MSL Sofia представя нова за пазара и индустрията методология за измерване на PR кампании - PR Brand Acceleration

https://www.24chasa.bg/novini/article/10210830 www.24chasa.bg

MSL Sofia въвежда в услугите си аналитична и изцяло нова за пазара и индустрията методология за измерване на PR кампании, наречена PR Brand Acceleration

PR агенция MSL Sofia, част от Publicis Groupe България, създаде собствена методология за измерване на PR кампаниите, наречена PR Brand Acceleration. Концепцията MSL PR Brand Acceleration стъпва на аналитичния анализ на резултатите на PR кампаниите в медиите, защото те идват не само от планираните дейности, но най-вече от поставени ясна стратегия и измерими цели.

Решението е ново за българския комуникационен пазар. С методологията, MSL Sofia слага фокус на марката и нейното имиджово развитие, затвърждаване и „ускорение“, като използва данните от отразяването в медиите, за да допълва стратегическото си консултиране на клиентите в постигането на конкретни и измерими PR резултати, които повишават разпознаваемостта на техните марки сред ключовите им аудитории.

„PR комуникациите дават резултат в дългосрочен план, но когато анализираш данните от медийното отразяване в контекста на стратегията и поставените цели, то виждаш PR ефекта в действие. Именно това представлява методологията MSL PR Brand Acceleration, която създадохме в MSL Sofia. С нея измерваме качествени показатели на бранд кампаниите в медиите, затвърждаваме PR ефекта с данни, на база на които след това надграждаме комуникационните подходи. Клиентите все повече търсят развитие на имидж позиционираните си и с нашата персонализирана методология можем да им дадем решение", споделя Ива Григорова, директор PR бизнес на MSL Sofia, част от Publicis Groupe България.
Story image.

Методологията обобщава медийните публикации и оценява количествени критерии, част от които са медиен рийч, импресии, тоналност, бранд разпознаваемост и органично спрямо платено съдържание, за да формира качествена оценка на резултатите на PR кампанията, извън стандартния отчет с брой публикации. Тези качествени показатели за ефективност се сравняват с постваните цели и показват не само ефекта на отразяването на PR темата, но и възможностите за развитие на бранда в ключови медии, които екипът на MSL Sofia взима в предвид при създаване на PR стратегии и подходи.