Националите по волейбол са герои в две реклами, които не продават нищо. Показват успеха

За първи път у нас агенции снимат спортен клип за отбор Златно правило в рекламата е, че успехът продава най-добре. Затова рекламните клипове по цял свят, в които известен човек промотира даден продукт, са най-многобройни и с най-голяма ефективност. Хората често - волно или неволно, подражават на популярните дори и в покупките.

Online Advertising 2018: време е да научим повече за SEO, PPC и eCommerce!

Запази датата в своя календар: 19 октомври, София, България. За трети пореден път ще се състои Оnline Advertising конференция. ОА 2018 ще е още по-амбициозен проект: Повече участници Повече лектори Повече практическа информация И, разбира се, повече нетуъркинг. 3 направления — SEO, PPC и eCommerce само с един билет!

Тайната е в съставките

Йордан Славов започва своята кариера в Кока-Кола ХБК България през 2008 г. като маркетинг специалист, отговарящ за газираните напитки. От тогава насам той е заемал различни ръководни позиции, а от 2015 г. е назначен за маркетинг директор за България и започва неговото най-интересно предизвикателство.

Център за анализ и кризисни комуникации направиха пиари

Център за анализ и кризисни комуникации, който ще дава препоръки по управление на кризи, бе създаден днес. Аналитичният център за оценка на риска ще подпомага институциите с професионални съвети, тъй като липсата на информация в първите часове на криза може да доведе до истерия или дори протести сред част от хората.

Кандидатите за бизнес награда в конкурса BAAwards’2018 могат да подават проекти до 2 септември

До 2 септември е срокът за подаване на заявки за участие в конкурса BAAwards 2018, който Българската асоциация на рекламодателите (БАР) организира за пета поредна година. Под мотото „БАРкод на успеха“ ще бъдат отличени екипите и експертите, реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година.

Жури от рекламодатели вече оценяват студентските проекти за наградите BAAwards’2018

11-членно жури от рекламодатели започна оценяването на студентските проекти, които кандидатстват в конкурса BAAwards. Под мотото "БАРкод на успеха" българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще раздаде своите награди за пети път в състезанието, което отличава най-добрите и иновативни маркетингови стратегии от изминалата година.

21 списания са спрели да излизат през 2017 г.

“Аспекто” с последен брой този месец, три версии за края му Двадесет и едно списания са спрели да излизат през 2017 г. Това показват данните на Националния статистически институт, преброил през същата година 171 списания за широката публика, издадени в годишен тираж 14 372 000. Година по-рано - през 2016 г., тези списания са били 192.

Голям интерес към студентската награда на рекламодателите, броят на подаваните проекти се увеличава до 6 от университет

Изключително голям интерес регистрира Българската асоциация на рекламодателите (БАР) към най-новата си награда в традиционния конкурс BAAwards. Тя е за студентски екип, разработил най-добър проект на тема “Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория”. С нея за първи път в петгодишната история на конкурса

Йордан Динев: От моята камбанария виждам една добра България

Отделяме за благотворителност, това е уважение към миналото - Защо издигнахте паметника на кан Тервел в Свети Влас? - През осми век Тервел присъединява към България областта Загора, в която влиза и днешното Черноморие. В 708 г. - на десетина км от Свети Влас - до Поморие, войските на Тервел унищожават армията на византийския император Юстиниян

Фалшивите сензации във фейсбук вече няма да се виждат

Социалната мрежа слага край на евтините трикове, които мамят аудиторията Фалшивите сензации и постовете примамки във фейсбук, чиято единствена цел е да събират по-широка аудитория, вече ще се появяват много рядко в социалната мрежа. Фейсбук разработи и въведе нов метод, чрез който ще осигурява по-автентично съдържание на началната страница (News

За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета

Над 200 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. Новината дойде точно на 27-годишнината на "24 часа". За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели,

Италианският шеф Стефано Стека: Дани де Вито се радва като дете, когато му сервирам кюфтенца с босилек

Стефано Стека е един от най-добрите майстор готвачи в Лондон. Готвил е в кухнята на прочутия италиански ресторант "Сан Доменико", удостоен с две звезди "Мишлен", които са нещо като нобелова награда в ресторантьорството. Преди около 20 г. Стефано Стека се установява в Лондон, където работи в някои от най-известните ресторанти,

Наградите на ФАРА 2018: Агенция на годината е guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor

Рекламният фестивал отбеляза висок ръст в броя заявки и участници от агенции и рекламодатели Рекламна агенция на 2018 г. е guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor. Двете най-престижни отличия на българския рекламен пазар бяха връчени на финала на най-големия рекламен фестивал у нас - ФАРА 2018.

Кои са най-успешните рекламодатели? Ще покаже 5-ото издание на конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2018)

Кандидатите за бизнес награда могат да подават документи до 2 септември 2018 г. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отваря за кандидатури петото издание на конкурса BAAwards. BAAwards отличава компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година.

Тайните на видео маркетинга

Всички сме чували, как една снимка може да е повече от 1000 думи. А каква е „стойността“ на едно видео? Измерена като ефект за бизнеса ви тя е огромна, тъй като видеото е най-лесният и интуитивен начин за приемане на информация и е мостът, който най-бързо ви свързва с клиентите. IAB Bulgaria организира Майстоски клас за видео маркетинг,

All Channels Communication спечели всички награди в категорията продуктов PR на „PR Приз“ 2018

Агенцията извоюва 4 първи награди от общо 9 All Channels Communication Group си тръгна с общо 9 награди, 4 от които първи места, от конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността – "PR Приз” 2018. За първи път агенцията спечели първите три места в една категория на конкурса „Комуникационен проект за продукт или услуга“.

