
Хората, пътуващи със самолет, може и да нямат експертизата да оценят добре ли е карал пилотът, или зле. Но всеки, който е преминал през летище, може да разкаже хиляди недоволства от преживяването – прекалено дълго чакане, докато се качи в машината, липса на каквато и да е информация защо полетът закъснява, безумно дълги преходи, докато стигне до своя самолет, изгубен или силно повреден багаж. И намусен обслужващ персонал, чиято главна задача сякаш е да измъкне още пари от вас, но ако може в същото време да не им досаждаш с присъствието и с претенциите си.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.