– Теленор България съобщава, че от 1 март компанията ще се нарича Yettel („Йеттел“). Промяната на името е част от по-широката инициатива за ребрандиране в България, Унгария и Сърбия, където телекомуникационните дружества, част от PPF, оперират под марката Telenor.
„Нашата бизнес стратегия е съсредоточена върху три ключови цели. Първо, искаме да предоставяме на нашите клиенти най-доброто обслужване. Второ, да оперираме с най-съвременни телекомуникационни мрежи и трето, да постигнем най-високи нива на ефективност и рентабилност. Силният бранд е от решаващо значение за постигане на нашата визия“, заяви Марек Слачик, изпълнителен директор на телекомуникационния, медиен и технологичен бизнес на PPF Telecom Group за Централна и Източна Европа в прессъобщение на телекома, разпространено преди малко.
„Днес започваме нова глава в историята на трите пазара в портфолиото на PPF Telecom Group, надграждайки солидната позиция, създадена от много успешния бранд Telenor. Амбицията ни е да сме още по-близо до нашите клиенти, създавайки допълнителна стойност чрез новия бранд Yettel.“
Yettel е модерен бранд. Той включва най-новите тенденции, като в същото време отчита все по-нарастващата роля на технологиите в живота на хората. Създаден на база на потребителските представи и пазарните проучвания, той цели да подобри живота на клиентите с иновативни продукти и услуги.
„Yettel е ново име, нова дума. През 2022 г. планираме вълнуващи нови продукти и услуги, като стратегическият ни фокус остава същият: да растем и да развиваме българския пазар чрез използването на технологии от следващо поколение в полза на нашите клиенти, като се стремим да внесем положителна промяна в бизнеса и обществото“, каза Джейсън Кинг, главен изпълнителен директор на Теленор България.
Теленор започва прехода към новия си бранд от днес, като целта е той да приключи във всички аспекти до края на март. Промяната на марката ще бъде неусетна за клиентите, като от тях не се изискват никакви действия. По време на прехода към новия бранд Теленор ще отговаря на всички въпроси на клиентите си в кратки срокове. Официалното и пълно разкриване на бранда Yettel ще стане на 1 март.
-
Проф. Николай Витанов: Заразата се свива. Синьото лято иде
-
Почина бившият албански президент Буяр Нишани
-
Съдия Галя Георгиева: Целта на закриването на спецправосъдието е да се подменят магистратите
-
"Левски" подписа с хърватски защитник
-
Дарина Павлова даде 5 000 евро за благотворителен търг в Кан
-
Джаз за деца готви звучно пиршество
-
Венелин Петков май фаворит, битката му за БНТ ще е с Кошлуков
-
8 кандидати да станат 26-ият директор на БНТ, сред тях са Емил Кошлуков и Венелин Петков
-
"Ханибал" - цензурираният в САЩ сериал, по БНТ 1
-
Камен Воденичаров се отказва от конкурса за шеф на БНТ, Емил Кошлуков ще участва
-
Македонец играе сърбин в новия сериал "С река на сърцето"
-
Кирил Вълчев горд да носи знанието за истината на днешния ден
-
Рекламният фестивал ФАРА приема заявки за участие до 21 април
-
Д-р Александър Христов: В PR-а си толкова добър, колкото е последната ти идея
-
Инициатива: 4 април да стане ден без тролове и коментари в социалните мрежи
-
Започва конкурсът Young Lions Bulgaria 2022
-
Томислав Цолов: Русия загуби медийната война
-
Д-р Александър Христов: Пиарът може да препоръча спиране на кампания по време на война