Китайската комисия за банково и застрахователно регулиране и нейните поделения по места са получили 84 424 жалби от потребители през второто тримесечие, което е с 25,5 % повече спрямо предходната година.
Повече от половината от жалбите са свързани с кредитни карти. Броят на случаите, отнасящи се до обслужването на кредитни карти е нараснал с 37,2 % на годишна база до 46 273 през второто тримесечие и е 54,8 % от общия брой на жалбите.
Оплакванията до комисията, свързани с обслужване на лични заеми, са 23 059, което е увеличение с 52,2 % на годишна база, докато тези, свързани с продукти за управление на активи, са намалели с 59,2 % от преди година до 4334 случая.
Броят на жалбите на потребители срещу големите държавни търговски банки е нараснал с 12,9% на годишна база през второто тримесечие до 26 537.