Унгарският гей активист може и да е герой!

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/9296248 www.24chasa.bg

Новият Исус се нарича COVID-19

Миналата седмица г-н Йозеф Сайер, виден евродепутат от унгарската консервативна партия “Фидес”, бе заловен да се спасява по водосточната тръба от гей оргия в Брюксел. Повод за нахлуването на полицията – заради COVID- 19 било забранено много хора да се събират на едно място и да обменят телесни течности.

Но както знаем, Брюксел е столицата на европейската джендърна толерантност.

Откога там

полицията

арестува гей

оргии?

Затова аз силно подозирам, че истинската цел на акцията е да се злепостави партията “Фидес”, чийто лидер наложи вето над бюджета на ЕС.

У нас неофициалният говорител на унгарския премиер Виктор Орбан е депутатът от ГЕРБ и бивш конституционен съдия Георги Марков. Ето как той оправда излагацията:

“От сутрин до вечер 14 години той (Сайер) слуша за джендър идеология, за гей бракове, за хомосексуални, бисексуални, трисексуални, многосексуални, транссексуални. Ми той се зарази, то прихваща. Не трябва много да се стои в Европарламента!”

Марков е прав, 4 мандата в Брюксел наистина могат да ти сменят резбата. За толкова време човек забравя и родина, и идеали.

Но тази линия на защита според мен е твърде пасивна, тя признава вината и посочва смекчаващите обстоятелства. Като виден юрист г-н Марков би трябвало да знае, че най-добрата защита е нападението.

Затова според мен Йозеф Сайер трябва да бъде представен не като жертва на европейския промискуитет, а като герой и горд унгарски завоевател.

Затова първият въпрос е -

какъв гей е

Йозеф Сайер

по-конкретно?

Активен или

пасивен?

Ако си либерал, все тая. Но ако си консерватор, разликата е много съществена.

Самата дума “хомосексуализъм”, която слага в една категория и активните, и пасивните, се появява едва през 1869 г. Тя е креатура на надигащия глава либерализъм. Целта на всяка нова идеология е да подмени понятията и да ги фалшифицира. Вместо “активни” и “пасивни”, както е било по традиция, хората стават или “хомо”, или “хетеро”. Така се насаждат семената на днешната гигантска културна подмяна.

Преди ХХ век активната роля е означавала старшинство, власт над другия, военна победа. Така установяват превъзходството си кучетата, маймуните, древните гърци, римляни, араби, японци и така нататък, и така нататък, чак до ХIХ век включително. Ако Сайер е гей, но от активните, то партията “Фидес” в негово лице би могла да се похвали с победа на унгарския национализъм над развратния соросоиден либерализъм.

Медиите не съобщават от кои точно е Сайер, но може да се съди по някои външни белези. Самият факт, че си е пуснал талибанска брада, вероятно го нарежда сред активните веселяци (гейове). Това е древен знак за мъжественост, който важи и до днес сред мюсюлманите, а с появата на COVID-19 навлиза широко и сред западната младеж.

В Древна Гърция

лицевата

окосменост

бележи

границата

между тези две сексуални поведения – мястото на косматите и активните е в центъра на политиката, а на голобрадите – в “гинекеята”, женското отделение на дома. Докато са голобради, момчетата са отглеждани в гинекеята, а като им поникне мъх под носа, са били содомизирани ритуално от някой брадат роднина, след което са ставали мъже. И оттам нататък, ако ги хванат да поемат, вместо да подават, са ги пребивали с камъни.

“Така Хермес е изобразен по кръстовищата ту безбрад и омекнал, ту брадат и надървен. Никой мъж, никоя жена не можели да желаят брадатия. Само безбрадото било красиво” – пише големият френски писател, историк и културолог Паскал Киняр.

От неговата книга “Секс и ужас” са почерпени повечето сведения за тази статия.

Днес е на мода да сравняваме състоянието на Запада с упадъка на Римската империя. Аналогии колкото щеш, но за съжаление, те заобикалят темата за сексуалните нрави. А те са определяли и икономиката, и политиката, и най-вече поезията. За какво според вас е заточен поетът Овидий?

