"Бик" влиза на пазара на временните татуировки с придобиването на "Инкбокс"

https://www.24chasa.bg/novini/article/10671073 www.24chasa.bg
Приближете молива към пламъка от запалката, за да го нанасяте по-лесно. СНИМКИ: АРХИВ

Френската компания "Бик" (Bic), производител на химикалки, самобръсначки и запалки, обяви днес придобиването на канадската "Инкбокс", специалист в сферата на временните татуировки, предаде Ройтерс. По този начин "Бик" става лидер в тази нововъзникваща индустрия.

Извършено е първоначално изплащане на 65 милиона долара, след което ще последва отложено плащане, обусловено от продажбите и перспективите за растеж на "Инкбокс". "Бик" не уточнява какъв е лимитът, определен за отложеното плащане, предаде БТА.

Създадена през 2015 г., "Инкбокс" е една от известните марки на пазара за временни татуировки, с продажби, достигнали 27 милиона долара през 2021 г. и с 800 000 активни клиенти.

"Бик" се надява да се възползва от дигиталния маркетинг на "Инкбокс" в рамките на стратегията си за разширяване на продуктовата гама, насочена към младото поколение.