Ива Григорова е новият директор „PR бизнес“ в Publicis One България

Ива Григорова е новият директор „PR бизнес“ в Publicis One България - най-голямата компания в областта на маркетинговите комуникации у нас. Тя ще ръководи MSL София - PR агенцията в Publicis, и ще отговаря за стратегическото й и бизнес развитие. „Щастливи сме, че Ива се присъединява към екипа на MSL.

Българска PR агенция е сред най-добрите работни места в света в сферата на пиара за 2018 г.

SiteMedia Consultancy е единствената източноевропейска агенция, отличена в тазгодишното издание на PR News - една от най-авторитетните световни медии за комуникации в света Българската PR агенция SiteMedia Consultancy е в списъка на най-добрите работни места в сферата на пиара за 2018 г. Тя е отличена от PR News - една от най-авторитетните

Националите по волейбол са герои в две реклами, които не продават нищо. Показват успеха

За първи път у нас агенции снимат спортен клип за отбор Златно правило в рекламата е, че успехът продава най-добре. Затова рекламните клипове по цял свят, в които известен човек промотира даден продукт, са най-многобройни и с най-голяма ефективност. Хората често - волно или неволно, подражават на популярните дори и в покупките.

Online Advertising 2018: време е да научим повече за SEO, PPC и eCommerce!

Запази датата в своя календар: 19 октомври, София, България. За трети пореден път ще се състои Оnline Advertising конференция. ОА 2018 ще е още по-амбициозен проект: Повече участници Повече лектори Повече практическа информация И, разбира се, повече нетуъркинг. 3 направления — SEO, PPC и eCommerce само с един билет!

Тайната е в съставките

Йордан Славов започва своята кариера в Кока-Кола ХБК България през 2008 г. като маркетинг специалист, отговарящ за газираните напитки. От тогава насам той е заемал различни ръководни позиции, а от 2015 г. е назначен за маркетинг директор за България и започва неговото най-интересно предизвикателство.

Център за анализ и кризисни комуникации направиха пиари

Център за анализ и кризисни комуникации, който ще дава препоръки по управление на кризи, бе създаден днес. Аналитичният център за оценка на риска ще подпомага институциите с професионални съвети, тъй като липсата на информация в първите часове на криза може да доведе до истерия или дори протести сред част от хората.

Кандидатите за бизнес награда в конкурса BAAwards’2018 могат да подават проекти до 2 септември

До 2 септември е срокът за подаване на заявки за участие в конкурса BAAwards 2018, който Българската асоциация на рекламодателите (БАР) организира за пета поредна година. Под мотото „БАРкод на успеха“ ще бъдат отличени екипите и експертите, реализирали най-добрите и успешни маркетингови стратегии през изминалата година.

Жури от рекламодатели вече оценяват студентските проекти за наградите BAAwards’2018

11-членно жури от рекламодатели започна оценяването на студентските проекти, които кандидатстват в конкурса BAAwards. Под мотото "БАРкод на успеха" българската асоциация на рекламодателите (БАР) ще раздаде своите награди за пети път в състезанието, което отличава най-добрите и иновативни маркетингови стратегии от изминалата година.

21 списания са спрели да излизат през 2017 г.

“Аспекто” с последен брой този месец, три версии за края му Двадесет и едно списания са спрели да излизат през 2017 г. Това показват данните на Националния статистически институт, преброил през същата година 171 списания за широката публика, издадени в годишен тираж 14 372 000. Година по-рано - през 2016 г., тези списания са били 192.

Голям интерес към студентската награда на рекламодателите, броят на подаваните проекти се увеличава до 6 от университет

Изключително голям интерес регистрира Българската асоциация на рекламодателите (БАР) към най-новата си награда в традиционния конкурс BAAwards. Тя е за студентски екип, разработил най-добър проект на тема “Пускане на пазара на нов брандиран продукт или услуга в съществуваща категория”. С нея за първи път в петгодишната история на конкурса

Йордан Динев: От моята камбанария виждам една добра България

Отделяме за благотворителност, това е уважение към миналото - Защо издигнахте паметника на кан Тервел в Свети Влас? - През осми век Тервел присъединява към България областта Загора, в която влиза и днешното Черноморие. В 708 г. - на десетина км от Свети Влас - до Поморие, войските на Тервел унищожават армията на византийския император Юстиниян

Фалшивите сензации във фейсбук вече няма да се виждат

Социалната мрежа слага край на евтините трикове, които мамят аудиторията Фалшивите сензации и постовете примамки във фейсбук, чиято единствена цел е да събират по-широка аудитория, вече ще се появяват много рядко в социалната мрежа. Фейсбук разработи и въведе нов метод, чрез който ще осигурява по-автентично съдържание на началната страница (News

За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета

Над 200 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. Новината дойде точно на 27-годишнината на "24 часа". За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели,

Италианският шеф Стефано Стека: Дани де Вито се радва като дете, когато му сервирам кюфтенца с босилек

Стефано Стека е един от най-добрите майстор готвачи в Лондон. Готвил е в кухнята на прочутия италиански ресторант "Сан Доменико", удостоен с две звезди "Мишлен", които са нещо като нобелова награда в ресторантьорството. Преди около 20 г. Стефано Стека се установява в Лондон, където работи в някои от най-известните ресторанти,

Наградите на ФАРА 2018: Агенция на годината е guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor

Рекламният фестивал отбеляза висок ръст в броя заявки и участници от агенции и рекламодатели Рекламна агенция на 2018 г. е guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor. Двете най-престижни отличия на българския рекламен пазар бяха връчени на финала на най-големия рекламен фестивал у нас - ФАРА 2018.

