Българин е сред 25-те иноватори в пиара в Европа, Близкия Изток и Африка

Любомир Аламанов е сред 25-те иноватори в пиара за 2018 г. в региона ЕМЕА (Европа, Близкия Изток и Африка) в световната класация на изданието за комуникации и маркетинг The Holmes Report. Аламанов, който е управляващ партньор на SiteMedia Consultancy, е единственият българин, удостоен с признание за иноватор на годината.

Най-престижният световен рекламен фестивал – Cannes Lions -със страхотен успех на програмата си SEE IT BE IT в България

На 04.11.2018г в зала EFE на хотел Marinela Sofia се проведе второто българско издание на инициативата SEE IT BE IT - създадена от най-популярното събитие в света на рекламата и маркетинга – Cannes Lions. За втора година събитието гостува тук по покана на Мария Милушева – творчески директор на Noble Graphics и единствената българка,

Още 5 работни дни за кандидатстващите в MIXX AWARDS

IAB Bulgaria удължава срока за кандидатстване в MIXX Awards до 9-ти ноември. Всички, които искат да премерят сили в престижните награди, ще имат време до края на работната седмица, за да подадат своите кандидатури. Българското издание на конкурса се провежда за четвърта поредна година и е по лиценз на световните MIXX Awards,

Кой избира най-добрите реклами?

Дигиталният свят отдавна не е бъдещето. Това е настоящето, в което всички ние живеем - будим се и първо поглеждаме телефоните си, докато закусваме проверяваме мейлите си, в метрото четем препоръчани от приятели статии. Коментираме, лайкваме, записваме се за тест драйв, пазаруваме, правим резервации... и всичко това е онлайн, с един клик.

Cannes Lions отново в България, събира успешни жени от цял свят

Специалисти от българската и световната комуникационна индустрия ще се срещнат в София в рамките на програмата SEE IT BE IT За втори път най-големият и значим рекламен фестивал в света Cannes Lions ще гостува в България по покана на творческия директор на Noble Graphics – Мария Милушева. Поводът е специалното българско издание на програмата SEE IT

Александър Дурчев: Потребителите купуват медията заради съдържанието, а не заради рекламата в нея

Най-амбициозният ни проект е, че All Channels създаде първа дъщерна компания извън България - в Австрия, казва изпълнителният директор на комуникационната компания All Channels Communication Group - Г-н Дурчев, вече започна договарянето на рекламните бюджети за следващата година. Очаквате ли раздвижване на рекламния пазар?

Екип на BBDO Group е единственият от България с приз на Young Drummers Competition (Golden Drum 2018)

172 проекта от 28 държави се състезаваха за призовите места Кристина Симеонова от Graffiti BBDO (BBDO Group) и Мая Златкова от Proximity Sofia (BBDO Group) са единственият български екип, който спечели приз в Young Drummers Competition – конкурсът, който се състоя в рамките на 25-ото юбилейно издание на международния фестивал за реклама Golden

Велимира Петрова: “Нова” упражнява своята дейност честно и при спазване на най-добрите пазарни практики

Тарифите и условията за реклама се обновяват всяка година, за да отговарят на тенденциите в бранша, казва Велимира Петрова*, директор “Продажби” в “Нова Броудкастинг груп”: На 22 октомври в. “24 часа” публикува статия, озаглавена “Нова тв и “Нетинфо” - ще се разделят ли двете медийни компании през 2019 г.”.

Грешките при управлението на продуктите, които медийните компании правят - как да ги поправите

"24 часа" беше единствената медия от Източна Европа, поканена след тежка селекция на News Impact Academy в Лондон на 17 и 18 октомври - тренировъчна програма за иновативни медийни продукти и стратегии, управлявана от Европейския журналистически център с подкрепата на инициативата Google News. Станимир Въгленов,

Скъпи билети за гала вечерта на рекламните награди Effie България

От 90 до 200 лв. без ДДС са цените на билетите за 11-ото издание на престижния рекламен фестивал Effie® Awards, които вече са в продажба. Това е единственият фестивал, който оценява ефективността на маркетинговите комуникации, а не само естетическата и творческата им стойност. Организира се от Българската асоциация на комуникационните агенции

Нова тв и “Нетинфо” - ще се разделят ли двете медийни компании през 2019 г.

