Фалшивите сензации във фейсбук вече няма да се виждат

Социалната мрежа слага край на евтините трикове, които мамят аудиторията Фалшивите сензации и постовете примамки във фейсбук, чиято единствена цел е да събират по-широка аудитория, вече ще се появяват много рядко в социалната мрежа. Фейсбук разработи и въведе нов метод, чрез който ще осигурява по-автентично съдържание на началната страница (News

За пет месеца сайтът на "24 часа" порасна с над една трета

Над 200 000 читатели са харесали съдържанието на 24chasa.bg, показват данните от неговата фейсбук страница. Новината дойде точно на 27-годишнината на "24 часа". За разлика от други сайтове, всички "лайкове" във фейсбук страницата ни са реални, няма купени, така както няма и платен трафик. За това благодарим на верните си читатели,

Италианският шеф Стефано Стека: Дани де Вито се радва като дете, когато му сервирам кюфтенца с босилек

Стефано Стека е един от най-добрите майстор готвачи в Лондон. Готвил е в кухнята на прочутия италиански ресторант "Сан Доменико", удостоен с две звезди "Мишлен", които са нещо като нобелова награда в ресторантьорството. Преди около 20 г. Стефано Стека се установява в Лондон, където работи в някои от най-известните ресторанти,

Наградите на ФАРА 2018: Агенция на годината е guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor

Рекламният фестивал отбеляза висок ръст в броя заявки и участници от агенции и рекламодатели Рекламна агенция на 2018 г. е guts&brainsDDB. Рекламодател на годината е Telenor. Двете най-престижни отличия на българския рекламен пазар бяха връчени на финала на най-големия рекламен фестивал у нас - ФАРА 2018.

Кои са най-успешните рекламодатели? Ще покаже 5-ото издание на конкурса за наградите на Българската асоциация на рекламодателите (BAAwards 2018)

Кандидатите за бизнес награда могат да подават документи до 2 септември 2018 г. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) отваря за кандидатури петото издание на конкурса BAAwards. BAAwards отличава компаниите с най-добри и иновативни маркетингови стратегии, реализирани през изминалата година.

Тайните на видео маркетинга

Всички сме чували, как една снимка може да е повече от 1000 думи. А каква е „стойността“ на едно видео? Измерена като ефект за бизнеса ви тя е огромна, тъй като видеото е най-лесният и интуитивен начин за приемане на информация и е мостът, който най-бързо ви свързва с клиентите. IAB Bulgaria организира Майстоски клас за видео маркетинг,

All Channels Communication спечели всички награди в категорията продуктов PR на „PR Приз“ 2018

Агенцията извоюва 4 първи награди от общо 9 All Channels Communication Group си тръгна с общо 9 награди, 4 от които първи места, от конкурса на Българското дружество за връзки с обществеността – "PR Приз” 2018. За първи път агенцията спечели първите три места в една категория на конкурса „Комуникационен проект за продукт или услуга“.

Тодор Янев оглави борда на WorldCom за Европа, Близкия Изток и Африка

Тодор Янев, управител на "Янев и Янев", поема председателството на борда на световната ПР група WorldCom Public Relations Group за Европа, Близкия изток и Африка. Избран е да поеме поста на 30-ата годишна среща на групата в Торонто, Канада. Агенция "Янев и Янев" има 25-годишна история. Консултира български и международни компании,

Традиционната Online Avdertising конференция в нетрадиционен формат

Конференцията за интернет реклама и SEO Online Avdertising вече стана добра традиция в света на онлайн маркетинга за бизнеса. Тази година за пръв път традицията придоби нова визия. Конференцията се проведе изцяло в онлайн формат. Този експеримент се оказа успешен. Всъщност какво друго да очакваме в нашия динамичен дигитализиран свят?

Ogilvy Group България представи новата медийна агенция Wavemake

Ogilvy Group България представи новата медийна компания с бранда Wavemaker, която е част от най-голямата група за медийно планиране в света GroupM. Агенцията се фокусира в управлението на микса от медии, съдържание и технологии, така че да работят най-ефективно за специфичните цели на локални и глобални клиeнти.

