“Техномаркет” отваря магазин в ритейл парк

https://www.24chasa.bg/novini/article/10027306 www.24chasa.bg
Изборът на “Техномаркет” да влезе с магазин в ритейл парк е продиктуван от синергията на множество магазини за стоки и услуги на едно място, добре планирани на удобна локация с големи и удобни паркинги.

Компанията осигурява 1000 работни места, внася 4,6 млн. лева данъци годишно, няма забавени плащания

“Техномаркет” планира нов магазин в ритейл парк в Троян и това ще е 47-ият обект на най-голямата верига в България за продажба на черна и бяла техника и електроника.

Изборът да влезе в ритейл парк е продиктуван от синергията на множество магазини за стоки и услуги на едно място, добре планирани на удобна локация с големи и удобни паркинги.

“Техномаркет” планира да продължи и занапред с развитието на магазинната си мрежа, за да отговори още по-добре на нуждите на своите клиенти. В близкото бъдеще е заложено отваряне на нови локации и разширяване на магазинната структура в София, Бургас, Русе, Перник и Пирдоп.

Въпреки трудностите през 2020-а и 2021 година, предизвикани от COVID кризата и въведените ограничителни мерки, компанията успя да запази най-ценните си ресурси - своите служители и клиенти. При това

не е ползвана

възможността за

държавна помощ

за преодоляване на икономическите последствия от пандемията, въпреки че отговаряла на условията.

Дружеството осигурява повече от 1000 работни места, като по този начин повишава заетостта в различни части на страната.

Компанията е фокусирана върху развитието на собствен модел за базово възнаграждение и допълнително стимулиране на персонала.

Стойността на заплатите и бонусите, които дружеството заплаща на своите служители, надвишава 900 хил. лева месечно, а осигуровките и данъците, които се внасят, са над 230 хил. лева.

От “Техномаркет България” ЕАД посочват още, че

заплащат

редовно и без

забава

публичните си

задължения

в България, като само за 2020 г. дружеството е внесло в държавната хазна над 4,6 млн. лева данъци. С оглед пазарната си позиция и устойчиво развитие на компанията тенденцията е тези суми да нарастват. В пандемията “Техномаркет България” подкрепи и здравната система, като през 2020 г. дари на Министерството на здравеопазването 100   хил. лева за борбата с COVID-19.

Компанията непрекъснато подкрепя чрез дарения на стоки и различни организации като Национално сдружение на сираците в България, Фондация “Надежда за нашите деца”, Сдружение “Да прегърнем дете”, Фондация “Национален фонд Св. Никола”, болници, детски градини, училища, читалища, домове за сираци и възрастни хора и др., като по този начин подпомага хора в затруднено положение.

Заради COVID-19 настъпили съществени промени в бизнес средата, сред които затруднени доставки, недостиг на ключови компоненти за производството на битова електроника, разко нарастване на търсенето на IT и комуникационни продукти за работа и обучение от дома, на бяла техника. Заради значителното увеличение на продажбите през онлайн канала са наложили и допълнителни ресурси за доставки, както и за тяхното качество и безопасност.

От веригата очакват

затвърждаване

на доверието

на клиентите

и положителни резултати, успешно запазване и развитие на позицията на конкурентен участник при търговията с битова техника и електроника.

В този сегмент е характерна високата интензивност на иновациите в световен мащаб, а “Техномаркет” спомага за достъпа на българския потребител до най-авангардни технологии и цялостна дигитализация. Успешно се развиват и съпътстващи услуги за клиентите като консултации, доставка и монтаж, поддръжка, базово обучение, гаранционно и извънгаранционно обслужване и др.

“Техномаркет България” работи както с голям брой български партньори, така и с повече от 200 производители на стоки от САЩ, Европейския съюз, Япония, Корея, Турция, Китай и др., с които са сключени директни дистрибуторски договори, като реализираният оборот е над 230 млн. евро на годишна база. Дружеството е

вносител и

оторизиран

дистрибутор

за България

на редица

големи марки,

сред които Samsung, LG, Apple, Whirlpool, Philips, Gorenje, Miele, Sony, Bosch, Tefal, AEG, HP и много други. Има и собствена марка Neo.

Премиум брандът Miele се предлага ексклузивно в обектите от веригата, като дружеството е най-големият клиент за България на световния №1 по производство и продажби наедро на бяла техника с бранда Whirlpool.

Освен ритейл частта и продажбите на дребно, където основно се концентрират усилията на компанията, “Техномаркет България” ЕАД все по-успешно се реализира и в износа на стоки за различни страни, най-вече в Европейския съюз, което е видно и от ръста на B2B продажбите.

За да гарантира устойчивото си развитие, “Техномаркет България” следва разработената стратегия от настоящия мениджърски екип. Тя включва няколко основни насоки, сред които актуален и широк асортимент, включващ най-иновативни и традиционни продукти с висок коефициент на полезна стойност, развитието на франчайз концепцията и на собствения бранд Neo, новаторска маркетинг програма, развитие на онлайн канала за продажби и собствено приложение.

Чрез тази стратегия през годините “Техномаркет” се е превърнал в еталон за клиентско обслужване и гаранция за високо качество.

“Техномаркет”

първи в бранша

въвежда

франчайз

концепцията

Понастоящем 35 от магазините се управляват на базата на този модел, който позволява присъствие и в множество по-малки населени места в страната.

Така “Техномаркет” се явява основен доставчик на продукти и услуги от цялата палитра на потребителската техника и електроника, допринася и за изглаждане на регионалните диспропорции и развитието на малкия бизнес и предприемачеството.

Франчайз моделът включва възлагане на управлението на партньори, които най-често са дългогодишни управители на съответния обект. Благодарение на иновативната си концепция за управление и на големия брой партньори дружеството стимулира развитието на малките и средните предприятия и предприемачеството в България, осигурявайки допълнителни приблизително 300 работни места.

Общият дял от ритейл оборота на франчайз магазините достига 52%, като се формира и печалба. Средната стойност на комисионите възнаграждения, които дружеството изплаща към своите франчайз партньори, е над 600 хил. лева на месец. По този показател също има тенденция за разширение и развитие.

Изборът на “Техномаркет” да влезе с магазин в ритейл парк е продиктуван от синергията на множество магазини за стоки и услуги на едно място, добре планирани на удобна локация с големи и удобни паркинги.