Валентин Илиев: До всеки клиент сме 24 часа в денонощието 7 дни в седмицата

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7904657 www.24chasa.bg
Валентин Илиев (вдясно)

Спасяваме нашите клиенти дори при произшествие в чужбина, когато са под най-голям стрес, мобилните ни групи оказват помощ на място при инцидент в страната, казва Валентин Илиев, директор “Автокаско” в “Лев Инс”

- Господин Илиев, казвате, че е добре всеки, който има кола, да си направи и незадължителната полица “Автокаско”. Защо? И ако реши да го направи, защо да предпочете “Лев Инс”?

- Защото полицата спестява много пари и много нерви, пази от много рискове.

А защо да ни предпочете?

Много просто - защото сме най-добрите. Лидер на автомобилния пазар. С

челни позиции в топ 100

за най-добрите

застрахователи

в Югоизточна Европа

Имаме над 850 000 клиенти.

- Как успявате да държите лидерските позиции?

- Много причини има. Може би на това, че се опитваме да правим превенция на риска, а също и да предлагаме на клиентите си иновативни услуги.

Също и на това, че

ние сме

най-коректният

застраховател

Изплатените обезщетения по тази застраховка са за над 160 млн. лв.

- Да, но сте и една от скъпите компании.

- Вярно е, че много клиенти търсят най-ниската цена при каското. А ние не предлагаме най- евтините полици.

Но това, което се опитваме да правим, е да сме винаги до клиентите си в трудна ситуация на пътя.

При инцидент достатъчно е те да звъннат на телефон 0800 10 200, който работи 24 часа 7 дни в седмицата, и веднага ще се отзовем с мобилен екип, ако се налага.

Ако не се налага,

ще помогнем

с указания

и напътствия

по телефона

Знаем, че когато настъпи някакъв инцидент на пътя, повечето хора са под стрес, не знаят процедурата, какви документи се попълват, на кого трябва да се обадят. Тук е нашата роля – да бъдем до тях.

- И при инцидент в чужбина ли се предлага тази услуга?

- Особено в чужбина, където дори езикът може да е проблем. Нашият екип помага реално да се прецени правилно ситуацията, за да няма напразни обвинения.

Проактивни сме, а не реактивни, когато се случат събитията, просто да изплатим щетата. При всеки клиент, който се е обадил при инцидент,

в 100% от случаите

сме успели да

защитим правата му

Малко хора знаят, че по европейското законодателство участниците в инцидент не са длъжни да подписват документи, изготвени на неразбираем за тях език и че могат да изискат адвокат до изясняване на ситуацията.

- Каското се купува от някои собственици не толкова заради щети, колкото заради кражба на колата. Вие предлагате ли нещо в тази посока?

- Най-голямото ни предимство, което мога да изтъкна при застраховка каско, е, че при нас

контролът върху риска

“кражба” е 100%

Заслугата е на израелско ноу-хау, което се състои в инсталиране на напълно безплатни за клиентите средства за защита, особено при най-рисковите марки коли.

- Предлагате ли отстъпки в цената на каското?

- Отстъпки не, но много екстри към основните рискове.

Освен мобилните групи, които оказват пълно съдействие на водачите при проблеми на пътя,

клиентите на компанията

имат достъп и до три

безплатни услуги

в рамките на срока на застраховката: доставка на гориво, подаване на ток и смяна на гума.

Най-често избираната екстра, която може да се използва и самостоятелно, например е “Мини+”. При нея само срещу 5 лева клиентите имат право на 50 километра безплатна пътна помощ при авария или произшествие.

  • От глупост ли някой налива масло в огъня заради "Росенец"? Едва ли

    От глупост ли някой налива масло в огъня заради "Росенец"? Едва ли

    Шефът на НСО бе принуден да подаде оставка след канонадата между премиер и президент. Поводът е известен на всички - поведението на гардове от службата при акцията на Христо Иванов да стъпи на брега на парк “Росенец”. Последвалата акция на прокуратурата в кабинетите на президентски секретари и съветници пък стана повод за протест, който събра леви