Българска пиар агенция номинирана за световните Platinum PR Awards 2017

SiteMedia Consultancy бе отличена в категорията “Пресинформация” от едно от най-авторитетните световни издания за комуникации - PR News. То публикува номинираните агенции, проекти, кампании и клиенти, които се състезават за световните награди Platinum PR Awards 2017 със своя професионализъм в комуникациите.

Европа въвежда стандарт за измерване на ефективността на интернет рекламата

Колко ефективна е интернет рекламата и от колко потребители в интернет е видяна действително? Отговорите на тези въпроси ще станат еднозначни във всяка страна на ЕС с единния европейски стандарт за измерване на ефективността на интернет рекламата. За изработването на общи принципи за измерване в края на 2015 г.

“Дисни” със собствен стрийминг канал от 2019 г.

“Дисни” ще спре новите си филми по Netflix и ще направи своя собствена услуга за излъчването им през 2019 г. Така компанията ще се опита да привлече всички онези зрители, които са оставили традиционното гледане на телевизия за сметка на онлайн платформите. Това ще даде на “Дисни” “много по-голям контрол върху собствената му съдба в този толкова

CARAT е глобална медийна агенция №1 в света за девети пореден път

Carat беше обявена за медийна агенция №1 в света от международната изследователска компания RECMA, която представи традиционния си доклад Network Diagnostics – Qualitative Evaluation report в края на миналата седмица. Агенцията заема призовото първо място без прекъсване от 2013 г. насам, и е провъзгласявана за първенец девет пъти в последните 10

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR, част от All Channels Communication Group, бе избрана за обслужваща агенция на Kaufland България. Агенцията ще отговаря за изграждането на репутацията в офлайн и онлайн пространството на най-голямата верига хипермаркети в страната. Това съобщиха от агенцията. All Channels | PR ще работи за все по-успешното позициониране на

“Сачи енд Сачи” е агенция на годината за първи път в историята си

“Сачи енд Сачи” (Saatchi & Saatchi Sofia) бе обявена за агенция на годината за първи път в историята си. Отличието ѝ бе дадено на 18-ото издание на фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции ФАРА 2017. Рекламодател на годината стана “Загорка” АД. До титлата “Сачи енд Сачи” стигна, след като спечели пет златни,

Радослав Бимбалов от The Smarts: Едва ли някой вярва, че политиците сами пишат във фейсбук

- Защо създадохте новата агенция “Параграф 42”, г-н Бимбалов? - Смисълът на пиар агенцията е да затворим кръга на комуникационни услуги, които предлага нашата група. Зад нея стоят имената на три доказани личности в комуникационната сфера - Гергана Иванова, пиара и преподавател Александър Христов и аз. - Защо има нужда от пиар?

Радослав Бимбалов създава The Smarts с 6-има души, днес са 50

Агенцията сама се отказа от договор с “Мтел”, после създаде и пиар компания Радослав Бимбалов е вероятно едно от най-популярните имена в рекламната индустрия у нас. Поне заради три неща: създаде и ръководи една от най-успешните рекламни агенции - The Smarts, изключително талантлив е в работата си - едни от най-качествените български реклами са

“Ол ченълс” пише творческа концепция за “Джеймисън”

“Ако мамиш, може да мамиш смъртта. Ако крадем, може да откраднем сърца. Ако се бием, може да се бием за брат. И ако пием, може да пием заедно. Добре дошли на всички канали (All Channels).” С този текст, написан на английски, “Ол ченълс” (All Channels) обяви преди дни във фейсбук, че започва съвместна работа с “Джеймисън” (Jameson).

