Шведският клон на международната хуманитарна организация „Уницеф" разпространи находчива коледна реклама на своя кампания за спасяване на детския живот.
Основните герои в нея са Исус, Ганди, Майка Тереза, както и един обикновен младеж, подкрепил кампанията и заслужил правото да се нареди до тях.
Виж тук новите електронни издания в MediaMall - цени от 1 до 4 лева
Рекламната кампания с име "Коледата на Добрите" (The Good Gyus Christmas) се състои от три отделни клипа. Първият е наречен "Вечерно парти" (The Dinner Party) и шеговито напомня за тайната вечеря, тримата обсъждат приноса си за добруването на човечеството. Вторият е посветен на историята на Исус, който чете Библията и си сипва вода, която става вино. В третата младежът показва на Иисус какво е интернет и колко е лесно с един клик да спасиш човешки живот.
-
Легенда на "Ливърпул" лови риба в Огоста, зяпа мач през оградата
-
Каримански: Не се приложи диференциран подход при мерките срещу инфлацията
-
Украинското разузнаване: Извършен е неуспешен атентат срещу Путин
-
Тенчо Тенев: Триногите камери заснемат по 1000 - 2500 нарушения на ден в София
-
Вижте първите абитуриенти на червения килим в Търново, кметът брои с тях до 12
-
Лукашенко обвини Полша и НАТО в заговор за разделянето на Украйна