4 жалби срещу общата им рекламна политика спират сделката за телевизията Шведските собственици от MTG искат съдът да разгледа по-бързо делото за продажбата на Нова “Нова Броудкастинг груп” и дигиталната компания “Нетинфо” най-вероятно ще се разделят от следващата година, за да може Нова тв и каналите около нея да бъдат продадени.

Николай Караджов е новият управител на Saatchi & Saatchi, а Петър Кесерджиев - главен творчески директор

Saatchi & Saatchi е с ново ръководство, обявиха от комуникационната компания Publicis One България, в чиято структура влиза и творческата агенция. Николай Караджов поема управлението й, а Петър Кесерджиев ще бъде нейният главен творчески директор. Караджов ще заеме новия си пост през декември и ще отговаря за стратегическото и бизнес развитие на

12 маркетингови кампании с награда от рекламодателите

Най-добрият сред победителите ще участва във фестивала Young Lions за маркетолози догодина Дванадесет бизнес и студентски маркетингови кампании получиха награди от Българската асоциация на рекламодателите в конкурса им BAAwards2018 на официална церемония на 10 септември. Състезанието между най-добрите маркетолози тази година мина под мотото

Николай Караджов е новият управител на Saatchi & Saatchi, а Петър Кесерджиев поема позицията на главен творчески директор

Publicis One България, най-голямата структура в областта на маркетинговите комуникации в страната, обяви две нови назначения в екипа на творческата агенция Saatchi & Saatchi. Николай Караджов поема управлението на рекламната агенция, а Петър Кесерджиев ще бъде нейният главен творчески директор. Николай Караджов,

Online Advertising конференция 2018 — само няколко дни остават до най-голямата конференция за дигитален маркетинг в България

На 19 октомври ОА конференция ще се проведе за трети път. Какво е Online Advertising 2018? 1. 1 билет = 3 панела — SEO, PPC и електронна търговия. Изберете в кой от тях да се включите! 2. 24 практически насочени репорта за CPM, RTB, mobile, SEO, PPC и eCommerce. 3. 3 панелни дискусии с участници, лектори и представители на водещи компании. 4.

Ива Григорова е новият директор „PR бизнес“ в Publicis One България

Ива Григорова е новият директор „PR бизнес“ в Publicis One България - най-голямата компания в областта на маркетинговите комуникации у нас. Тя ще ръководи MSL София - PR агенцията в Publicis, и ще отговаря за стратегическото й и бизнес развитие. „Щастливи сме, че Ива се присъединява към екипа на MSL.

Българска PR агенция е сред най-добрите работни места в света в сферата на пиара за 2018 г.

SiteMedia Consultancy е единствената източноевропейска агенция, отличена в тазгодишното издание на PR News - една от най-авторитетните световни медии за комуникации в света Българската PR агенция SiteMedia Consultancy е в списъка на най-добрите работни места в сферата на пиара за 2018 г. Тя е отличена от PR News - една от най-авторитетните

Националите по волейбол са герои в две реклами, които не продават нищо. Показват успеха

За първи път у нас агенции снимат спортен клип за отбор Златно правило в рекламата е, че успехът продава най-добре. Затова рекламните клипове по цял свят, в които известен човек промотира даден продукт, са най-многобройни и с най-голяма ефективност. Хората често - волно или неволно, подражават на популярните дори и в покупките.

Online Advertising 2018: време е да научим повече за SEO, PPC и eCommerce!

Запази датата в своя календар: 19 октомври, София, България. За трети пореден път ще се състои Оnline Advertising конференция. ОА 2018 ще е още по-амбициозен проект: Повече участници Повече лектори Повече практическа информация И, разбира се, повече нетуъркинг. 3 направления — SEO, PPC и eCommerce само с един билет!