“Юнайтед партнърс” е новата пиар и дигитална агенция на “Мтел”

От юли тя работи с телекома по кампании и управление на каналите в социалните мрежи “Юнайтед партнърс” е новата пиар и дигитална агенция на “Мтел”. От юли тя работи с телекома по външните и вътрешните комуникации. Партнира и в управлението на каналите на “Мтел” в социалните мрежи, разработването на онлайн съдържание и развитието на кампании за

Собственикът на Би Ти Ви продава телевизиите си в Словения и Хърватия, но не и у нас

СМЕ (Central European Media Enterprises) - компанията, собственик на “Би Ти Ви Медия груп”, продава тв бизнеса си в Хърватия и Словения за 230 млн. евро, съобщи Ройтерс. Купувач е Slovenia Broadband, която се управлява от United Group. Очаква се сделката да приключи до края на 2017 г. и СМЕ да използва парите от продажбата,

United Partners е новата PR и дигитална агенция на Мтел

United Partners е новата PR и дигитална агенция на Мтел. От юли агенцията работи с телекома по външните, вътрешните и CSR комуникационни кампании, управлението на каналите на Мтел в социалните мрежи и разработване на онлайн съдържание. Решението на Мтел идва след проведен конкурс сред най-големите агенции в страната.

DDB София става регионален криейтив хъб за 23 държави

DDB София става регионален криейтив хъб за 23 държави, сред които Сърбия, Гърция, Македония, Хърватия, Словения, Литва, Армения, Черна гора, Румъния, Естония, Казахстан, Азербайджан и др. Благодарение на добрата работа и професионализма на екипа на агенцията начело с Head of Creative Йордан Жечев, които от години създават успешни международни

MediaCom Bulgaria e новата медийна агенция на P&G

MediaCom Bulgaria е новата медийна агенция на “Проктър енд Гембъл” - компанията, която е сред лидерите в пазара на бързооборотни стоки. Агенцията пое цялостното медийно обслужване на всички брандове в портфолиото на P&G. От 3 години агенцията е част от Ogilvy Group Bulgaria. “За успехите на MediaCom в последните две години най-голямо значение

Мария Милушева от “Ноубъл графикс” - една от 15-те жени лидери на рекламния фестивал в Кан

Мария Милушева - творчески директор на агенция “Ноубъл графикс”, е сред 15-те жени - бъдещи лидери в индустрията, избрани да участват в тазгодишното издание на програмата See It Be It. Това е една от сесиите по време на рекламния фестивал Cannes Lions, където избраните жени се срещат с ментори и доказани професионалисти в рекламата.

Росен Мисов: Наградата BAAwards може да повлияе на бъдещата кариера на носителя ѝ

За първи път в рекламния конкурс има приз “Изгряваща звезда”, казва шефът на Българската асоциация на рекламодателите От 2012 г. Росен Мисов е изпълнителен директор на Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Преди това 12 г. е мениджър “Външни връзки” в “Проктър енд Гембъл”. - Г-н Мисов, за четвърти път Българската асоциация на

Пет големи имена - лектори на ФАРА

Най-авторитетният фестивал на рекламите ще е в Пловдив от 15 до 17 юни Фестивален живот си живеят рекламните и пиар агенции през май и юни, когато по традиция техните асоциации се захващат да оценяват работата им през изминалия сезон. Вече съществуват поне 6 значими събития, които всяка година връчват отличия за рекламни и комуникационни

Рекламодателите ще връчат 21 награди за маркетинг

Нова награда - “Изгряваща звезда”, за млади професионалисти ще бъде връчена в четвъртото издание на BAAwards - призовете, които се дават от Българската асоциация на рекламодателите (БАР). Конкурсът, който отличава най-добрите постижения в маркетинговите комуникации, е под мотото “Raising the БАР”,

Нова пиар агенция - "Параграф 42", на пазара

"Параграф 42" е името на новата пиар агенция, която започна работа в групата на рекламната компания The Smarts. Тя ще предоставя пълното портфолио пиар услуги, но и още нещо - ще е профилирана в измерването и оценяването на ефективността на пиара. Собствениците й Гергана Иванова и Радослав Бимбалов са поканили Александър Христов - пиар експерт и

Народният театър с отличие в “PR Приз 2017”

Народният театър “Иван Вазов” получи награда за “Корпоративна PR кампания” в 17-ото издание на конкурса “PR Приз 2017”. Той се организира от Българското дружество за връзки с обществеността и отличава най-добрите постижения на компании и комуникационни агенции за изминалата година. Театърът получи наградата за работата си по публичния имидж,

Антония Велева е новият търговски директор на “Нетинфо”

Антония Велева - новият търговски директор на “Нетинфо”, вече отговаря за продажбите и бизнес отношенията на дигиталната медийна компания - част от “Нова Броудкастинг груп”. Заради новия пост Велева се връща от Гърция, където има над 15-годишен опит в управлението на технологиите и продажбите на дигитален бизнес на тамошния пазар.