С над 200 фирми-изложители, изложбените площи на Webit.Festival Европа са почти напълно разпродадени!

Десетото издание на Webit фестивал Европа (25ти - 27ми Юни в София) се очертава да бъде най-влиятелното досега! Уникалният микс от повече от 6,000 технологични и дигитални експерти (67% ръководни лидерски позиции) с над 1,000 законотворци и регулатори от Европа и отвъд прави Webit предпочитана платформа за най-иновативните и влиятелни компании в

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. на първия "Форум на комуникационната индустрия"

Данни за рекламните бюджети за 2017 г. и прогнози за 2018 г. ще бъдат изнесени на първия "Форум на комуникационната индустрия", който ще се състои на 9 май в София. Организатор на конференцията е Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). На форума ще се обсъжда още има ли медийна инфлация у нас,

DDB София с ново име

През последните двадесет и пет години DDB София се наложи като рекламна агенция, която определя развитието на рекламната индустрия в България. Стотици клиенти, кампании и награди по-късно, дойде време агенцията да направи следващата стъпка. Считано от днес, DDB София ще приеме име, което отразява най-добре нейните ценности, амбиции и устрем.

Онлайн рекламата надмина 100 млн. лева

Онлайн рекламата продължава да следва тенденциите за ръст от последните години. През 2017 година пазарът на дигитална реклама у нас се е увеличил с 16%, като нетните приходи от реклама са достигнали 106.1 милиона лева. Данните бяха изнесени на годишния форум на IAB Bulgaria, който тази година премина под мотото ALL.DigitALL.

София Алтова и Олга Стойчева от The Smarts спечелиха Young Lions за България

София Алтова и Олга Стойчева от комуникационна агенция The Smarts спечелиха Yоung Lions Bulgaria 2018 със създадения от тях рекламен клип „Поддържаща роля“. Те ще участват в конкурса Cannes Young Lions 2018 – оспорвано съревнование с млади „лъвчета“ от цял свят. Видеото, с което екипът победи в българското състезание, показва подкрепата,

Какъв е ръстът на онлайн рекламата?

Реалистично ли е през 2017г. в дигитална реклама да са вложени над 100 000 000 лева? Това ще стане ясно на IAB Forum 2018, на който ще бъдат представени данните за обема на онлайн реклама в България както и кои са най-големите рекламодатели в интернет за изминалата година. Събитието, което традиционно събира лидерите на дигиталната индустрия у нас,

"Юнайтед Партнърс" се присъединява към международната мрежа Nextlaw Public Affairs

"Юнайтед Партнърс" - една от най-успешните български комуникационни компании, се присъедини към международната мрежа Nextlaw Public Affairs. Тя включва 60 пъблик афеърс и пиар фирми от около 100 различни държави. Освен че свързва водещите компании, в платформата ще има и над 27 000 адвокати от 550 кантори, членове на Nextlaw Referral Network.

UM Белград и Кока-Кола във финала на престижния фестивал в Рим

Кампанията на пръв ръчно плетен и тъкан билборд с логото на световноизвестната марка Кока-Кола влезе във финала на Festival of Media Global в Рим, в категория креативно използване на медии. За пръв път една компания от този район влиза във финала на този престижен фестивал. Съвместната кампания на UM Белград и McCann Белград е отличен пример за

GDPR за рекламодатели и маркетинг професионалисти: добри практики, съвети и практически казуси

Новият регламент за защита на данните на ЕС (GDPR) влиза в сила само след два месеца - на 25 май 2018 г., но според последните проучвания в Европа само 54% от компаниите се очаква да спазят този срок и да са подготвени за новата регулация. Какво трябва да знаят всички рекламодатели и маркетинг професионалисти, за да гарантират,

Конференцията Online Advertising се завръща отново

Тази година ще се състоят цели два формата на събитието: Live Edition на 27 март и традиционната OAconf през есента. «Online Advertising» — конференция за интернет реклама и SEO, посветена на работещи инструменти в онлайн маркетинга. В България са организирани вече две издания през 2016 и 2017. На 27 март конференцията Online Advertising Live

Инфлуенсърите вече работят с брандовете, преди пиарки се правеха на майки

Интернет звездите обаче не са длъжни да казват, че имат договори с марките Млада пиарка в столична компания сяда на служебния компютър и влиза в най-популярния сайт за майки у нас - бгмама. Тя почва да пише във форума, общува с другите потребителки в работно време и никой не й прави забележка. Напротив - това е служебната й задача.

