По-добри умения за шофьорите, но и гонка за тези без книжка

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7858190 www.24chasa.bg

Всяка идея за по-качествено обучение на младите шофьори е по принцип добре дошла, защото по-подготвените водачи са по-малко опасни на пътя.

Знае се, че с големия брой загинали при катастрофи България държи един от най-тъжните рекорди. Известни са и причините за това - шофиране с прекалено високи скорости, агресивно поведение на пътя, което не зачита правилата от закона, все още твърде стари и амортизирани автомобили, корупция при изпитите за шофьорска книжка. Ето защо повечето часове за обучение на бъдещите шофьори ще бъдат плюс в тяхната подготовка. Стига и подготовката да не е формална, а реална.

Само това обаче няма да е достатъчно за повече сигурност на пътя. Особено важно е да започне тежка гонка на онези, които карат без книжка или пък са с отнето свидетелство заради нарушения на пътя. Много от катастрофите на пътя стават точно по вина на такива водачи, защото те пренебрегват правилата и не спазват предимството, а често са и пияни. За такива водачи не трябва да има място на пътя.

Материалът на "24 часа" по темата четете тук.

  • А защо изобщо са необходими направления

    А защо изобщо са необходими направления

    Направленията за болните от COVID-19 стават електронни, което е безспорно похвално. Но здравият разум задава един въпрос - защо изобщо са необходими направления за каквото и да било. Нима не е ясно на всеки човек, че ако те боли коремът, ти е необходим хирург, а ако кашляш, трябва рентгенова снимка. Не може ли пациентите да ходят при т. нар
  • Всеки, тръгнал за площадни изяви сега, да декларира, че отказва лечение

    Всеки, тръгнал за площадни изяви сега, да декларира, че отказва лечение

    Протестите вече не са срещу Борисов или срещу Гешев, а срещу правото на близките ни да поемат дъх “80 към 20” - това вече далеч не е само схема за запазване на работните места в засегнати бизнеси. За все повече хора с този символ може да се опишат отчаяните им опити да си поемат въздух. 80 насечени вдишвания