Над 2 милиона души седмично четат вестниците, сайтовете и списанията на “Медийна група България”. С тази новина “Медийна група България” представи най-новите си продукти пред най-големите рекламни и пиар агенции.
За първи път специално за представянето отвори врати бъдещият Музей за история на София, който ще се помещава в част от сградата на Централна минерална баня.
Виж тук Презентация на Медийна група България
“Избрахме това място, защото ценим стойностните неща, а това е една от най-стойностните сгради в София. В наше лице имате партньори, които правят само стойностни неща - вестници, кампании, добри български книги. Благодаря ви, че оценявате “Медийна група България” като най-сериозния играч на вестникарския пазар”, заяви собственикът на “Медийна група България” Венелина Гочева.
Главният архитект на София Петър Диков и зам.-кметът по образование и култура д-р Тодор Чобанов обещаха, че най-новият музей ще отвори врати най-късно през пролетта. Диков цитира откъси от “Хронология на едно забравено съзидание” за изграждането на банята. Още през 1880 г. строителството на градска баня е било сред основните задачи на софийската управа след Освобождението. А 2 г. след това първият заем, който общината взема, е, за да направи банята. Чобанов показа златната каляска на Мария Антоанета, подарена на княз Фердинанд, която ще е сред основните атракции в музея. Сред експонатите ще е и уникалната колекция от дворцовия бит на Третото българско царство.
Главният архитект на София и зам.-кметът бяха гидове на големите в рекламния бранш. Гид във вестникарския бизнес бе търговският директор на медийната група Иван Михалев.
Виж тук Презентация на Медийна група България
В своята презентация той цитира проучване на “Отворено общество”, според което вестниците “24 часа” и “Труд” се ползват с най-голямо доверие. 24chasa.bg пък е в топ 3 на най-четените новинарски сайтове. По Коледа на пазара ще се появи и най-новото списание на групата “Тренд”. “Най-важната разлика между нас и останалите е, че изданията ни покриват голяма аудитория и имат сериозно влияние”, каза Михалев.
На представянето бяха главният редактор на “24 часа” Борислав Зюмбюлев, на “България днес” - Николай Пенчев, редакционният директор на GEO Георги Милков, главният редактор на “Идеален дом” Николета Киркова и др.
Винарска изба “Братя Минкови” пък представи най-новото си вино - Jamais Vu Rose.