Китайската марка Vivo играеше водеща роля на пазара за мобилни устройства в страната през 2021 г., показват данни на компания Counterpoint Research, съобщи Радио Китай.
С пазарен дял от 22% компания Vivo успя да оглави местния пазар за смартфони през миналата година, като след нея се наредиха Oppo и Apple съответно с 21% и 16% дял.
Apple записа най-висок пазарен дял в Китай от шест години насам през четвъртото тримесечие на 2021 г. или 23%. Тези на Vivo и Oppo за споменатия период са били респективно 19% и 17%.
Компания Сяоми е взела 15% пазарен дял, като след нея са Honor и Хуауей с по 10% за 2021 г.
Realme отчете годишен ръст от 379% и успя да вземе 3% дял от пазара през миналата година. Това е и най-бързо разрасналата се марка в Китай.
-
Китайските козметични марки - ориенталски и модерни тенденции (Видео)
-
Европейското пътешествие на китайската песен „Жасмин“
-
Влак за пролетта /Видео/
-
Видео Китай: Модата в Париж и в Суджоу през 17-ти век
-
Как предпочитат да плащат хората от различни възрасти в Китай - в брой или с телефон (Видео)
-
Живот без кеш в Пекин