DDB Sofia със 7 златни отличия в IAB Mixx Awards 2017

DDB Sofia спечели най-много златни отличия на наградите за дигитална реклама и маркетинг IAB Mixx Awards, които се проведоха на 23 ноември в зала Люмиер в НДК. IAB Mixx Awards е глобален форум, който награждава най-добрите решения в дигиталния маркетинг. Фестивалът се провежда за трети път в България.

The Smarts с двама нови криейтив директори

Павлина Бонева и Георги Златков са новите творчески директори на рекламната агенция The Smarts. Досегашният творчески директор Богдан Русев се оттегля, защото се мести в село Руен, за да пише книги, да превежда и да отделя повече внимание на семейството си. “Решението да имаме двама криейтив директори - един с дизайнерски и един с копирайтърски

19 експерти в журито на конкурса “Ефи”

19 експерти в рекламата и маркетинга влизат в журито на тазгодишното издание на най-престижния рекламен фестивал “Ефи” у нас. Това са Георги Гавазов , управляващ директор на Saatchi & Saatchi, София,Грета Колева, шеф на Proximity Sofia/ BBDO Group,Десислава Проева, която е директор продажби в Би Ти Ви, консултантът Димитър Стаматов, Елица Иванова,

Българка е сред най-влиятелните професионалисти в пиара на 2017 PR People Award

Ружа Загорска е с номинация в категорията Media Relations Professional of the Year в ежегодните награди PR People Awards за 2017 г. на авторитетната медия за комуникации PR News. Номинациите са за най-влиятелните професионалсти в пиар сферата. Ружа Загорска е директор на SiteMedia Consultancy и не само е единствената българка,

Европейски награди “Ефи”: “Грей Европа” и английският “Маккан” са големите победители

“Грей Европа” и “Маккан”, Великобритания, са големите победители в европейските награди “Ефи”. Те бяха раздадени преди седмица в Брюксел. “Грей Европа” е агенция на годината, а “Маккан” (McCann) получи гран при за изключителни постижения заради кампанията си “Морковът Кевин - Да направиш Коледата удивителна”, създадена за компанията “Алди”.

Zenith пак ще е медийната агенция на “Каменица” АД

След конкурс “Каменица” АД преизбра за своя медийна агенция Zenith, която е част от комуникационната група на Publicis One. Zenith ще се грижи за медийнотo обслужване на всички брандове на “Каменица”. Това са местните марки “Каменица”, “Астика”, “Бургаско пиво” и “Славена”, както и световните Stella Artois, Beck’s и Staropramen.

Одитът на медийните агенции е с огромен потенциал за пестене на пари

Осигурява и прозрачност - чрез него клиентът разбира за какво плаща и как това се случва Разумно ли се харчат парите за реклама? Как една компания разбира има ли полза от инвестициите ѝ, които прави, за да представя продукта си публично? На тези въпроси отговаря одитът на медийните агенции, който у нас се прави от шведската компания “Медиа пат”.

9 маркетингови постижения с награди от рекламодателите

Девет кампании бяха отличени с награда от Българската асоциация на рекламодателите (БАР) в конкурса ѝ BAAwards 2017. Осем отборни и един индивидуален приз бяха раздадени на четвъртото издание на BAAwards за изключителни постижения в маркетинговите комуникации. Победителите са: В категория “Нов продукт” наградата е за “Загорка” с кампанията

Екатерина Генова: Над 15 млн. продукта носят логото на кампанията на БНТ 2 “Купувам българско”

Ще има 6-дневни тържества за 6-ия рожден ден на регионалния тв канал, казва директорката на дирекция “БНТ Свят и региони”: - Г-жо Генова, какво отличава БНТ 2 от БНТ 1? Вторият канал на обществената телевизия е в ефира вече 6 години и за това време успя да създаде своя разпознаваема физиономия. - Мотото на БНТ 2 още от създаването му е “Виж

Николай Караджов оглави Българската асоциация на комуникационните агенции

Николай Караджов - новият изпълнителен директор на Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА), има над 15 години опит в сферата на маркетинга и комуникациите, като 12 от тях са във водещи компании в козметичния и в медийния бранш. Караджов поема поста от Мариана Брашнарова, която управляваше асоциацията 17 години.

