
Денят си личи по сутринта, а духът на един регулаторен орган - от първите заседания след важни промени в състава му. В този смисъл след заседанието на Съвета за електронни медии човек може да остане с впечатлението, че най-важният проблем в електронната медийна среда в България е лошият пример, който дава риалитито “Ергенът”.
Че е проблем, ако много гледано, особено от по-младата аудитория предаване дава лош тон, ако издава лош вкус и задава вредни модели за поведение, проблем е. Но това е тема за дълбок разговор - моделите, стереотипите и посланията, с които много и най-различни предавания за шоу и забавление облъчват на някакво ниво аудиторията.
Но дали пък няма по-тревожни и остри проблеми в пространството на българските електронни медии, които да привлекат строгия поглед на СЕМ? За които регулацията би била по-ефективна. А това, че жените гледат на мъжете комерсиално, е семеен проблем. Той няма да се реши със санкции. Както е казал народът: “Хубава жена, богат мъж и череша край пътя не е само твоя”.
Материала по темата четете тук.