OMD е избрана за глобална медия агенция за 2019 от Adweek

OMD Worldwide, агенция от групата на Omnicom Media Group, е избрана за глобална медия агенция на годината в публикация на Adweek, водещо издание в медийната и рекламна индустрия. Избирайки OMD, престижното издание Adweek цитира впечатляващите резултати и успешното завръщане на OMD през 2018 – впечатляващо пътуване,

Dentsu Digital Camp 2019 представя разрушителната сила на трансформацията като средство за устойчиво бизнес развитие

За трети пореден път на 14 февруари, 2019 г. в София, маркетинговата конференция “Dentsu Digital Camp” отваря врати за местни, регионални и световни маркетинг експерти, които да предадат знания и да обменят опит за развитието на индустрията в предизвикателствата на дигиталната икономика. Събитието тази година е с основна тема – “Embracing

3,8% ръст на рекламата през 2019 г., 6,9% - за България

Дигиталните медии отново най-важни за глобалните рекламни инвестиции Два пъти по-голям ръст на рекламата в България, отколкото по света - това предвиждат пазарни анализатори за 2019 г. Звучи оптимистично, макар че очакваната прогноза е, че растежът ще е по-малък, отколкото е бил през 2018 г. Рекламните инвестиции в световен мащаб се очаква да се

Онлайн и преса - най-доброто съчетание за реклама през 2019-а

От години световната реклама чака момента, в който онлайн рекламата ще надмине тази в телевизията. Съвсем оправдано, защото по света вече има места, в които това се е случило. Дори и у нас през 2018 г. имаше прецедент - рекламен бюджет за интернет два пъти по-висок от този за телевизия. Дава го един от клиентите на рекламната агенция “Публисис

Божана Кацарова от “Мастършеф” направи рекламна агенция за храна

Sick juice е името на първата у нас рекламна агенция за храна (Food marketing агенция). Създават я Божана Кацарова, станала победител в третия сезон на кулинарното шоу “Мастършеф”, и Николай Ванчев, работил като творчески директор в няколко рекламни агенции, сред които “Публисис София” и “Хавас груп - България”.

Милена Ташева е новият партньор в дигиталната агенция BookMark

Милена Ташева - книжен блогър и дългогодишен пиар специалист в областта на книгоиздаването, е новият партньор в дигиталната агенция BookMark. Тя ще поеме стратегическото развитие на компанията в издателския сегмент, докато създателят ѝ Александър Кръстев ще отговаря за проектите в технологичния и културния сектор. От 2014 г.

Свилен Стрезов от Асоциацията на рекламодателите: Очаквам промени в собствеността на телевизиите през 2019 г.

Съдържанието и аудиторията на една медия са най-важни за рекламодателя, казва Стрезов, който е член на журито на BAAwards 2018 - Г-н Стрезов, как оценявате рекламната 2018 г.? Какво ново се появи, какви са изискванията на рекламодателите към рекламите и маркетинга им? - Рекламата е постоянно променящ се и динамичен сектор.

А1 избра Huts JWT за агенция в социалните мрежи, APRA - за комуникационна

Две нови агенции - за реклама и пиар, ще се грижат за имиджа на А1 от Нова година. Малко преди края на 2018 г. телекомът обяви договорите си за догодина с Huts JWT, която ще подпомага присъствието на телекома в социалните мрежи, и с APRA Porter Novelli, която ще е комуникационната агенция на А1. Телекомът и Huts JWT ще си партнират по всички

Славка Бозукова напуска управата на дружеството, което издава в. “Стандарт”

Славка Бозукова, Тодор Батков, брат му Мартин Батков и Светлин Панов вече не са в ръководството на дружеството “Стандарт нюз”, което издава в. “Стандарт”. Това става ясно от протокола от общо събрание на 23 ноември, на което четиримата са освободени като членове на съвета на директорите на дружеството, пише “Капитал”.

