Валентин Илиев: До всеки клиент сме 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7904657 www.24chasa.bg
Валентин Илиев (вдясно)

Спасяваме нашите клиенти дори при произшествие в чужбина, когато са под най-голям стрес, мобилните ни групи оказват помощ на място при инцидент в страната, казва Валентин Илиев, директор “Автокаско” в “Лев Инс”

- Господин Илиев, казвате, че е добре всеки, който има кола, да си направи и незадължителната полица “Автокаско”. Защо? И ако реши да го направи, защо да предпочете “Лев Инс”?

- Защото полицата спестява много пари и много нерви, пази от много рискове.

А защо да ни предпочете?

Много просто - защото сме най-добрите. Лидер на автомобилния пазар. С

челни позиции в топ 100

за най-добрите

застрахователи

в Югоизточна Европа

Имаме над 850 000 клиенти.

- Как успявате да държите лидерските позиции?

- Много причини има. Може би на това, че се опитваме да правим превенция на риска, а също и да предлагаме на клиентите си иновативни услуги.

Също и на това, че

ние сме

най-коректният

застраховател

Изплатените обезщетения по тази застраховка са за над 160 млн. лв.

- Да, но сте и една от скъпите компании.

- Вярно е, че много клиенти търсят най-ниската цена при каското. А ние не предлагаме най- евтините полици.

Но това, което се опитваме да правим, е да сме винаги до клиентите си в трудна ситуация на пътя.

При инцидент достатъчно е те да звъннат на телефон 0800 10 200, който работи 24 часа 7 дни в седмицата, и веднага ще се отзовем с мобилен екип, ако се налага.

Ако не се налага,

ще помогнем

с указания

и напътствия

по телефона

Знаем, че когато настъпи някакъв инцидент на пътя, повечето хора са под стрес, не знаят процедурата, какви документи се попълват, на кого трябва да се обадят. Тук е нашата роля – да бъдем до тях.

- И при инцидент в чужбина ли се предлага тази услуга?

- Особено в чужбина, където дори езикът може да е проблем. Нашият екип помага реално да се прецени правилно ситуацията, за да няма напразни обвинения.

Проактивни сме, а не реактивни, когато се случат събитията, просто да изплатим щетата. При всеки клиент, който се е обадил при инцидент,

в 100% от случаите

сме успели да

защитим правата му

Малко хора знаят, че по европейското законодателство участниците в инцидент не са длъжни да подписват документи, изготвени на неразбираем за тях език и че могат да изискат адвокат до изясняване на ситуацията.

- Каското се купува от някои собственици не толкова заради щети, колкото заради кражба на колата. Вие предлагате ли нещо в тази посока?

- Най-голямото ни предимство, което мога да изтъкна при застраховка каско, е, че при нас

контролът върху риска

“кражба” е 100%

Заслугата е на израелско ноу-хау, което се състои в инсталиране на напълно безплатни за клиентите средства за защита, особено при най-рисковите марки коли.

- Предлагате ли отстъпки в цената на каското?

- Отстъпки не, но много екстри към основните рискове.

Освен мобилните групи, които оказват пълно съдействие на водачите при проблеми на пътя,

клиентите на компанията

имат достъп и до три

безплатни услуги

в рамките на срока на застраховката: доставка на гориво, подаване на ток и смяна на гума.

Най-често избираната екстра, която може да се използва и самостоятелно, например е “Мини+”. При нея само срещу 5 лева клиентите имат право на 50 километра безплатна пътна помощ при авария или произшествие.

  • Да си признаем - за 3 дни стана
чудо с българското образование!

    Да си признаем - за 3 дни стана чудо с българското образование!

    Ако нещо хубаво се случва при тази зараза, то е успешният преход към дистанционно обучение “Виновен” е Красимир Вълчев, който откакто е просветен министър тласка учители, ученици, родители и издателства в тази посока Ако нещо хубаво се е случило напоследък с неочакваното бедствие, това е успешното въвеждане на дистанционното образование
  • Яна Маринова в дома си
СНИМКА: ФЕЙСБУК

    Яна Маринова: Нека бъдем обединени в това да опазим здравето си, морала си (Видео)

    "Останете си вкъщи, мили приятели! Нека бъдем обединени в това да опазим здравето си, морала си. Да не се превръщаме в затворени същества, които само се оплакват от това, което се случва. Ние не можем да го променим. Можем да го променим само ако повярваме, че можем да започнем нещата от начало. Да работим от вкъщи, от домашния си офис