3 груби грешки на бизнеса в мрежата: как не трябва да се популяризираш в интернет

По време на годишната конференция Online Advertising помолихме водещите български онлайн маркетинг специалисти да посочат 3 грешки, които българските компании правят при популяризирането си в интернет. Ето какво препоръчат експертите. Николай Бонев, Account Manager, Google Първата грешка е в това, че всички следят само последната интеракция,

Програматик реклама за малък бизнес: съвети от маркетинг гуру

Използвате ли програматик реклама за своите проекти? Доколко програматик реклама е полезна за малкия бизнес? По време на годишната конференция Online Advertising ние зададохме тези въпроси на водещи български онлайн маркетинг специалисти. Мирослав Запорожанов, Co-CEO, Zapomedia Използваме програматик,

All Channels Communication Group е агенция на годината (пълен списък на наградените пиар кампании в BAPRA Bright Awards)

46 приза бяха връчени на Осмите награди BAPRA Bright Awards, които се организират от Българската асоциация на пиар агенциите (БАПРА). Най-престижната награда “Агенция на годината” е за All Channels Communication Group. Второто място за цялостно представяне бе за SiteMedia Consultancy, а трета е M3 Communications Group, Inc.

Фестивалът “Медиямикс” - за втори път в Солун

Международният медиен фестивал “Медиямикс” (Mediamixx Festival) за втори път ще бъде в Солун от 1 до 3 юни, съобщиха организаторите му. За най-престижната му международна награда - “Златният чадър” (Golden Umbrella), се състезават 35 сериала в 10 категории. Предвидени са няколко професионални дискусии на тема “Бъдещето на медиите” и презентации

AMI Communications поема медийните комуникации за “София Прайд 2017”

Пиар агенцията AMI Communications България ще предостави безвъзмездно услугите си на организационния комитет на “София Прайд 2017”. Това ще е десетото мирно шествие на лесбийки, гей мъже, бисексуални, трансджендър и интерсекс хора (ЛГБТИ) и техните близки и приятели. Aгенцията ще отговаря за връзките с медиите,

Saatchi & Saatchi е новата рекламна агенция на “Мтел”

Избрана е след специален конкурс Saatchi & Saatchi ще бъде новата рекламна агенция на “Мтел”. Агенцията беше избрана на специален конкурс, като в надпреварата участваха Saatchi & Saatchi, BBDO, McCann Erickson - София, и The Smarts, които бяха рекламна агенция на “Мтел” от 2014 година досега. Основен фактор при избора на рекламна агенция бяха

Международните пиар награди на IPRA за първи път в България

За първи път златните награди за отличие в пиара (Golden World Awards for Excellence), които се връчват от Международната асоциация за връзки с обществеността (IPRA), ще бъдат раздадени в България. Официалната церемония ще се състои на 13 октомври в София и за нея се очаква да пристигнат най-добрите комуникационни специалисти от цял свят.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Кола се запали и изгоря на столичен булевард в Младост 4 днес около обяд. За щастие щетите са само материални и няма пострадали при

Йоланте Кабау е една от най-сексапилните футболни съпруги в света и го доказа пореден път. Жената на бившия холандски национал пусна кадър от новата си фотосесия. Моделката, тв водеща и актриса позира по бельо пред апарата на един от най-известните фотографи в Холандия. Дантеленото боди е част от нова колекция на известна марка.

Естрадните легенди Васил Найденов и Богдана Карадочева грабнаха последните слънчеви дни! Изпълнителите седнаха на кафене в центъра на София и се поглезиха със сокове и сладолед. Кеца и Богдана се бяха съсредоточили в сериозен разговор и от време на време отпиваха от чашите си. Другите посетители на заведението бяха толкова вглъбени в себе си,