Publicis Groupe България обявява Весела Апостолова за управляващ директор

Весела Апостолова, която има дългогодишен опит в медийната индустрия, ще работи в посока развитие на единния бизнес модел на Publicis Groupe България Publicis Groupe обяви Весела Апостолова с нова позиция като управляващ директор на творческите и комуникационни агенции на групата. Весела поема стратегическото управление и развитие на Saatchi &

А1 избра APRA Porter Novelli за своя комуникационна агенция

А1 избра APRA Porter Novelli за своя комуникационна агенция. Двете компании ще работят заедно по всички проекти, свързани с външните и вътрешните комуникации на телекома. APRA Porter Novelli ще подкрепя усилията на А1 да комуникира успешно с всички свои публики за изграждане на позитивен имидж, промотиране на продуктовото портфолио на компанията,

Защо е важно да получиш наградата “Ефи”

20 са най-ефективните рекламни кампании тази година През 2007 г. шест рекламни агенции в България са отличени с най-новата награда, учредена тогава у нас - “Ефи” (Effie). Нещо невиждано по онова време, защото новият конкурс “Ефи България” за първи път оценява ефективността на рекламите. Дотогава единственият рекламен конкурс е ФАРА (Фестивал на

Най-добрите дигитални реклами у нас бяха отличени на церемонията IAB MIXX AWARDS 2018

Топ дигиталните кампании в България бяха отличени на четвъртото поредно издание на IAB MIXX Awards. Събитието се проведе под мотото „Digitally Bold? Easy to recognize.”, като фокусът съвсем естествено падна върху общата отличителна черта за всички класирани кампании – тази на дигитално смелите. Победителите могат да се включат в надпреварата за

Българин е номиниран за PR лидер за 2018 г. за целия свят

Любомир Аламанов, управляващ партньор на SiteMedia Consultancy, е единственият българин, номиниран в престижната категория PR лидер на годината на най-голямата световна организация на ПР-агенции и национални асоциации International Communications Consultancy Organization (ICCO). Агенцията публикува номинациите си за най-добри агенции и

Мария Грашнова: Очаквам 7% ръст на рекламата през 2019 г. у нас

Ритейл индустрията надминава козметиката за втора поредна година, казва Мария Грашнова, изпълнителен директор на рекламната компания Dentsu Aegis Network България До края на 2018 г. дигиталните медии ще привлекат една четвърт от общите медийни инвестиции на пазара - Г-жо Грашнова, вече започна договарянето на рекламните бюджети за следващата

Включете се в „Дигитален маркетинг с кауза 2018“

Благотворителният семинар ще се проведе в гр. София на 29 ноември На 29.11.2018г. в гр. София ще се проведе благотворителната обучителна академия „Дигитален маркетинг с кауза 2018“. Събитието е насочено към маркетинг специалисти и decision-makers, като има за цел да запознае аудиторията с някои от най-основните и важни канали в дигиталния

Българин е сред 25-те иноватори в пиара в Европа, Близкия Изток и Африка

Любомир Аламанов е сред 25-те иноватори в пиара за 2018 г. в региона ЕМЕА (Европа, Близкия Изток и Африка) в световната класация на изданието за комуникации и маркетинг The Holmes Report. Аламанов, който е управляващ партньор на SiteMedia Consultancy, е единственият българин, удостоен с признание за иноватор на годината.

Най-престижният световен рекламен фестивал – Cannes Lions -със страхотен успех на програмата си SEE IT BE IT в България

На 04.11.2018г в зала EFE на хотел Marinela Sofia се проведе второто българско издание на инициативата SEE IT BE IT - създадена от най-популярното събитие в света на рекламата и маркетинга – Cannes Lions. За втора година събитието гостува тук по покана на Мария Милушева – творчески директор на Noble Graphics и единствената българка,

Още 5 работни дни за кандидатстващите в MIXX AWARDS

IAB Bulgaria удължава срока за кандидатстване в MIXX Awards до 9-ти ноември. Всички, които искат да премерят сили в престижните награди, ще имат време до края на работната седмица, за да подадат своите кандидатури. Българското издание на конкурса се провежда за четвърта поредна година и е по лиценз на световните MIXX Awards,

Кой избира най-добрите реклами?

Дигиталният свят отдавна не е бъдещето. Това е настоящето, в което всички ние живеем - будим се и първо поглеждаме телефоните си, докато закусваме проверяваме мейлите си, в метрото четем препоръчани от приятели статии. Коментираме, лайкваме, записваме се за тест драйв, пазаруваме, правим резервации... и всичко това е онлайн, с един клик.

