Шоуто на Николаос Цитиридис и отговорът на Слави Трифонов - поразително еднакви (Видео)

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/8120472 www.24chasa.bg
Николаос Цитиридис и Слави Трифонов

Широко рекламираното шоу на Николаос Цитиридис по Би Ти Ви, което стартира в понеделник вечер, и т. нар. отговор на Слави по същото време в неговата телевизия бяха поразително еднакви.

И двете представления започнаха с малко смешки на тема гръцкия произход на Николаос. При Слави преминаха през изпълнението на

любимата песен

на Васил Илиев -

“Епимено” на

Христос Кириадзис

При Николаос бяха автоиронични скечове, в които се правеше, че говори на развален български с подчертан гръцки акцент като калугера от филма “Хитър Петър” по сценарий на Петър Незнакомов от далечната 1961 г. Неговите лафове “кала, кала, евхаристопули, цедо” от най-гледания български филм очевидно са били вдъхновение за 25-годишния и много симпатичен Николаос.

След това двете предавания продължиха с дълги интервюта с любим актьор - Димитър Рачков при Слави и Юлиан Вергов при Николаос. Двете интервюта бяха интересни, разиграни, но вече четени и виждани. Това на Вергов почти дословно повтаряше въпросите, а и отговорите на негово интервю в “24 часа” отпреди няколко месеца. Леко прекали с фекалната тема и изобразяването на подмиване. Беше на ръба на добрия вкус и даже малко оттатък.

Това, което може да се каже като обща тенденция, е, че доста се подценява сценарният труд. Същото важи и за проваленото шоу на Дони по БНТ - “Събота вечер с Дони”. Музикантът дори сам предложи на обществената телевизия да спре предаването му, а той да мисли изцяло музикална концепция за него.

Трите представления

разчитат на интересен

събеседник,

който сам да изкара съдържателен половин час, а няма напън за нещо наистина смешно и оригинално. И трите опитват да бъдат забелязани с преминаване в скандалното. Само Слави пробва нещо злободневно политическо - частта за евентуалното премахване на валутния борд.

От Би Ти Ви обаче винаги са обяснявали, че късното им шоу трябва да бъде единствено и само развлекателно предаване. Това беше и причината два пъти да спират “Шоуто на Слави”, докато се излъчваше при тях.

В тон с тази концепция очевидно е вмъкнат и образът на Мис България 2006 Славена Вътова като ководеща с Цитиридис. Тя се представи с два уж хумористични скеча, в единия от които пееше фалшиво на столичната “Витошка”. Впрочем главен сценарист на новото шоу е Иван Марков, работил за “Комиците” и “Господари на ефира”, а главен редактор - Цветомир Семов, водещ на новините по Би Ти Ви преди години, след което стана техен продуцент.

Интересното при Слави Трифонов бе

публично обявеното

сдобряване с

Магърдич Халваджиян

и прекратяване на делата му срещу “Господари на ефира”. “Водим бизнес разговори с “Господари на ефира”, засега няма нищо конкретно, но може и да се срещнем някъде. Ако не са “Господарите”, може пък да правим друго предаване заедно”, казаха пред “24 часа” от екипа на 7/8 ТВ.

Според данни на пийпълметричната агенция ГАРБ новото шоу е гледано от 900 000 зрители и има впечатляващ дял от тв аудиторията - 41%. Още по-голяма е била младата публика - 44,3% от зрителите между 18 и 34 г. са гледали “Шоуто на Николаос Цитиридис”.

Данни за гледаемостта на Слави Трифонов липсват и затова не може да се направи обективно сравнение.

  • Къде е новият план “Маршал” за Европа

    Къде е новият план “Маршал” за Европа

    Европейската икономика е в ступор и никой днес не може да каже докога ще продължи ситуацията със затварящите се един по един големи заводи, с поставените пред фалит малки и средни фирми, с колапса пред хората, работещи в туризма, транспорта, услугите. Срещу това огромно предизвикателство Европа засега дава 37 милиарда евро - твърде малка сума
  • Доказано! Истината тук!

    Доказано! Истината тук!

    Сляпата вяра в безумни “новинарски” сайтове е опасна. Заглавия само от главни букви не трябва да се превръщат в стандарт РЯДКО се обръщам към читателя с призив. Аз самият рядко откликвам позитивно на публични призиви, защото искрено не обичам да ми казват какво да правя – поредният признак, че въпреки опитите си не съм излязъл от пубертета