Ако дейността им не може да се дефинира ясно, така че да се открият нарушения, може да се контролира от съществуващи правила
След като видео, в което фолкпевицата Диона рекламира енергийна напитка за шмъркане, предизвика полемика в социалните мрежи за влиянието на известните върху младите, се чуха призиви за създаването на закон за дейността на инфлуенсърите. "24 часа" потърси за коментар по темата социалния психолог доц. Николай Димитров:
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.