Cannes Lions отново в България, събира успешни жени от цял свят

Специалисти от българската и световната комуникационна индустрия ще се срещнат в София в рамките на програмата SEE IT BE IT За втори път най-големият и значим рекламен фестивал в света Cannes Lions ще гостува в България по покана на творческия директор на Noble Graphics – Мария Милушева. Поводът е специалното българско издание на програмата SEE IT

Александър Дурчев: Потребителите купуват медията заради съдържанието, а не заради рекламата в нея

Най-амбициозният ни проект е, че All Channels създаде първа дъщерна компания извън България - в Австрия, казва изпълнителният директор на комуникационната компания All Channels Communication Group - Г-н Дурчев, вече започна договарянето на рекламните бюджети за следващата година. Очаквате ли раздвижване на рекламния пазар?

Екип на BBDO Group е единственият от България с приз на Young Drummers Competition (Golden Drum 2018)

172 проекта от 28 държави се състезаваха за призовите места Кристина Симеонова от Graffiti BBDO (BBDO Group) и Мая Златкова от Proximity Sofia (BBDO Group) са единственият български екип, който спечели приз в Young Drummers Competition – конкурсът, който се състоя в рамките на 25-ото юбилейно издание на международния фестивал за реклама Golden

Велимира Петрова: “Нова” упражнява своята дейност честно и при спазване на най-добрите пазарни практики

Тарифите и условията за реклама се обновяват всяка година, за да отговарят на тенденциите в бранша, казва Велимира Петрова*, директор “Продажби” в “Нова Броудкастинг груп”: На 22 октомври в. “24 часа” публикува статия, озаглавена “Нова тв и “Нетинфо” - ще се разделят ли двете медийни компании през 2019 г.”.

Грешките при управлението на продуктите, които медийните компании правят - как да ги поправите

"24 часа" беше единствената медия от Източна Европа, поканена след тежка селекция на News Impact Academy в Лондон на 17 и 18 октомври - тренировъчна програма за иновативни медийни продукти и стратегии, управлявана от Европейския журналистически център с подкрепата на инициативата Google News. Станимир Въгленов,

Скъпи билети за гала вечерта на рекламните награди Effie България

От 90 до 200 лв. без ДДС са цените на билетите за 11-ото издание на престижния рекламен фестивал Effie® Awards, които вече са в продажба. Това е единственият фестивал, който оценява ефективността на маркетинговите комуникации, а не само естетическата и творческата им стойност. Организира се от Българската асоциация на комуникационните агенции

Нова тв и “Нетинфо” - ще се разделят ли двете медийни компании през 2019 г.

4 жалби срещу общата им рекламна политика спират сделката за телевизията Шведските собственици от MTG искат съдът да разгледа по-бързо делото за продажбата на Нова “Нова Броудкастинг груп” и дигиталната компания “Нетинфо” най-вероятно ще се разделят от следващата година, за да може Нова тв и каналите около нея да бъдат продадени.

Николай Караджов е новият управител на Saatchi & Saatchi, а Петър Кесерджиев - главен творчески директор

Saatchi & Saatchi е с ново ръководство, обявиха от комуникационната компания Publicis One България, в чиято структура влиза и творческата агенция. Николай Караджов поема управлението й, а Петър Кесерджиев ще бъде нейният главен творчески директор. Караджов ще заеме новия си пост през декември и ще отговаря за стратегическото и бизнес развитие на

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

 Димитър Желязков и 12 лица, участвали или действали по неговите заръки отива на съд. Специализираната прокуратура внесе в Специализирания наказателен с обвинителен акт срещу Димитър Желязков като тартор на банда за изнудване, принуда чрез заплахи, палежи и разпространение на наркотици, действала от януари 2013 г. до 2 август 2018 г.

Бившият областен управител на Бургас Павел Маринов е оправдан от спецсъда за длъжностно престъпление, научи "България Днес". Той беше погнат през 2014 г., че е използвал служебното си положение в услуга на частни интереси, като се е намесил в спор за собственост между две дружества за терени в Северната промишлена зона.

Афера с еврофондове за над 220 хиляди лева е повод за ареста на кмета на Червен бряг Данаил Вълов. Вчера в ранни зори съвместен екип на спецпрокуратурата и Комисия „Антикорупция“ заварди сградата на общината. Паралелно с това агенти на ГДБОП задържат самия Вълов в дома му и обискират служебния му кабинет и офиси на негова фирма.