За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета

Над 200 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. Новината дойде точно на 27-годишнината на "24 часа". За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели,

Италианският шеф Стефано Стека: Дани де Вито се радва като дете, когато му сервирам кюфтенца с босилек

Стефано Стека е един от най-добрите майстор готвачи в Лондон. Готвил е в кухнята на прочутия италиански ресторант "Сан Доменико", удостоен с две звезди "Мишлен", които са нещо като нобелова награда в ресторантьорството. Преди около 20 г. Стефано Стека се установява в Лондон, където работи в някои от най-известните ресторанти,

Наградите на ФАРА 2018: Агенция на годината е guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor

Рекламният фестивал отбеляза висок ръст в броя заявки и участници от агенции и рекламодатели Рекламна агенция на 2018 г. е guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor. Двете най-престижни отличия на българския рекламен пазар бяха връчени на финала на най-големия рекламен фестивал у нас - ФАРА 2018.

Кои са най-успешните рекламодатели? Ще покаже 5-ото издание на конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2018)

Кандидатите за бизнес награда могат да подават документи до 2 септември 2018 г. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отваря за кандидатури петото издание на конкурса BAAwards. BAAwards отличава компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година.

Тайните на видео маркетинга

Всички сме чували, как една снимка може да е повече от 1000 думи. А каква е „стойността“ на едно видео? Измерена като ефект за бизнеса ви тя е огромна, тъй като видеото е най-лесният и интуитивен начин за приемане на информация и е мостът, който най-бързо ви свързва с клиентите. IAB Bulgaria организира Майстоски клас за видео маркетинг,

All Channels Communication спечели всички награди в категорията продуктов PR на „PR Приз“ 2018

Агенцията извоюва 4 първи награди от общо 9 All Channels Communication Group си тръгна с общо 9 награди, 4 от които първи места, от конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността – "PR Приз” 2018. За първи път агенцията спечели първите три места в една категория на конкурса „Комуникационен проект за продукт или услуга“.

Тодор Янев оглави борда на WorldCom за Европа, Близкия Изток и Африка

Тодор Янев, управител на "Янев и Янев", поема председателството на борда на световната ПР група WorldCom Public Relations Group за Европа, Близкия изток и Африка. Избран е да поеме поста на 30-ата годишна среща на групата в Торонто, Канада. Агенция "Янев и Янев" има 25-годишна история. Консултира български и международни компании,

Традиционната Online Avdertising конференция в нетрадиционен формат

Конференцията за интернет реклама и SEO Online Avdertising вече стана добра традиция в света на онлайн маркетинга за бизнеса. Тази година за пръв път традицията придоби нова визия. Конференцията се проведе изцяло в онлайн формат. Този експеримент се оказа успешен. Всъщност какво друго да очакваме в нашия динамичен дигитализиран свят?

Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupM. Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти.

С над 200 фирми-изложители, изложбените площи на Webit.Festival Европа са почти напълно разпродадени!

Десетото издание на Webit фестивал Европа (25ти - 27ми Юни в София) се очертава да бъде най-влиятелното досега! Уникалният микс от повече от 6,000 технологични и дигитални експерти (67% ръководни лидерски позиции) с над 1,000 законотворци и регулатори от Европа и отвъд прави Webit предпочитана платформа за най-иновативните и влиятелни компании в

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. на първия "Форум на комуникационната индустрия"

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. ще бъдат изнесени на първия "Форум на комуникационната индустрия", който ще се състои на 9 май в София. Организатор на конференцията е Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). На форума ще се обсъжда още има ли медийна инфлация у нас,

DDB София с ново име

През последните двадесет и пет години DDB София се наложи като рекламна агенция, която определя развитието на рекламната индустрия в България. Стотици клиенти, кампании и награди по-късно, дойде време агенцията да направи следващата стъпка. Считано от днес, DDB София ще приеме име, което отразява най-добре нейните ценности, амбиции и устрем.

Онлайн рекламата надмина 100 млн. лева

Онлайн рекламата продължава да следва тенденциите за ръст от последните години. През 2017 година пазарът на дигитална реклама у нас се е увеличил с 16%, като нетните приходи от реклама са достигнали 106.1 милиона лева. Данните бяха изнесени на годишния форум на IAB Bulgaria, който тази година премина под мотото ALL.DigitALL.

София Алтова и Олга Стойчева от The Smarts спечелиха Young Lions за България

София Алтова и Олга Стойчева от комуникационна агенция The Smarts спечелиха Yоung Lions Bulgaria 2018 със създадения от тях рекламен клип „Поддържаща роля“. Те ще участват в конкурса Cannes Young Lions 2018 – оспорвано съревнование с млади „лъвчета“ от цял свят. Видеото, с което екипът победи в българското състезание, показва подкрепата,

Какъв е ръстът на онлайн рекламата?

Реалистично ли е през 2017г. в дигитална реклама да са вложени над 100 000 000 лева? Това ще стане ясно на IAB Forum 2018, на който ще бъдат представени данните за обема на онлайн реклама в България както и кои са най-големите рекламодатели в интернет за изминалата година. Събитието, което традиционно събира лидерите на дигиталната индустрия у нас,

"Юнайтед Партнърс" се присъединява към международната мрежа Nextlaw Public Affairs

"Юнайтед Партнърс" - една от най-успешните български комуникационни компании, се присъедини към международната мрежа Nextlaw Public Affairs. Тя включва 60 пъблик афеърс и пиар фирми от около 100 различни държави. Освен че свързва водещите компании, в платформата ще има и над 27 000 адвокати от 550 кантори, членове на Nextlaw Referral Network.

