По-малко жертви на пътя или по-тлъсто обезщетение

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7509197 www.24chasa.bg

Ако президентът Румен Радев не беше оспорил промените в закона за бързото отчуждаване, до месец можеше да стартира разширението на околовръстното на София. Но няма, защото трябва да се чака решение на Конституционния съд. А бързото отчуждаване бе прието основно за да може да се направят скоростно и изцяло магистрала “Хемус” и още няколко важни пътни участъка в държавата, сред които и околовръстното.

Безспорно е доказано, че колкото по-хубави и широки са шосетата, толкова по-малко са катастрофите. Е, тогава чий интерес е по-важен - този на обществото и по-малкото жертви на пътя или на частника, който да получи по-тлъсто обезщетение. Той без това ще си вземе парите, дори съдът да завиши оценката, но няма да се бави работата. А и основен принцип на демокрацията е, че малцинството отстъпва пред мнозинството.

Всичко, което трябва да знаете за:

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

  • Само един на съд за хулиганство?!

    Целият футболен свят не спира да сочи с пръст България заради една група лумпени, попаднали НЕслучайно на мача между България и Англия. Заради срамните им нацистки жестове и скандирания хейтът срещу българите като народ и България като държава расте и набира скорост като огромна снежна топка. И вместо органите на реда да ударят с цялата строгост
  • Дали наистина тротинетките не могат да се движат по пътищата?

    Регистрационният им режим е като при мотопедите НАИСТИНА ли тротинетките не могат да се движат по пътищата? Всъщност могат! Но регистрационният им режим е като при мотопедите. Иначе законът е категоричен, че по пътищата се движат именно пътни превозни средства. Законът много ясно е казал, че “пътно превозно средство” е съоръжение,