VIVACOM избра нова криейтив и медийна агенция - Havas

Havas е новата криейтив и медийна агенция на “Виваком”. Изборът на телекома е резултат от състоял се през лятото търг. Стратегическата цел на новото партньорство е адекватно позициониране на бранда VIVACOM в съответствие с ценностите на компанията, нейните реални позиции на пазара, както и с бъдещите ѝ приоритети за развитие.

Екатерина Тупарева: Веригите магазини и туризмът са новите индустрии в рекламата

Расте потреблението на аудиосъдържание в интернет, казва главният изпълнителен директор на “Огилви груп България” Какво ново се очаква в рекламата през есенния сезон? Това е темата, по която “24 часа” покани за коментар едни от най-големите имена в рекламата. Днес ви представяме мнението на Екатерина Тупарева,

JYSK преподписва глобалния си договор с CARAT

Датската компания за мебели и домашно обзавеждане JYSK Nordic преподписа договора си за международно партньорство с медийната агенция CARAT за нови три години. Двете компании работеха заедно и през последните три и половина години на 21 различни европейски пазара, включително и в България. Заедно са осъществили над 1200 кампании.

Курс за един ден учи как се пишат заявки за наградите “Ефи”

Вече може да се подават заявки за участие в десетото издание на най-престижните рекламни награди - “Ефи България” (EFFIE), които са за ефективност на маркетинговите комуникации. Effie Awards e международен стандарт за ефективност, присъждан в 49 страни. У нас конкурсът се организира от Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА).

Двуцифрен ръст в рекламите за фармация, храни и козметика до края на годината

Прогнозата на “Публисис Груп България” за новия есенен сезон Как ще изглежда новият сезон на рекламите, който започва тази есен? “24 часа” стартира поредица, в която покани едни от най-големите имена в рекламната индустрия да представят своите прогнози. Всички те отговарят на следните въпроси: 1. Какви ще са новите реклами,

Какви ще са рекламите през новия тв сезон - прогнозите на Радослав Бимбалов и Десислава Олованова

Новите реклами - повече български и с по-малко носталгия Прогнозите на големите имена в индустрията за есенния сезон Как ще изглежда новият сезон на рекламите, който стартира тази есен? Това е златното време, на което разчитат рекламодателите в края на годината, тъй като всички потенциални канали за реклама се връщат към обичайния си ритъм.

Най-скъпата тв реклама е в риалити форматите и турските сериали

“Здравей, България” на Нова тв с по-висока цена от “Тази сутрин” на Би Ти Ви Телевизионните риалити формати и турските сериали са с най-скъпа реклама, показва справка в тарифата на рекламна агенция “Пиеро 97”. От години тя публикува цените, на които всяка медия продава рекламно време. Сумите зависят най-вече от едно нещо - гледаемостта на едно

Ново радио: Елена Розберг и Ива Дойчинова водещи в “105.6 Новините сега”

Токрадио (talk radio) - само говор, без музика, ще започне да излъчва през октомври в София. Новото радио ще се казва “105.6 Новините сега” и ще е на честотите на музикалното “Стар ФМ”. Водещи в информационната медия ще са все познати радиогласове - Елена Розберг, Ива Дойчинова и Евелина Павлова. Те ще представят новини, интервюта,

В кои дни, месеци и часове е най-добре да пускате видео в ютюб

За да увеличите аудиторията си, вземете пример от праймтайма на телевизиите Ако искате да увеличите аудиторията си в ютюб, вземете пример от праймтайма на телевизиите. Те са го измислили. Всички пийпълметрични изследвания сочат, че зрителският интерес е най-висок във вечерните часове на работната седмица.

Българска пиар агенция номинирана за световните Platinum PR Awards 2017

SiteMedia Consultancy бе отличена в категорията “Пресинформация” от едно от най-авторитетните световни издания за комуникации - PR News. То публикува номинираните агенции, проекти, кампании и клиенти, които се състезават за световните награди Platinum PR Awards 2017 със своя професионализъм в комуникациите.