Една от огромните културни разлики между Гърция и Рим според Киняр е, че римляните не са познавали гинекеята и прехода от безбрадото към брадатото положение в живота. Затова римската любов е най-вече социално-политическа.

Както отсъжда консулът Квинт Хатерий, “Пасивността е престъпление за свободно родения; абсолютен дълг за роба, а за освободения роб е услуга, която той е длъжен да върне на своя господар.”

“Римските нрави са стриктни – пише Киняр – содомията и “ируминацията” (содомия на устата) са добродетелни; фелациото и аналната пасивност са позорни... Забраняването на пасивността (и на непристойността) в Рим засягало всички свободни мъже независимо от възрастта им. В Гърция тази забрана поразявала свободните мъже в мига, в който им поникнела брада.”

С други думи, ако се позовава на морала на древните римляни и гърци, унгарският евродепутат Йозеф Сайер е напълно прав да подчини на своя фалос брюкселските дупедавци, с което налага господството на унгарския консерватизъм над сексуалния релативизъм, транс- и интер- джендъризма и най-вече над глобализма. Стига да е от активните, Орбан трябва да го награди с орден.

Киняр описва колосалната сексуално-културна промяна в Западната цивилизация преди 2 хилядолетия, когато Август превръща Римския свят в империя и сменя веселия, щастлив еротизъм на Античността в терор и меланхолия. От тази меланхолия, която напомня днешните карантини, възниква лицемерният аскетизъм на християнството, за да обяви религиозна война на голотата.

“Тялото - описва този преход Киняр, - което било най-съкровената съкровеност до степен на неприкосновеност... станало най-омагьосаната, най-враждебна странност. Между природата и историята, между животното и езика, между сексуалното желание и научното или книжното любопитство тялото, което било мост, станало бездна...”

Това се налага от църквата, монашеството, Инквизицията. В наше време моралът го налагат Световната здравна организация и коронавирусните щабове. Но не в името на Исуса, а в името на COVID-19.

Ако не бе обожествяването на този вирус, и днес в дискотеките полуголи тела щяха да възпроизвеждат дионисиевите мистерии, а гей оргиите щяха да са свещенодействия и
никой полицай
не би посмял
да им посегне

Иронията е, че първият пророк на световната карантина сам падна жертва на новия морал. Британският математик Нийл Фъргюсън пръв шашардиса света с апокалиптична прогноза - според него днес всички трябваше да сме мъртви. Той нареди всеки да си стои вкъщи и да не общува с никого дори по телефона.

Обаче малко след това го заловиха, че тайно се срещал и форникирал с чужда жена, с която се свързал през сайтовете за запознанства.

Фъргюсън бе опозорен и отстранен, но не заради грях към Бога, а заради коронавируса. Сега същото се случи и с Йозеф Сайер.

Нова религия – нова инквизиция!

  • Нов национален стадион – крайно време беше

    Нов национален стадион – крайно време беше

    В интервю за “24 часа” - първо след победата на конгреса над Димитър Бербатов, преизбраният за пети път за президент на БФС Борислав Михайлов разкрива четирите си основни цели, които си е набелязал в следващите четири години. Цялото интервю може да прочетете в съботния ни брой, но Михайлов признава, че една от мечтите му винаги е била нов
  • Първан Симеонов: Протестът умря, срути се под собствените си претенции

    Първан Симеонов: Протестът умря, срути се под собствените си претенции

    Как Слави си е представял политиката? Като честен манастир? Да, протестът свърши снощи. Андрей Райчев го напомни. Ако искате, бройте го днес, петък, тринайсети – за по-лесно запомняне. Няма драма, протестът имаше смисъл. Моделът „Борисов“ вече трябваше да се смени. Даже протестът свърши, точно където трябваше – като протест именно; свали Борисов

МАЛКИЯТ ИВАНЧО

Малкият Иванчо