
Германските фирми напускат бившия Twitter. А поддръжката на Мъск за "Алтернатива за Германия" може да отблъсне и купувачите на електромобили, пише "Дойче Веле".
Преди беше Twitter, сега е Х: откакто Илън Мъск купи и преименува социалната мрежа все повече германски фирми се чудят дали има смисъл да използват платформата за своите рекламни цели. "Растящият брой фалшиви новини и потресаващият език на омразата, разпространяването на екстремистки политически възгледи сякаш силно озадачиха редица фирми", казна Бернхард Роледер, генерален директор на германската Асоциация на цифровата индустрия Bitcom, коментирайки скорошно допитване до германските компании.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.