От 5 март България официално е в предизборна кампания за парламентарните избори на 4 април.
А за да вземе всеки избирател своето решение кого да подкрепи, му е нужна информация. Във времето на COVID партиите няма да имат възможност за публични изяви в регионите и затова ролята на търговските медии едновременно е много важна и особена.
“24 часа” винаги в своята 30-годишна история е следвал мотото, че е “Вестник за новините, каквито са”. И винаги информира читателите си за важното в България и по света.
Заради това и по време на предизборната кампания журналистите на вестника ще продължат да отразяват важните теми от политическия живот в страната. И всеки наш читател ще получи както винаги обективна и навременна информация за хода на предизборната кампания.
Едновременно с това “24 часа” и сайтът 24 часа.bg като търговски медии сключват договори с партиите за политическа реклама през следващия месец. Това е естествената част от нормалния медиен бизнес. Иначе сайтове и вестници, които се издържат от газови олигарси например, гордо обявяват, че няма да пускат политическа реклама, което си е чиста проба лицемерие.
“24 часа” е медия, която се издържа от реклама във вестника и сайта, както от всекидневната продажба на хартиеното ни издание.
И за да имат яснота читателите ни кога информацията е предизборна агитация и кога новина, платените текстове ще бъдат ясно обозначени. Както изисква законът, и както винаги сме постъпвали. На избори все пак най-важна е достоверната информация.