Офис от ново поколение обслужва клиентите на Банка ДСК

https://www.24chasa.bg/novini/article/10203236 www.24chasa.bg

От началото на септември модерен офис от най-ново поколение обслужва клиентите на Банка ДСК в квартал Изток на София. Обновеният клон „Плиска“ се намира на изключително удобна локация, комуникативно и добре познато място на столичани и гостите на София – бул. „Цариградско шосе“ 16, в района на бившия хотел Плиска.

В допълнение към ултрамодерния дизайн, съобразен изцяло с удобството на клиента, в офиса е обособено дигитално гише за чакащи, където посетителите ще могат сами да извършват редица банкови операции. Възможността за осигуряване на самообслужване в новия офис е приоритет, като в обширната 24-часовата зона са инсталирани 2 АТМ устройства за вноски и теглене на пари в брой, извършване на справки, плащане на сметки, вноски по кредитни карти и стокови кредити в Банка ДСК, получаване на преводи MoneyGram и др. Ползвайки инсталираните банкомати, клиентите на банката имат възможност да спестят, тъй като за повечето операции таксите са по-ниски от тези при традиционното банкиране.

Обновеният клон „Плиска“ е изпълнен по най-актуалната визия и стандарти на Група ОТП, част от която е и Банка ДСК, като са използвани материали и доставчици предимно от България. Интериорният дизайн се отличава с повече естествени материали, цветове, близки до природата, ергономични мебели и решения на пространството, които да подобрят клиентското преживяване още със самото влизане в офиса.

Разположението на консултантите е съобразено с лесния достъп до тях, както и непосредствения визуален контакт още при влизането в офиса. Практически не се усещат граници между различните функционални пространства, като е застъпена концепцията „walk through“, при която клиентът преминава поетапно през различните места за обслужване по реда на изпълнение на услугите.

Цялостната дигитализация, която експертите на банката наблюдават през последните години, засиленият интерес към дистанционното банкиране и използването на все повече онлайн услуги, насочва усилията на Банка ДСК към предоставянето на повече възможности за самообслужване, които да спестяват време и средства на потребителите. Обновеният клон „Плиска“ на банката е стъпка именно в тази посока. Стратегическият фокус на Банка ДСК е поставен върху осигуряване на плавен преход от традиционно към онлайн банкиране. В същото време, комфортът и позитивната среда в офисите на финансовата институция е от съществено значение, за да предлага банкови продукти и услуги на тези клиенти, които предпочитат този канал за банкиране.