Студентският конкурс за „Наградите на Българската асоциация на рекламодателите-2019“ събира заявки до края на юли

Българската асоциация на рекламодателите (БАР) стартира конкурсите в рамките на 6-тото годишно издание за „Награди на БАР“ (BAAwards2019), навлизайки в „Четвъртото измерение“. Заедно професионалисти от трите водещи страни в маркетинговия процес: рекламодатели, комуникационни агенции и студенти участват в три отделни състезания,

Serpact спечели European Search Awards 2019 в категория Gaming

На 20.06 тази година, на официална церемония във Зала Вигадо, Будапеща, SEO агенция Serpact спечели награда в категория Best Use of Search - Gaming, на престижните награди European Search Awards 2019, със своя проект - Efirbet. Serpact е първата агенция от България, на която се присъжда тази престижна оценка.

3,6% ръст на световната реклама за 2019 г., 9,5% - за България

Инвестициите в телевизията падат по-бързо от предварителните прогнози Една добра новина за България - ръстът на рекламните инвестиции у нас за 2019 г. се запазва и е 9,1%. Не толкова добрата новина е, че рекламният пазар у нас като цяло е сравнително малък и парите, които се крият зад тези проценти, не са чак толкова много.

Два български екипа на Cannes Young Lions 2019

Два български екипа ще участват тази година в най-престижния рекламен форум “Кан Лайънс” в частта му за млади надежди - Cannes Young Lions 2019. За първи път там ще бъде представена българската пиар индустрия, след като Илия Иванов и Борислава Кънева от агенция Proximity Sofia/ BBDO Group спечели престижния конкурс Young Lions Bulgaria 2019 - PR.

“Лео Бърнет” обяви прогнозата си за наградите “Кан Лайънс 2019”

За 32-а година “Лео Бърнет” - международната агенция за творчески решения, обяви своята прогноза за международните награди “Кан Лайънс 2019” (Cannes Lions). Прогнозата включва 20-те най-добри претенденти за най-престижните световни награди в рекламната индустрия. Фестивалът ще се състои в Кан, Франция, от 17 до 21 юни 2019 г.

Николай Неделчев: Все си мисля дали фалшификатите не са стръв, за да бъда изобличен. Няма как да го докажа

Доброто в лошото е, че това е началото на разговор за българското изкуство, казва колекционерът, който е управляващ директор на рекламната компания "Публисис груп България" Започнах да имам съмнения и за останалите произведения в изложбата, защото ментетата са цяла индустрия Искам да сформирам експертен съвет от реставратори,

Три конкурса за наградите на рекламодателите BAAwards2019

За първи път в 6-годишната история на конкурса BAAwards2019 рекламодатели, комуникационни агенции и студенти ще представят постиженията си в три конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите. Тази година надпреварата ще мине под мотото "Четвъртото измерение". Условията за участие в конкурсите за рекламодатели и комуникационни

guts&brainsDDB е агенция на годината на рекламния фестивал ФАРА 2019

guts&brainsDDB спечели голямата награда на рекламния фестивал ФАРА 2019 и бе обявена за агенция на годината. 20-ото издание на най-стария български фестивал за реклама се състоя от 6 до 8 юни в Пловдив. Там бе и заключителната церемония по награждаване на победителите, която се състоя в Драматичния театър.

Константин Трендафилов създаде рекламна агенция Human

Определя тенденциите в рекламата като разочароващи   Константин Трендафилов, или Папи Ханс, след края на “Като две капки вода” ще заплува в собствена рекламна агенция Human. Всъщност това е неговият бизнес, а книгите “Затворисърце” и “За кого се сещаш, когато се сещаш за някого?”, са нещо като хоби.

44 отличия за най-добрите в комуникациите на конкурса PR Приз 2019

All Channels е най-добрата комуникационна агенция за 2018 г., а екипът на ОББ е най-добрият вътрешен комуникационен отдел. Това определи 16-ото издание на конкурса “PR Приз 2019”, организирано тази година под мотото Influencing the Influencers от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).

