Център за анализи и маркетинг: ГЕРБ води пред БСП с 9,1%

https://www.24chasa.bg/mnenia/article/9667842 www.24chasa.bg
Център за анализи и маркетинг: ГЕРБ води пред БСП с 9,1%

9,1% разлика с БСП в полза на ГЕРБ сочи представително изследване на Центъра за анализи и маркетинг на Юлий Павлов. 40 на сто от питаните са отговорили, че със сигурност ще гласуват - това са около 2 600 000 души. Други 14,1 процента ще гласуват, но още не са решили за кого, 19,4% още не са решили дали ще гласуват и 20,5% твърдо няма да гласуват.

Сред твърдо решилите да гласуват ГЕРБ получава 28,6%, БСП - 19,5%. На трето място излиза ДПС с 13,2 на сто. Партията на Слави Трифонов "Има такъв народ" остава на четвърто място с много малка разлика 0,7% и получава 12,5 на сто от гласовете. Демократична България влиза със сигурност с 6,1%. А "Изправи се.Мутри вън" на Мая Манолова и ВМРО са с по-малко над четирипроцентната бариера - съответно - 4,5% и 4,3%. Присъствието им в парламента виси на косъм. 

Ако влязат, те ще имат по 12-14 депутати. В зависимост от активността ГЕРБ ще се сдобие със 78-88 депутати, БСП - с  52-60, ДПС - 35-40, Слави - 33-38 и ДБ - 15-18%.

Изследването е проведено от 27. до 30.03.2021 г. от Центъра за анализи и маркетинг сред 812 пълнолетни граждани на България чрез пряко стандартизирано интервю «лице в лице». 1% от всички анкетирани отговаря на 57 000 души. Методът на формиране на извадката е двустепенна гнездова извадка с вероятност, пропорционална на размера на гнездата. Центърът за анализи и маркетинг е осъществил проучването със собствено финансиране.

  • Как може да загубим 10 млрд. евро от Брюксел

    Как може да загубим 10 млрд. евро от Брюксел

    Парламентът в момента е зает с раздаване на квалификации - този бил лош, даже направо опасно лош, други били целите в бяло. Раздаването на присъди и квалификации обаче е работа за съда, не за парламентарните дебати и кулоари. Изглежда, еуфорията от първите работни дни на 45-ото народно събрание е в значителни дози
  • Александра Николаева

    Джаферович, Радославова и вълшебната дума “прошка”

    Защо много ученици снимат и споделят агресията като геройство, а така тя става пример за подражание Всички правим грешки, но малко са онези, които имат доблестта да ги признаят. В случая със скандала между Евгения Джаферович и Наталия Радославова на софийската улица “Дунав” неприятното беше, че направиха грешка пред децата си