Тайната е в съставките

Йордан Славов започва своята кариера в Кока-Кола ХБК България през 2008 г. като маркетинг специалист, отговарящ за газираните напитки. От тогава насам той е заемал различни ръководни позиции, а от 2015 г. е назначен за маркетинг директор за България и започва неговото най-интересно предизвикателство.

Център за анализ и кризисни комуникации направиха пиари

Център за анализ и кризисни комуникации, който ще дава препоръки по управление на кризи, бе създаден днес. Аналитичният център за оценка на риска ще подпомага институциите с професионални съвети, тъй като липсата на информация в първите часове на криза може да доведе до истерия или дори протести сред част от хората.

Кандидатите за бизнес награда в конкурса BAAwards’2018 могат да подават проекти до 2 септември

До 2 септември е срокът за подаване на заявки за участие в конкурса BAAwards 2018, който Българската асоциация на рекламодателите (БАР) организира за пета поредна година. Под мотото „БАРкод на успеха“ ще бъдат отличени екипите и експертите, реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година.

Жури от рекламодатели вече оценяват студентските проекти за наградите BAAwards’2018

11-членно жури от рекламодатели започна оценяването на студентските проекти, които кандидатстват в конкурса BAAwards. Под мотото "БАРкод на успеха" българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще раздаде своите награди за пети път в състезанието, което отличава най-добрите и иновативни маркетингови стратегии от изминалата година.

21 списания са спрели да излизат през 2017 г.

“Аспекто” с последен брой този месец, три версии за края му Двадесет и едно списания са спрели да излизат през 2017 г. Това показват данните на Националния статистически институт, преброил през същата година 171 списания за широката публика, издадени в годишен тираж 14 372 000. Година по-рано - през 2016 г., тези списания са били 192.

Голям интерес към студентската награда на рекламодателите, броят на подаваните проекти се увеличава до 6 от университет

Изключително голям интерес регистрира Българската асоциация на рекламодателите (БАР) към най-новата си награда в традиционния конкурс BAAwards. Тя е за студентски екип, разработил най-добър проект на тема “Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория”. С нея за първи път в петгодишната история на конкурса

Йордан Динев: От моята камбанария виждам една добра България

Отделяме за благотворителност, това е уважение към миналото - Защо издигнахте паметника на кан Тервел в Свети Влас? - През осми век Тервел присъединява към България областта Загора, в която влиза и днешното Черноморие. В 708 г. - на десетина км от Свети Влас - до Поморие, войските на Тервел унищожават армията на византийския император Юстиниян

Фалшивите сензации във фейсбук вече няма да се виждат

Социалната мрежа слага край на евтините трикове, които мамят аудиторията Фалшивите сензации и постовете примамки във фейсбук, чиято единствена цел е да събират по-широка аудитория, вече ще се появяват много рядко в социалната мрежа. Фейсбук разработи и въведе нов метод, чрез който ще осигурява по-автентично съдържание на началната страница (News

За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета

Над 200 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. Новината дойде точно на 27-годишнината на "24 часа". За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели,

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Актьорите от сериала "София ден и нощ" Митко и Коки страдат за изминалите звездни актьорски мигове, разбра "България Днес". Двамата мъжаги бяха засечени в столично заведение, където разговаряха и си припомняха за добрите стари времена, когато славата ги връхлетя покрай играта им в хитовия сериал и не можеха да се отърват от луди фенки.

Ръководството на "Левски" има намерение да глоби нападателя Жерсон Кабрал. Прчината е глупавият червен картон, който футболистът си изкара при загубата с 0:1 от "Черно море". След нея "сините" се смъкнаха на трето място в класирането на Първа лига. Той остави отбора си с 10 човека в 68-ата минута. Това стана,

Жители на столичният квартал Св. Троица запретнаха ръкави и използваха едни от последните слънчеви дни за да облагородят градинката пред кооперацията си. За да я запазят от евентуални посегателства съкооператорите са сложили и кашпи пред новата декоративна