Николай Неделчев: Голямата заплата вече не е достатъчна, за да бъде задържан добрият служител

“Публисис” разработва стратегия за изграждане на работодателска марка Докато създавахме иконични марки, бяхме любимците на бизнеса. Днес всички искат повече за по-малко пари Новината за смъртта на традиционните медии е много силно преувеличена и няма да се случи поне в близките 10-15 години - Г-н Неделчев,

“Публисис” създава стратегия за изграждане на работодателска марка

“Стратегия за изграждане на работодателска марка и ангажираност на служителите” е най-новата услуга, която се предлага от Publicis Groupe България - една от най-големите комуникационни групи у нас. Съвсем умишлено компанията я представя на 1 май, Деня на труда, тъй като причината за нейното създаване е рекордният недостиг на работна ръка за

Campaign избра PHD Media за Медийна Мрежа на Годината за 2018 за целият регион EMEA

На 11 Март тази година в Лондон, PHD Media, част от Omnicom Media Group, бе избрана за победител в категория „Mедийна Mрежа на Годината 2018 за регион EMEA“ (Европа, Близък Изток и Африка), от престижното лондонско издание за медия и реклама Campaign. Наградата на Campaign отива за PHD Media, в година в която агенцията спечели 132 конкурса за нов

“Правото да бъдеш забравен” може да свие онлайн рекламата

Защо качествените вестници ще спечелят от това Две неочаквани ползи ще има от голямата промяна в онлайн рекламата, която вече започна да се случва заради “правото да бъдеш забравен” - един от най-важните постулати, записани в Закона за защита на личните данни. От една страна, като обем онлайн рекламата вероятно ще спадне,

8 лектори ни учат как да продадем каквото и да е онлайн

Вдъхновени от събитията в САЩ, организиторите на най-голямата онлайн бизнес конференция в България ще се опитат да предадат своя опит на 14 април в зала 3 на НДК. Седемте лектора- практици ще споделят собствения си опит по определена тема и стандартите за качество, и практическа насоченост. Ето и 7-те лектора: - Николай Чакъров е IT специалист по

OMD е избрана за глобална медия агенция за 2019 от Adweek

OMD Worldwide, агенция от групата на Omnicom Media Group, е избрана за глобална медия агенция на годината в публикация на Adweek, водещо издание в медийната и рекламна индустрия. Избирайки OMD, престижното издание Adweek цитира впечатляващите резултати и успешното завръщане на OMD през 2018 – впечатляващо пътуване,

Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие

За трети пореден път на 14 февруари, 2019 г. в София, маркетинговата конференция “Dentsu Digital Camp” отваря врати за местни, регионални и световни маркетинг експерти, които да предадат знания и да обменят опит за развитието на индустрията в предизвикателствата на дигиталната икономика. Събитието тази година е с основна тема – “Embracing

3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България

Дигиталните медии отново най-важни за глобалните рекламни инвестиции Два пъти по-голям ръст на рекламата в България, отколкото по света - това предвиждат пазарни анализатори за 2019 г. Звучи оптимистично, макар че очакваната прогноза е, че растежът ще е по-малък, отколкото е бил през 2018 г. Рекламните инвестиции в световен мащаб се очаква да се

Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а

От години световната реклама чака момента, в който онлайн рекламата ще надмине тази в телевизията. Съвсем оправдано, защото по света вече има места, в които това се е случило. Дори и у нас през 2018 г. имаше прецедент - рекламен бюджет за интернет два пъти по-висок от този за телевизия. Дава го един от клиентите на рекламната агенция “Публисис

Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна

Sick juice е името на първата у нас рекламна агенция за храна (Food marketing агенция). Създават я Божана Кацарова, станала победител в третия сезон на кулинарното шоу “Мастършеф”, и Николай Ванчев, работил като творчески директор в няколко рекламни агенции, сред които “Публисис София” и “Хавас груп - България”.

Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark

Милена Ташева - книжен блогър и дългогодишен пиар специалист в областта на книгоиздаването, е новият партньор в дигиталната агенция BookMark. Тя ще поеме стратегическото развитие на компанията в издателския сегмент, докато създателят ѝ Александър Кръстев ще отговаря за проектите в технологичния и културния сектор. От 2014 г.

Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.

Съдържанието и аудиторията на една медия са най-важни за рекламодателя, казва Стрезов, който е член на журито на BAAwards 2018 - Г-н Стрезов, как оценявате рекламната 2018 г.? Какво ново се появи, какви са изискванията на рекламодателите към рекламите и маркетинга им? - Рекламата е постоянно променящ се и динамичен сектор.

А1 избра Huts JWT за агенция в социалните мрежи, APRA - за комуникационна

Две нови агенции - за реклама и пиар, ще се грижат за имиджа на А1 от Нова година. Малко преди края на 2018 г. телекомът обяви договорите си за догодина с Huts JWT, която ще подпомага присъствието на телекома в социалните мрежи, и с APRA Porter Novelli, която ще е комуникационната агенция на А1. Телекомът и Huts JWT ще си партнират по всички

Славка Бозукова напуска управата на дружеството, което издава в. “Стандарт”

Славка Бозукова, Тодор Батков, брат му Мартин Батков и Светлин Панов вече не са в ръководството на дружеството “Стандарт нюз”, което издава в. “Стандарт”. Това става ясно от протокола от общо събрание на 23 ноември, на което четиримата са освободени като членове на съвета на директорите на дружеството, пише “Капитал”.

Publicis Groupe България обявява Весела Апостолова за управляващ директор

Весела Апостолова, която има дългогодишен опит в медийната индустрия, ще работи в посока развитие на единния бизнес модел на Publicis Groupe България Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни агенции на групата. Весела поема стратегическото управление и развитие на Saatchi &

А1 избра APRA Porter Novelli за своя комуникационна агенция

А1 избра APRA Porter Novelli за своя комуникационна агенция. Двете компании ще работят заедно по всички проекти, свързани с външните и вътрешните комуникации на телекома. APRA Porter Novelli ще подкрепя усилията на А1 да комуникира успешно с всички свои публики за изграждане на позитивен имидж, промотиране на продуктовото портфолио на компанията,

Защо е важно да получиш наградата “Ефи”

20 са най-ефективните рекламни кампании тази година През 2007 г. шест рекламни агенции в България са отличени с най-новата награда, учредена тогава у нас - “Ефи” (Effie). Нещо невиждано по онова време, защото новият конкурс “Ефи България” за първи път оценява ефективността на рекламите. Дотогава единственият рекламен конкурс е ФАРА (Фестивал на

Най-добрите дигитални реклами у нас бяха отличени на церемонията IAB MIXX AWARDS 2018

Топ дигиталните кампании в България бяха отличени на четвъртото поредно издание на IAB MIXX Awards. Събитието се проведе под мотото „Digitally Bold? Easy to recognize.”, като фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани кампании – тази на дигитално смелите. Победителите могат да се включат в надпреварата за

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Известният блус музикант Буги Барабата е починал тази нощ! Скръбната вест съобщиха негови колеги от радио "Z Rock". Не се съобщават причините за кончината на 58-годишния музикант. Той бе една от най-колоритните фигури в българския блус и рок. Истинското му име е Марио Събев. Той е роден на 24 декември 1960 г.

На дюнери и цигари кара през последно време режисьорът Нидал Алгафари, видяха топпапараците на "България Днес". Видимо наедрял от нездравословните закуски, Нидал бе изловен на улицата с поредната покупка на арабски сандвич. В другата ръка нагизденият в бяла риза бивш пиар стискаше димящ фас. Нездравословно!

Шеф-готвачът Дани Спартак не е изкусен майстор само в кухнята. Бива го и в механиката! Победителят от първия сезон на "Хелс Китчън" бе уловен от папараците на "България Днес" да поправя кола пред столичен ресторант. Спартак излезе директно от кухнята, като даже нямаше време да махне престилката си, с която забърква гурме ястията.