UM Белград и Кока-Кола във финала на престижния фестивал в Рим

Кампанията на пръв ръчно плетен и тъкан билборд с логото на световноизвестната марка Кока-Кола влезе във финала на Festival of Media Global в Рим, в категория креативно използване на медии. За пръв път една компания от този район влиза във финала на този престижен фестивал. Съвместната кампания на UM Белград и McCann Белград е отличен пример за

GDPR за рекламодатели и маркетинг професионалисти: добри практики, съвети и практически казуси

Новият регламент за защита на данните на ЕС (GDPR) влиза в сила само след два месеца - на 25 май 2018 г., но според последните проучвания в Европа само 54% от компаниите се очаква да спазят този срок и да са подготвени за новата регулация. Какво трябва да знаят всички рекламодатели и маркетинг професионалисти, за да гарантират,

Конференцията Online Advertising се завръща отново

Тази година ще се състоят цели два формата на събитието: Live Edition на 27 март и традиционната OAconf през есента. «Online Advertising» — конференция за интернет реклама и SEO, посветена на работещи инструменти в онлайн маркетинга. В България са организирани вече две издания през 2016 и 2017. На 27 март конференцията Online Advertising Live

Инфлуенсърите вече работят с брандовете, преди пиарки се правеха на майки

Интернет звездите обаче не са длъжни да казват, че имат договори с марките Млада пиарка в столична компания сяда на служебния компютър и влиза в най-популярния сайт за майки у нас - бгмама. Тя почва да пише във форума, общува с другите потребителки в работно време и никой не й прави забележка. Напротив - това е служебната й задача.

Dentsu Digital Camp 2018 трансформира представите за бъдещето на над 650 маркетинг специалисти

Dentsu Digital Camp 2018 успя да повтори успеха на първото си издание и качи на една сцена 13 лектора, представители на български и глобални медии, на агенции от мрежата на Dentsu Aegis Network и на някои от най-големите български компании, които говориха пред повече от 650 човека за трансформацията на бъдещето подредством хората и данните.

Dentsu Digital Camp 2018 събира международни маркетинг специалисти на една сцена в София

Маркетинговата конференция “Dentsu Digital Camp” ще се проведе за втори път в София на 15 февруари, 2018 г. Организирано от Dentsu Aegis Network България, събитието ще е с основна тема “Transforming the future: People and Data”. “Dentsu Digital Camp” ще събере отново на едно място над 600 маркетинг професионалисти и лидери на мнение и ще даде

Dentsu Aegis Network Bulgaria създава ново звено за работа с данни

Офисът на глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network в България обяви днес създаването на ново, специализирано звено за работа с данни на българския пазар – “Dentsu Data Services” (DDS). Основните области на работа на DDS ще включват разнообразни маркетингови услуги базирани на данни, като проучване и анализ на потребителското

Глобалните рекламни инвестиции нарастват до 589.5 милиарда долара, в България ръстът ще е с 3%

Инвестициите в дигитални медии изпревариха категорично телевизията в световен мащаб • Прогнозата за растеж на рекламните инвестиции през 2018 г. показват увеличение от 3.6% през 2018 г., но се забелязват серизони разлики в скоростта на отделните пазари – Германия, Индия и САЩ дават прогноза за бъдещи увеличения на медийните инвестиции,

Медиа агенция "Аргент" с официално становище за сваления билборд на МВР

Във връзка със сваления билборд с послание от полицейския синдикат до евроделегатите в България, ние от медиа агенция „Аргент“, бихме искали да внесем яснота и да потвърдим, че в конкретния случай, както и при всички наши проекти, сме работили професионално, следвайки установената бизнес практика, отношения и процедури.

Максим Бехар в световната PR Стена на славата

Българският PR експерт Максим Бехар бе вписан официално в Стената на славата на Световната PR организация ICCO, чийто президент той беше в продължение на две години. На бляскава церемония в лондонския хотел „Андаз“ близо 250 PR професионалисти от петте континента бурно аплодираха българина, изкачил се на възможно най-високата световна стълбица в

DDB Sofia и Tribal Worldwide Bulgaria със злато от EFFIE Унгария

На 22 ноември в Будапеща се състоя церемонията по връчването на наградите за ефективност на маркетингови комуникации EFFIE Унгария 2017 г. ДДБ София и Тribal Worldwide Bulgaria получиха злато в категория Услуги за първата си кампания за Теленор Унгария – “Unlimited data, limitless you”. За първи път български агенции получават награда за

DDB Sofia със 7 златни отличия в IAB Mixx Awards 2017

DDB Sofia спечели най-много златни отличия на наградите за дигитална реклама и маркетинг IAB Mixx Awards, които се проведоха на 23 ноември в зала Люмиер в НДК. IAB Mixx Awards е глобален форум, който награждава най-добрите решения в дигиталния маркетинг. Фестивалът се провежда за трети път в България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Куршум от предишен атентат са извадили медици от тялото на несебърския бос Димитър Желязков - Митьо Очите след престрелката между хората му и групата на Божидар Кузманов - Божо Кравата в Слънчака! Това разказаха вчера пред съда доктори, помогнали за спасяването на Очите, научи "България Днес". Лекарите се явиха да свидетелстват по делото срещу

Манчо Ковачев осветли проблем с простатата. Ходя до тоалетна по 50-60 пъти на ден, оплака се изпеченият врачански мошеник За памперс се разплака в съда изпеченият врачански измамник Манчо Ковачев. Гангстерът разигра истински шоу спектакъл пред спецмагистратите, които решаваха дали да го пуснат от ареста заради проблемите му с простатата,

На доста необичайна случка станаха свидетели тази сутрин шофьори в столичния КАТ. Автомобил от опашката за смяна на талони изтърбуши вратата на един от каналите за технически преглед и почти падна в него. Не е ясно дали причина за инцидента е нетърпението на водачът да смени скъпоценните табели или техническа неизправност във возилото е довела за