Видео на белгийското благотворително дружество Mimi Foundation обиколи мрежата и трогна хиляди хора от целия свят, пише "Мениджър Нюз".
Виж тук новите електронни издания в MediaMall - цени от 1 до 4 лева
Бе проведен експеримент с участието на 20 пациента, болни от рак. Гримьори и коафьори на фондацията помолиха хората, които са без коса заради лечението им с химиотерапия, да затворят очи.
Пациентите помислиха, че ще бъдат разкрасени, но когато отвориха очи и се погледнаха в огледалото се изненадаха и се разсмяха от помпозния си, неочаквано смешен вид. Точно това направи експеримента различен и го изведе от клишето на кампаниите за рака. Той припомни на участниците какво е да се изненадаш и как звучи смехът им от сърце. С това ги върна към живота и печели нашето признание.
Идеята е на агенция Leo Burnett в Белгия. Сюжетът е реализиран в Брюксел през юни, а миналия месец участниците се събраха отново за официалното представяне на книга със снимки от проекта на фотографа Винсент Диксън.
Кампанията се провежда под мотото „Дори само за секунда" и има сайт с това име (If Only for a Second). Защото успя да накара пациентите да забравят болестта си, дори само за миг.
-
Крайно класиране в английската Висша лига
-
В завод за 80 млн. лв. ще се произвеждат системи за роботизирана хирургия (Обзор)
-
САЩ: 20 страни ще доставят оръжия на Украйна
-
Илън Мъск: Догодина Tesla ще се движи и без шофьор!
-
Деляна Манева пред "168 часа": Зловеща история ме потресе и залегна в "Бягство"
-
"168 часа": Защо САЩ премахнаха 5 терористични групи от черния списък?