Dentsu Digital Camp 2018 трансформира представите за бъдещето на над 650 маркетинг специалисти

Dentsu Digital Camp 2018 успя да повтори успеха на първото си издание и качи на една сцена 13 лектора, представители на български и глобални медии, на агенции от мрежата на Dentsu Aegis Network и на някои от най-големите български компании, които говориха пред повече от 650 човека за трансформацията на бъдещето подредством хората и данните.

Dentsu Digital Camp 2018 събира международни маркетинг специалисти на една сцена в София

Маркетинговата конференция “Dentsu Digital Camp” ще се проведе за втори път в София на 15 февруари, 2018 г. Организирано от Dentsu Aegis Network България, събитието ще е с основна тема “Transforming the future: People and Data”. “Dentsu Digital Camp” ще събере отново на едно място над 600 маркетинг професионалисти и лидери на мнение и ще даде

Dentsu Aegis Network Bulgaria създава ново звено за работа с данни

Офисът на глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network в България обяви днес създаването на ново, специализирано звено за работа с данни на българския пазар – “Dentsu Data Services” (DDS). Основните области на работа на DDS ще включват разнообразни маркетингови услуги базирани на данни, като проучване и анализ на потребителското

Глобалните рекламни инвестиции нарастват до 589.5 милиарда долара, в България ръстът ще е с 3%

Инвестициите в дигитални медии изпревариха категорично телевизията в световен мащаб • Прогнозата за растеж на рекламните инвестиции през 2018 г. показват увеличение от 3.6% през 2018 г., но се забелязват серизони разлики в скоростта на отделните пазари – Германия, Индия и САЩ дават прогноза за бъдещи увеличения на медийните инвестиции,

Медиа агенция "Аргент" с официално становище за сваления билборд на МВР

Във връзка със сваления билборд с послание от полицейския синдикат до евроделегатите в България, ние от медиа агенция „Аргент“, бихме искали да внесем яснота и да потвърдим, че в конкретния случай, както и при всички наши проекти, сме работили професионално, следвайки установената бизнес практика, отношения и процедури.

Максим Бехар в световната PR Стена на славата

Българският PR експерт Максим Бехар бе вписан официално в Стената на славата на Световната PR организация ICCO, чийто президент той беше в продължение на две години. На бляскава церемония в лондонския хотел „Андаз“ близо 250 PR професионалисти от петте континента бурно аплодираха българина, изкачил се на възможно най-високата световна стълбица в

DDB Sofia и Tribal Worldwide Bulgaria със злато от EFFIE Унгария

На 22 ноември в Будапеща се състоя церемонията по връчването на наградите за ефективност на маркетингови комуникации EFFIE Унгария 2017 г. ДДБ София и Тribal Worldwide Bulgaria получиха злато в категория Услуги за първата си кампания за Теленор Унгария – “Unlimited data, limitless you”. За първи път български агенции получават награда за

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Чаровната синоптичка Нора Шопова отмаря след изнурителен работен ден с половинката си пред широкия екран, видя "България Днес". В изискани тоалети Нора и приятелят й изгледаха един филм в киното на столичен мол, след което се отдадоха на интимна вечеря и сладки приказки в ресторант в търговския център.

С мощно лъскаво БМВ и любов към вестниците събра очите на шофьори на столична бензиностанция Минко Герджиков. Новият силен човек във футболният "Левски" явно се интересува какво пишат медиите за него след повторното му завръщане на "Герена" и дали някой ще припомни "Златния скункс", който му бе връчен заради проблема с презонирането на София и

Войната между нападателя на "Бетис" Хесе Родригес и бившата му половинка Аура Руис няма спирка. Двамата не спират да се плюят в медиите и да си правят мръсни номера след раздялата. Сега Хесе предприе нова стъпка във "военнните действия". Той даде майката на сина си на прокуратурата на Лас Палмас. Нападателят се жалва,