Европа въвежда стандарт за измерване на ефективността на интернет рекламата

Колко ефективна е интернет рекламата и от колко потребители в интернет е видяна действително? Отговорите на тези въпроси ще станат еднозначни във всяка страна на ЕС с единния европейски стандарт за измерване на ефективността на интернет рекламата. За изработването на общи принципи за измерване в края на 2015 г.

“Дисни” със собствен стрийминг канал от 2019 г.

“Дисни” ще спре новите си филми по Netflix и ще направи своя собствена услуга за излъчването им през 2019 г. Така компанията ще се опита да привлече всички онези зрители, които са оставили традиционното гледане на телевизия за сметка на онлайн платформите. Това ще даде на “Дисни” “много по-голям контрол върху собствената му съдба в този толкова

CARAT е глобална медийна агенция №1 в света за девети пореден път

Carat беше обявена за медийна агенция №1 в света от международната изследователска компания RECMA, която представи традиционния си доклад Network Diagnostics – Qualitative Evaluation report в края на миналата седмица. Агенцията заема призовото първо място без прекъсване от 2013 г. насам, и е провъзгласявана за първенец девет пъти в последните 10

All Channels | PR е обслужващата агенция на Kaufland България

All Channels | PR, част от All Channels Communication Group, бе избрана за обслужваща агенция на Kaufland България. Агенцията ще отговаря за изграждането на репутацията в офлайн и онлайн пространството на най-голямата верига хипермаркети в страната. Това съобщиха от агенцията. All Channels | PR ще работи за все по-успешното позициониране на

“Сачи енд Сачи” е агенция на годината за първи път в историята си

“Сачи енд Сачи” (Saatchi & Saatchi Sofia) бе обявена за агенция на годината за първи път в историята си. Отличието ѝ бе дадено на 18-ото издание на фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции ФАРА 2017. Рекламодател на годината стана “Загорка” АД. До титлата “Сачи енд Сачи” стигна, след като спечели пет златни,

Радослав Бимбалов от The Smarts: Едва ли някой вярва, че политиците сами пишат във фейсбук

- Защо създадохте новата агенция “Параграф 42”, г-н Бимбалов? - Смисълът на пиар агенцията е да затворим кръга на комуникационни услуги, които предлага нашата група. Зад нея стоят имената на три доказани личности в комуникационната сфера - Гергана Иванова, пиара и преподавател Александър Христов и аз. - Защо има нужда от пиар?

Радослав Бимбалов създава The Smarts с 6-има души, днес са 50

Агенцията сама се отказа от договор с “Мтел”, после създаде и пиар компания Радослав Бимбалов е вероятно едно от най-популярните имена в рекламната индустрия у нас. Поне заради три неща: създаде и ръководи една от най-успешните рекламни агенции - The Smarts, изключително талантлив е в работата си - едни от най-качествените български реклами са

“Ол ченълс” пише творческа концепция за “Джеймисън”

“Ако мамиш, може да мамиш смъртта. Ако крадем, може да откраднем сърца. Ако се бием, може да се бием за брат. И ако пием, може да пием заедно. Добре дошли на всички канали (All Channels).” С този текст, написан на английски, “Ол ченълс” (All Channels) обяви преди дни във фейсбук, че започва съвместна работа с “Джеймисън” (Jameson).

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Германия нищи канала за крадени тузарски коли, който бе разбит у нас преди 4 месеца, научи "България Днес". Родните криминалисти сгащиха банда, наемала луксозни автомобили от Германия, които отмъквала и докарвала в България. Тук след интервенции по рамата колите били продавани на нищо неподозиращи купувачи.

Григор Димитров няма да вземе участие в традиционния турнир "Некер Къп" на острова на милиардера сър Ричард Брансън. Най-добрият български тенисист не е сред поканените звезди за тазгодишното издание на благотворителната изява. То ще се проведе от 24 до 29 ноември на острова на Брансън - Некер. Вече няколко години Брансън провежда про-аматьорската

Плочките на входа на Южния парк в София откъм бул. Витоша се надигнаха. За това алармираха граждани в социалните мрежи тази сутрин. Случаят отново повдига въпроса за качеството на ремонтните дейности в