Тодор Янев оглави борда на WorldCom за Европа, Близкия Изток и Африка

Тодор Янев, управител на "Янев и Янев", поема председателството на борда на световната ПР група WorldCom Public Relations Group за Европа, Близкия изток и Африка. Избран е да поеме поста на 30-ата годишна среща на групата в Торонто, Канада. Агенция "Янев и Янев" има 25-годишна история. Консултира български и международни компании,

Традиционната Online Avdertising конференция в нетрадиционен формат

Конференцията за интернет реклама и SEO Online Avdertising вече стана добра традиция в света на онлайн маркетинга за бизнеса. Тази година за пръв път традицията придоби нова визия. Конференцията се проведе изцяло в онлайн формат. Този експеримент се оказа успешен. Всъщност какво друго да очакваме в нашия динамичен дигитализиран свят?

Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupM. Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти.

С над 200 фирми-изложители, изложбените площи на Webit.Festival Европа са почти напълно разпродадени!

Десетото издание на Webit фестивал Европа (25ти - 27ми Юни в София) се очертава да бъде най-влиятелното досега! Уникалният микс от повече от 6,000 технологични и дигитални експерти (67% ръководни лидерски позиции) с над 1,000 законотворци и регулатори от Европа и отвъд прави Webit предпочитана платформа за най-иновативните и влиятелни компании в

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. на първия "Форум на комуникационната индустрия"

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. ще бъдат изнесени на първия "Форум на комуникационната индустрия", който ще се състои на 9 май в София. Организатор на конференцията е Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). На форума ще се обсъжда още има ли медийна инфлация у нас,

DDB София с ново име

През последните двадесет и пет години DDB София се наложи като рекламна агенция, която определя развитието на рекламната индустрия в България. Стотици клиенти, кампании и награди по-късно, дойде време агенцията да направи следващата стъпка. Считано от днес, DDB София ще приеме име, което отразява най-добре нейните ценности, амбиции и устрем.

Онлайн рекламата надмина 100 млн. лева

Онлайн рекламата продължава да следва тенденциите за ръст от последните години. През 2017 година пазарът на дигитална реклама у нас се е увеличил с 16%, като нетните приходи от реклама са достигнали 106.1 милиона лева. Данните бяха изнесени на годишния форум на IAB Bulgaria, който тази година премина под мотото ALL.DigitALL.

София Алтова и Олга Стойчева от The Smarts спечелиха Young Lions за България

София Алтова и Олга Стойчева от комуникационна агенция The Smarts спечелиха Yоung Lions Bulgaria 2018 със създадения от тях рекламен клип „Поддържаща роля“. Те ще участват в конкурса Cannes Young Lions 2018 – оспорвано съревнование с млади „лъвчета“ от цял свят. Видеото, с което екипът победи в българското състезание, показва подкрепата,

Какъв е ръстът на онлайн рекламата?

Реалистично ли е през 2017г. в дигитална реклама да са вложени над 100 000 000 лева? Това ще стане ясно на IAB Forum 2018, на който ще бъдат представени данните за обема на онлайн реклама в България както и кои са най-големите рекламодатели в интернет за изминалата година. Събитието, което традиционно събира лидерите на дигиталната индустрия у нас,

"Юнайтед Партнърс" се присъединява към международната мрежа Nextlaw Public Affairs

"Юнайтед Партнърс" - една от най-успешните български комуникационни компании, се присъедини към международната мрежа Nextlaw Public Affairs. Тя включва 60 пъблик афеърс и пиар фирми от около 100 различни държави. Освен че свързва водещите компании, в платформата ще има и над 27 000 адвокати от 550 кантори, членове на Nextlaw Referral Network.

UM Белград и Кока-Кола във финала на престижния фестивал в Рим

Кампанията на пръв ръчно плетен и тъкан билборд с логото на световноизвестната марка Кока-Кола влезе във финала на Festival of Media Global в Рим, в категория креативно използване на медии. За пръв път една компания от този район влиза във финала на този престижен фестивал. Съвместната кампания на UM Белград и McCann Белград е отличен пример за

GDPR за рекламодатели и маркетинг професионалисти: добри практики, съвети и практически казуси

Новият регламент за защита на данните на ЕС (GDPR) влиза в сила само след два месеца - на 25 май 2018 г., но според последните проучвания в Европа само 54% от компаниите се очаква да спазят този срок и да са подготвени за новата регулация. Какво трябва да знаят всички рекламодатели и маркетинг професионалисти, за да гарантират,

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Краят на традиционният есенния фестивал в Китай предизвика огромно задръстване от автомобили в близост до Тол-станция на магистралата в Женгжу, провинция Хенан, Китай. Снимка: REUTERS /

Бизнесменът Тодор Хаджижеков, станал известен с прякора си Тотко Поршето, който бе погнат за нелегална фабрика за цигари край Костинброд, е оправдан тихомълком! След шумната акция през декември 2012 г. по разбиване на тайния цех Хаджижеков е оневинен окончателно, а сега с юристи подготвя иск срещу прокуратурата за 100 хиляди лева,

Със здрав банкет и кючеци на Азис загря отборът на "Атлетик" (Куклен) за мача с "Левски". Днес храбрият аматьорски тим ще посрещне "сините" в двубой от турнира за Купата на България. За отбора от малкото градче, разположено в полите на Родопите, това ще бъде най-големият мач в цялата му история. Срещата ще се играе в Пловдив,