Кои са най-успешните рекламодатели? Ще покаже 5-ото издание на конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2018)

Кандидатите за бизнес награда могат да подават документи до 2 септември 2018 г. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отваря за кандидатури петото издание на конкурса BAAwards. BAAwards отличава компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година.

Тайните на видео маркетинга

Всички сме чували, как една снимка може да е повече от 1000 думи. А каква е „стойността“ на едно видео? Измерена като ефект за бизнеса ви тя е огромна, тъй като видеото е най-лесният и интуитивен начин за приемане на информация и е мостът, който най-бързо ви свързва с клиентите. IAB Bulgaria организира Майстоски клас за видео маркетинг,

All Channels Communication спечели всички награди в категорията продуктов PR на „PR Приз“ 2018

Агенцията извоюва 4 първи награди от общо 9 All Channels Communication Group си тръгна с общо 9 награди, 4 от които първи места, от конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността – "PR Приз” 2018. За първи път агенцията спечели първите три места в една категория на конкурса „Комуникационен проект за продукт или услуга“.

Тодор Янев оглави борда на WorldCom за Европа, Близкия Изток и Африка

Тодор Янев, управител на "Янев и Янев", поема председателството на борда на световната ПР група WorldCom Public Relations Group за Европа, Близкия изток и Африка. Избран е да поеме поста на 30-ата годишна среща на групата в Торонто, Канада. Агенция "Янев и Янев" има 25-годишна история. Консултира български и международни компании,

Традиционната Online Avdertising конференция в нетрадиционен формат

Конференцията за интернет реклама и SEO Online Avdertising вече стана добра традиция в света на онлайн маркетинга за бизнеса. Тази година за пръв път традицията придоби нова визия. Конференцията се проведе изцяло в онлайн формат. Този експеримент се оказа успешен. Всъщност какво друго да очакваме в нашия динамичен дигитализиран свят?

Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupM. Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти.

С над 200 фирми-изложители, изложбените площи на Webit.Festival Европа са почти напълно разпродадени!

Десетото издание на Webit фестивал Европа (25ти - 27ми Юни в София) се очертава да бъде най-влиятелното досега! Уникалният микс от повече от 6,000 технологични и дигитални експерти (67% ръководни лидерски позиции) с над 1,000 законотворци и регулатори от Европа и отвъд прави Webit предпочитана платформа за най-иновативните и влиятелни компании в

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. на първия "Форум на комуникационната индустрия"

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. ще бъдат изнесени на първия "Форум на комуникационната индустрия", който ще се състои на 9 май в София. Организатор на конференцията е Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). На форума ще се обсъжда още има ли медийна инфлация у нас,

DDB София с ново име

През последните двадесет и пет години DDB София се наложи като рекламна агенция, която определя развитието на рекламната индустрия в България. Стотици клиенти, кампании и награди по-късно, дойде време агенцията да направи следващата стъпка. Считано от днес, DDB София ще приеме име, което отразява най-добре нейните ценности, амбиции и устрем.

Онлайн рекламата надмина 100 млн. лева

Онлайн рекламата продължава да следва тенденциите за ръст от последните години. През 2017 година пазарът на дигитална реклама у нас се е увеличил с 16%, като нетните приходи от реклама са достигнали 106.1 милиона лева. Данните бяха изнесени на годишния форум на IAB Bulgaria, който тази година премина под мотото ALL.DigitALL.

София Алтова и Олга Стойчева от The Smarts спечелиха Young Lions за България

София Алтова и Олга Стойчева от комуникационна агенция The Smarts спечелиха Yоung Lions Bulgaria 2018 със създадения от тях рекламен клип „Поддържаща роля“. Те ще участват в конкурса Cannes Young Lions 2018 – оспорвано съревнование с млади „лъвчета“ от цял свят. Видеото, с което екипът победи в българското състезание, показва подкрепата,

Какъв е ръстът на онлайн рекламата?

Реалистично ли е през 2017г. в дигитална реклама да са вложени над 100 000 000 лева? Това ще стане ясно на IAB Forum 2018, на който ще бъдат представени данните за обема на онлайн реклама в България както и кои са най-големите рекламодатели в интернет за изминалата година. Събитието, което традиционно събира лидерите на дигиталната индустрия у нас,

"Юнайтед Партнърс" се присъединява към международната мрежа Nextlaw Public Affairs

"Юнайтед Партнърс" - една от най-успешните български комуникационни компании, се присъедини към международната мрежа Nextlaw Public Affairs. Тя включва 60 пъблик афеърс и пиар фирми от около 100 различни държави. Освен че свързва водещите компании, в платформата ще има и над 27 000 адвокати от 550 кантори, членове на Nextlaw Referral Network.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Подведена от двама прокурори да признае убийството на мъжа си Николай Димов. Така Анита Мейзер обясни различните версии, с които излизаше в съдебна зала в продължение на двегодишната сага с Темида.В петък в 9 сутринта силиконовата миска пристигна в Съдебната палата в София, за да застане пред Върховния касационен съд.

Една позабравена класика в спортните двойки "футболист-гимнастичка" се завръща. Юноша на "Левски" се оказа мъжът до капитанката на "златните момичета" от ансамбъла Симона Дянкова, научи "България Днес". Чаровната варненка е с халфа Никола Яначков. Двамата са заедно от няколко години. Запознали са се във Варна,

Десет години след разстрела на футболния бос Николай Попов-Мартеницата свидетел хвърля светлина върху екзекуцията му. Босът на "Локо" (Пловдив) е покосен от три куршума навръх 1 март 2005 г. Ченгетата работят по три версии за покушението - дългове, даден голям заем на известен подземен бос и наркотрафик или контрабанда.