка, който може да помогне. Полицата може да бъде индивидуална, семейна, за един ден, за три дни, за колкото време е пътуването.

- Вероятно сте помислили за облекчаване на хората, при които се случват събития. Какви документи да си събират, какво да правят?

- За цялата територия на България имаме денонощен телефон 0800 10 200. При събитие е достатъчно да се обади и да се регистрира, има денонощно дежурство. Веднага ще получи съвет, ще му бъде обяснено какво да направи. Ще получи помощ за постъпване в болница, за транспортиране, за извършване на плащанията. За чужбина също имаме “Асистънс компания”, която след обаждане събира документи, прави плащания, защото не всеки тръгва с 20-30 хил. че и повече евро в джоба. Който има полица при нас, само трябва да знае телефона, да се обади и това е.

- Споменахте застраховка за чужденци, каква е тя?

- Сега е актуална, защото е задължителна по закон за всеки, който идва у нас. Важно е да се отбележи, че тя е задължителна за чужденци, които са извън ЕС. Повечето европейци предпочитат да я имат, както и руските граждани. Също така покрива всички медицински разходи. Няма значение дали пътуването е краткосрочно, по-продължително или се минава транзит, или се иска разрешение за пребиваване.

- Какво трябва да се направи, за да се съживи пазарът на тези продукти?

- Само рекламирането не е достатъчно. Трябва да се провокира интереса, да образоваме хората. Често повтарям, че наистина е по-добре да не се налага да се ползва една застраховка, но е добре да я има. Когато чукне колата, все пак това са ламарини. Но когато става дума за човешки живот и за здраве, нещата са различни. С едно обаждане се получава пълна помощ, включително с хеликоптер, а в много случаи времето не просто е ценно, а животоспасяващо. Ако имаш полица при нас, няма нужда да мислиш за нищо.

- Какви нови продукти да очакваме скоро?

- Ние предлагаме такива непрекъснато. Дори да нямаме някакъв продукт, ако има търсене, ще го направим. Индивидуална полица по поръчка на клиента. Само трябва да ни потърси, ще опишем рисковете и ще си ги поделим срещу съответна цена. Вече имаме полици за трудови злополуки, за спортисти, за местата в автомобила, за посетители в аквапаркове и в места за развлечения, за планинари, надявам се не изпускам нещо. В обобщение “Лев Инс” се грижи за своите клиенти, като им осигурява защита и сигурност по всяко време. Всички продукти и услуги на компанията ни са уникални за българския пазар и можете да ги намерите на сайта ни www.lev-ins.com.

CV

София Антонова е на 43 г. от София. Завършила “Индустриален маркетинг“ в ТУ- София. С над 20-годишен опит в застраховането на различни ръководни позиции.

Ръководила е дирекции “Помощ при пътуване и злополуки” в най-големите застрахователни компании у нас.

В момента е в мениджърския екип на ЗК “Лев Инс” АД.

Семейна, с 1 дете.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

  • Реформа трябва, и то в полза на пациентите

    Реформа в здравеопазването трябва, и то в полза на пациентите. Защото всяка година се отделят все повече пари за здраве, но здравната каса продължава да се източва доста сполучливо, а тарикати са превърнали някои болници в печелившо бизнес начинание. От което на болните не им става по-добре, тъй като невинаги получават адекватно лечение,
  • Мотиви за нова конституция за по-добра България

    Обикновено НС може да я направи в края на мандата си, после Велико да я приеме и да продължи като обикновено За 30 г. демократични промени в България се проявиха заложени в конституцията противоречия, които доведоха до противопоставяне на институциите, а не до тяхното взаимодействие. А институционалното взаимодействие трябва да е принцип в