По-малко жертви на пътя или по-тлъсто обезщетение

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7509197 www.24chasa.bg

Ако президентът Румен Радев не беше оспорил промените в закона за бързото отчуждаване, до месец можеше да стартира разширението на околовръстното на София. Но няма, защото трябва да се чака решение на Конституционния съд. А бързото отчуждаване бе прието основно за да може да се направят скоростно и изцяло магистрала “Хемус” и още няколко важни пътни участъка в държавата, сред които и околовръстното.

Безспорно е доказано, че колкото по-хубави и широки са шосетата, толкова по-малко са катастрофите. Е, тогава чий интерес е по-важен - този на обществото и по-малкото жертви на пътя или на частника, който да получи по-тлъсто обезщетение. Той без това ще си вземе парите, дори съдът да завиши оценката, но няма да се бави работата. А и основен принцип на демокрацията е, че малцинството отстъпва пред мнозинството.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

  • Покрай битките за климата левицата забрави неравенството

    Покрай битките за климата левицата забрави неравенството

    Не само климатична “бомба” заплашва планетата - увеличаващата се пропаст между свръхбогати и бедни е идеална хранителна среда да разцъфнат популизми, екстремизми и всякакви други -изми, които обещават разрушителни социални трусове. В наши дни, изглежда, взривоопасното развитие на технологиите в един все по-глобален свят води до увеличение на
  • Каубойско яке и как всичко е наред

    Каубойско яке и как всичко е наред

    Кога за последно у нас някой музикант е изказал проблемите на големи маси хора, така че да крещят в синхрон От доста време насам имам навика да си пускам цели концерти на най-различни групи - стари и нови. Бих излъгал, че го правя с дълбоката цел да направя сравнение между поколенията, да се потопя в атмосферата на някой жанр или да оценя